[Anime Temporada] Trigun Stampede

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Minatoni ha escrit: 19 feb. 2023, 22:36 En Millions col·lecciona plantes, no? I si... vol fer alguna cosa amb els aliens? I si la "religió" aquesta està basada en aquests aliens d'alguna manera?
Només vinc a dir que m'encanta llegir especulacions sobre com anirà. En aquest cas, com jo ja ho sé no faig spoiler 🤐

Buahh... estan barrejant uns quants arcs i no sé si m'agrada o no, estan passant moltes coses a la vegada. En Livio ha aparegut molt d'hora!
Tampoc estic molt segura de si m'agrada el fet que en Nick sigui un nen... Jo preferiria que l'haguessin deixat com adult, sincerament xd Ara em faig una idea de per què van eliminar la pobre Milly 💔 Tot i que amb el munt de coses que han canviat la podrien haver deixat igualment; però vaja, que veig per on anaven els trets.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo no sé cap on anirà però en Livio m'agradava i super sad que ara es converteixi en una màquina de matar assassina i sense pietat.

El capítol m'ha avorrit una mica (una mica patètic els dos a davall del raig de neutrons -crec que no era així- intentant que canviï de direcció...) però no passa res, ja remuntarà en els pròxims episodis amb algun bitxo més tret de la boca del nen creepy.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8

Ok, hem tengut el flashback que necessitàvem.

Llavors, tota aquella gent que anava a aquella nau eren plantes?

Per això en Nai les recupera? Perquè són els seus companys o una cosa així?

El que no ha quedat clar és quant de temps ha passat, però m'imagin que més temps del que sembla, no? Pareix que aquell món era un poc desert i que tothom que hi viu són descendents dels que es van estavellar i que totes les plantes i maquinària venen de les naus?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Amb un otx i un biscotx fins a demà a les otx...

Doncs ni tan mal. Sincerament us he de confessar la confechionne màxima que no tenia ganes de veure el capítol, perquè el darrer no em va fer prou l'entusiasmachionne. Però eh, que a la fi un capítol amb una mica de sentit. Sí, sí, sí, m'ha agradat. El necessitava. Li dona ara molt més de rerefons al fins ara massa innocent Vash, ara ja pots entendre que és que s'ha criat sobreprotegit i sense conèixer el món exterior i, per tant, pots entendre que sigui innocent perquè no ha vist el món com és realment.

Sí, sí, m'ha agradat.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9

Soc jo o quasi sempre són els personatges dolents els que toquen pianos?

Aquí hem tengut la connexió al present del flashback de l'episodi anterior. Llavors en Vash pot fer alguna màgia estranya que segurament serà necessària pel final de la sèrie. Està bé perquè ja ens preparem i no acabarà amb un Deus Ex Machina.

Llavors, pareix que el noi aquell dels cucs el que vol és defensar els seus interessos, perquè són els que vivien abans al planeta, en contra de les plantes i els humans. Per tant, sumat a la guerra d'en Nai i les plantes contra els humans, pareix que tenim un conflicte a tres bandes.

Hmmm...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 9

Doncs no sé tu, el nen dels cucs em fa l'spooky suprem. El capítol va ser molt interessant, sobretot perquè ara veus una mica què vol en Nai i al final tot està relacionat amb com els humans tracten les plantes, que són com senyores en flor dins d'una bola vermella que es posen com en pla ansiós de sobte. Eh, aquesta obra ho té tot: protagonista OP, antagonista grillat, aliens estranys i un secundari amb un trauma que porta una creu gegant. Ni tan mal.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

ROBERTOOOOOOOOOOO

Llavors, al final, en Nicholas ha complit la seva part del tracte, diu? Però bé, no acabarà així, segur.

No record qui és aquella nena.N'Uki m'ha dit que sortia al principi, però no en record res.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure. A VEURE. A VEUREEEEEEEEEEEE.

No sé què estic mirant xD m'he perdut una mica amb els darrers capítols, sorry, de vegades (sempre) em costa mantenir l'atenció. Doncs res, que en Nai aquest és dolent i vol un món de màquines i bla bla bla. M'està avorrint una mica, també us ho diré.

Aquesta és la meva aportació perquè, sincerament, no sé què més dir.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

La veritat és que ha estat tot un poc poètic, no? Poca acció, molta emoció. Però la veritat és que m'he perdut un poc.

Ara bé, vull destacar la música del final. Sóc jo o s'han tret la xorra?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 12

Doncs això ha acabat!

A veure... no sé. Al final no sé molt bé què ha passat. Bàsicament, ha petat tota l'energia de gastar les Plants aquestes fins el límit?

Llavors, en Nai és mort i ell pareix que ha perdut els records i el trobam tocant el piano, no? Per un moment m'he pensat que era en Nai, però com que li falta el braç, supòs que és en Vash.

Na Meryl pareix que ha canviat bastant, ara ja és la senpai :)

I res, el que surt al final... és la Terra? Com diu el nen dels Worms, ara vendrà la gent de la Terra?

Pareix que la història acabarà en una segona part: https://myanimelist.net/anime/54863/Tri ... anketsuhen.

No m'ha desagradat del tot, aquesta part, així que supòs que la miraré.

El que potser faré, després d'acabar-la, és demanar-vos si la sèrie original és millor. Perquè si és així, potser la voldré mirar en algun moment.

Gràcies per comentar-la amb nosaltres!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon