Vinland Saga Season 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Text amagat: Tràilers.


Segona temporada de Vinland Saga.

Sinopsi (treta de MyAnimeList)

Un nou mil·lenni comença a la part meridional de la península de Jutland a Dinamarca. En Thorfin és comprat pel terratinent Ketil com a "esclau" i treballa a la seva granja. En Thorfinn coneix n'Einar, un jove esclau com ell. Aquesta trobada fa que en Thorfinn enfronti els pecats que ha comès i comenci a trobar el significat a la vida. Per altra banda, Canute, que ha esdevingut Rei d'Anglaterra, prova d'estendre el seu territori per arribar a "la terra promesa".

Episodi 1

A veure, visualment és una passada. És un orgasme visual. La primera temporada ja ho va ser, però no me'n recordava.

Quant al que passa... doncs no sé, no ha passat gaire cosa, la veritat. Però pareix que en Thorfinn és un adolescent edgy emo. Ja veurem si acaba sent així o no xD

Tots els que vau seguir la primera temporada, vos animau amb la segona? :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

En aquest anime tothom és lleig, pringat i mor molt ràpidament. He de dir que el primer capítol m'ha agradat molt més del que esperava, això tenint en compte que la primera temporada no va ser dels meus animes preferits i que només ho seguia perquè en Canute era com love, però al final va resultar que no i em vaig quedar molt confusa.

No sé, veurem aquesta temporada cap on tira la cosa. De moment va de gent pringada i que es pentina poc. Pentina't Thorffin, puto penjat.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2

A veure... el senyor pareix massa bon tio. O bé no serà tan bon tio... o sí, però algú altre la liarà.

Ens han introduït un personatge, un tal Pater, que... m'ha parescut fishy. I si no, els servents aquells que es mengen el dinar, aquí hi haurà cosa segur.

I el nostre protagonista... al final... perd el fil per una noieta eh... ains.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 3

Sembla que des de la mort de l'Askeladd en Thorfinn és mort en vida, però no és que el culpi. Realment al pobre no li ha passat mai res de bo... Ara mateix dubto que algun personatge pugui agradar-me tant com l'Askeladd però potser la serp podria ser un bon candidat, si més no m'ha cridat l'atenciò. I no negarem que el cop de puny ha estat satisfactori.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ostres, jo encara vaig pel capítol 2...

Imatge

Doncs a veure, em cau bé la incorporació nova d'aquesta temporada, però de moment el conflicte el trobo fluixet. Pareix que el conflicte principal d'aquesta temporada hauria de ser la manca de llibertat, no? Però el cap els posa com moltes facilitats perquè puguin ser lliures, així que o bé és mentida tot el que els ha dit que podran comprar la seva llibertat o el conflicte és un altre i el fet que siguin esclaus serà completament arbitrari. Perdó, que m'enrollo.

Imagino que el nou fixatge s'enamorarà perdudament de la noieta aquesta nova que ha vist, possibilitats de romanç frustrat o amb mal final en un 90% de possibilitats, m'agrada. I no sé, que la màxima de cosa dolenta que els passi sent esclaus és que tenen poc dinar, doncs no em pareix excessivament preocupant, però ja es veurà. No volia dir res i mireu tot el que he dit, no tinc puto remei.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Ok, tenim, per una banda, en Thorfinn que està terriblement fatal (supòs que d'ençà de la mort de n'Askeladd, com deis) i per l'altra n'Einar que és un cap-buit, però com a mínim té sang a les venes.

Tenim una escena més de la noia aquesta i podem veure que els primers "adversaris" que tenim són els soldats aquests del senyor. Però aquest Serp... no sé, em pareix una persona mínimament digna. Tot i que ens hagin mostrat que tractava malament al vell aquell, no sé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Vaig començar a veure l'anime fa un parell de setmanes perquè vaig veure que el seguieu i ja vaig al dia!

El Thorfinn està absolutament deprimit i com acaba mencionant en aquest últim episodi directament no té putes ganes de viure XD. (((((I feel you))))) Jo crec que al següent episodi el tio es despertarà i tornarà a ser la mateixa bèstia de sempre. A tot això, el imbècil que té d'amic perquè no li menciona lo del Leif quan es coneixen?

PD: L'opening és una obra d'art.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Oriol ha escrit: 26 gen. 2023, 17:17 A tot això, el imbècil que té d'amic perquè no li menciona lo del Leif quan es coneixen?
This!! No sembla que tingui gaires llums el pobre. Igual que quan es queda encantat mirant l'Arnheid i de sobte s'oblida de tot el que havia de dir. No seria tan important... :molest:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo l'únic que us puc dir és que el ritme és molt, molt lent, no? No us duren els capítols com 300 hores perquè és que NO hi passa res? En aquest darrer mateix, què ha passat? Que el senyoret és un subnormal i els bandits es volien divertir... i tot això no es podia contar una mica més de pressa? Tenc la sensació que el que fan és no avançar gens durant tot el capítol i quan a la fi passa alguna cosa emocionant el capítol s'acaba i al següent tornen a repetir. No sé, se'm fa lenta, però potser és que no gaudeixo de les trames que es desenvolupen a poc a poc...
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

UkiHana ha escrit: 30 gen. 2023, 13:00 Jo l'únic que us puc dir és que el ritme és molt, molt lent, no? No us duren els capítols com 300 hores perquè és que NO hi passa res? En aquest darrer mateix, què ha passat? Que el senyoret és un subnormal i els bandits es volien divertir... i tot això no es podia contar una mica més de pressa? Tenc la sensació que el que fan és no avançar gens durant tot el capítol i quan a la fi passa alguna cosa emocionant el capítol s'acaba i al següent tornen a repetir. No sé, se'm fa lenta, però potser és que no gaudeixo de les trames que es desenvolupen a poc a poc...
És lent de pilotes, sí. Però també ho era el ritme de la primera temporada que, honestament, me l'hagués pulit en menys de dues setmanes si no m'hagués donat son la puta trama. En general, crec que parlem d'una obra lenta (li diré el breaking bad de l'anime) però com tota serie històrica crec que no serà el últim time skip que veurem.
Respon