[Anime Temporada] Trigun Stampede

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

Parlàvem de lo leeeeeenta que és Vinland Saga, i aquesta és bastant el contrari, eh? Trob que va ràpid.

M'ha agradat el detall poètic dels moradores de las arenas que mengen cuc al començament de l'episodi i llavors acaba l'episodi menjant cuc també.

Ens han marejat bé que si el de la creu era el dolent, però no, però era el nen, però ara sembla que el de la creu també és dolent... :S

I res, no he entès que ha volgut dir en Millions amb això del "portal", ho hauria d'haver entès?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 4

Per fi apareix el nostre predicador, Nicholas D. Wolfwood! I quin gran aparició, moribund al mig del desert. Típic XD M'encanta la dinàmica que es porta amb en Vash des del primer moment <3


Imatge


Contenta també amb el nou disseny d'en Zazie, la veritat és que queda molt top. Sembla que la seva missió era infiltrar en Nick al grup i ha sortit prou bé; si bé gairebé se'l carrega a ell també... Van molt per feina, no es pot negar XD No sé quants episodis se suposa que ha de tenir però a aquest ritme pot ser que ho adaptin tot amb una sola temporada.

Sabia que arruinarien la bonica nit "estrellada" del final, no podia ser que fos la única que no podia deixar de pensar que eren cucs lol
Minatoni ha escrit: 30 gen. 2023, 21:53 I res, no he entès que ha volgut dir en Millions amb això del "portal", ho hauria d'haver entès?
En principi no, diria que és la primera vegada que ho mencionen en aquest reboot i per tant suposo que ho explicaran en els pròxims episodis. Si bé tinc una lleugera idea d'on vol anar a parar tampoc tinc massa clar a què es refereix, hauria de refrescar la memòria.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 4

Ni tan mal, m'ha agradat bastant, tot i que el nen que controla el cuc té una veu creepy molt intensa. Tampoc he entès perquè una vegada fora del cuc era necessari que tornés a entrar-hi però segurament és perquè no estava atenta, com faig la majoria de vegades i per això mai em sé cap nom.

He de dir que de cada vegada m'agrada més l'opening i que, de moment, estic gaudint la sèrie, està sent una bona sorpresa i és força entretinguda.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 5


Em cansa que en Vash sigui tan buenazo, em cansa molt... A més en tot el capítol no ha passat res més que el fet que en Vash és gilipolles i no va poder salvar un nen i mira, doncs té un drama, no ho sé, supera-ho tio.

Com sempre, podria fer més afirmacions sense sentit però avui no en tinc ganes. M'ha avorrit una mica la cosa aquesta, a veure el següent què tal.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

Sí... ha estat un poc avorrit avui.

Però en part ha estat interessant veure què passa quan els "herois" no poden salvar-los a tots, com en aquest cas.

Llavors... sembla que hi ha un "professor" liant-la parda, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit: 06 feb. 2023, 23:28 Episodi 5

Llavors... sembla que hi ha un "professor" liant-la parda, no?
A mi el professor no em preocupa tampoc gaire, perquè fa zombies randomment i això sempre és entretingut de veure al darrere d'una pantalla. Saps qui em preocupa més? La nena que es creu un àngel i que s'assembla que t'hi cagues a l'A-18. Tan feliç ella amb la mort aliena... creepy.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit: 06 feb. 2023, 23:27 Capítol 5
Em cansa que en Vash sigui tan buenazo, em cansa molt...
La veritat és que sí... que realment ja ho és un tros de pa, però m'agradaria que deixessin clar que hi té un conflicte amb tot plegat i a vegades s'emprenya. L'únic que trec de bo és que per fi es confronta la seva ideologia pacifista amb la ideologia probablement més realista d'en Nick i que es podria arribar a donar el cas en què no pugui salvar a tothom si no vol morir en l'intent.

Per altra banda... suposo que està bé que li hagin donat una mica de background a en Rollo tot i que no fos necessari pel progrés de la història. De fet, al manga només comenten això dels experiments de passada, quan apareix.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Livio <3

I dic <3 perquè té els cabells blancs i porta un traje, és que soc una persona terriblement bàsica, ja em dispensareu :besitu:

En general doncs el capítol m'ha agradat perquè sabem més coses del nostre Dr. Nick (però no Furry) i ens fa odiar encara més els dolents, tot i que avui l'A-18 no ha sortit que és qui em fa més cringe (però molt seguit a prop del noi de les polilles radioactives, que em fot mania molt intensa).

En general bé, no ha avançat gaire la trama però tampoc s'ha fet pesat i ha sortit un nou husbando. No es pot demanar més a la vida, tret del fet que en Vash espavili un poquet, però l'estimem com és.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

Bé, pareix que ens mostren un poc més de la història d'en Nick. Per com ho han mostrat... sembla que és el de sempre: l'experiment dels dolents de torn (que estan relacionats amb en Millionz) però que segueix sent bona personeta.

Supòs que acabarà "sent controlat" pel mal en algun moment.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 7

A veure... tot el tema de l'amic d'en Nick (bromance over 9000) doncs ok.

Però... què és això de l'alien de la planta!?

M'agrada perquè és un univers postapocalíptic, no? Han passat una època espacial on, segons podem veure, la humanitat estava al seu nivell més alt de tecnologia i tal. Ja ens ho han mostrat un poc amb el tema que el vaixell era una nau.

Però el que no m'esperava gens és que la planta sigui un alien.

En Millions col·lecciona plantes, no? I si... vol fer alguna cosa amb els aliens? I si la "religió" aquesta està basada en aquests aliens d'alguna manera?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon