[Anime Temporada] Trigun Stampede

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 12

El fet que encara no s’hagués destruït July em donava una gran pista per poder interpretar que han decidit fer servir part de la història com a «preqüela» i tot i així m’ha sobtat XD En el moment de veure-li el look "spiky hair" de l’original he tingut claríssim cap on anava la cosa i la veritat és que només pel fet que introdueixen la Milly veuria una altra temporada encara que hi hagi hagut coses que potser no m'han agradat gaire. De l’animació no tinc queixes, el que fa aquest estudi amb el 3D ja ho voldrien molts altres, més que aprovat.

Si he de recomanar alguna cosa, jo recomanaria el manga perquè és el que més m’ha agradat. L’anime original té molt de farciment i no adapta la història completa, però com a mínim respecten la personalitat i matisos d’en Vash. I després de tornar a veure els primer 2-3 episodis només puc dir que m'encanta el doblatge que se li va fer en català <3 El que menys m’ha agradat del reboot (i amb diferència) ha estat que presenten en Vash com una closca buida sense cap tipus de personalitat, només depressió i un estereotip de pacifisme. I... mira, no. Exigeixo el meu protagonista amb la personalitat i profunditat que li correspon! Si ve trobo que han arreglat força bé la història en 12 episodis no estic contenta amb els personatges en general, trobo que m’han quedat pobres... tots.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a veure, animu acabat, que no és poc. No m'ha desagradat l'animació, no m'ha desagradat el món, ni el ritme fins i tot... Però se m'ha fet una mica lenta i els personatges no m'han acabat de fer. Només l'enterrador m'ha convençut del tot, la resta... I bé, el Roberto però perquè és el meu animal espiritual, a mi també m'agradaria anar borratxa tot el dia per encarar millor la vida, la veritat.

I res, doncs una mica el que ha dit (amb molt d'encert) na @Skuld, que en Vash ha estat bastant soso i això li ha llevat molts punts a l'anime. Mai tenia massa ganes de veure el capítol (una vegada que l'havia posat ja està) però no sé, en general fluixet encara que tot el wordbuilding de les plants, els independents i tal m'ha molat. Tampoc m'ha agradat la veu de la novata, sorry.

Ja veurem si en fan segona temporada, potser ho han dit i jo no ho sé perquè mai sé res excepte que Roberto era un exemple a seguir. Que, per cert, crec que es deia Roberto, perquè es podria dir Wenceslao i em quedaria tan contenta...
Respon