[Anime Temporada] Trigun Stampede

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Trigun Stampede



Imatge


Informació general
Basat en: Manga
Estudi: Orange
Gènere: Acció, Aventura
Capítols: ---
Any: Hivern 2023
Opening: ----
Ending: ----

Sinopsis:
Text amagat.
Trigun narra la història de Vash l'Estampida, també conegut com El tifó Humanoide, i de les dues empleades de la Societat d'Assegurances Bernarderi: Meryl Stryfe i Milly Thompson, que tenen la missió de seguir i minimitzar els efectes del caos que persegueixen a Vash a on sigui que aquest vagi. Aquest amaga la seva veritable personalitat, alternant entre l'idiota inofensiu i el guerrer implacable, però és sempre un pacifista acèrrim i imparable.

Bàsicament la història se centra en l'enfrontament entre Vash i el seu germà Knives. Es desenvolupa al planeta Gunsmoke (de l'anglès "Arma fumejant"), on diverses naus colonitzadores terrestres es van estavellar un segle enrere. Com que és un planeta amb poca aigua, pràcticament desèrtic, s'ha desenvolupat una civilització humana que és similar al vell oest nord-americà. Hi ha una interessant barreja de tecnologia antiga i nova, però el que crida més l'atenció són les Plantes, éssers que proveeixen d'energia a les ciutats humanes, l'aparença és de dones joves amb ales, també conegudes com a éssers fora del temps. Ningú ho sap, però Vash i Knives pertanyen a aquesta raça.

Knives compta amb un grup d'assassins anomenats Les Armes-Gung-ho, als que utilitza per atraure Vash cap a ell. Al seu torn, Vash sembla tenir un "aliat", Nicolas D. Wolfwood, un predicador itinerant que porta una enorme creu a coll, el qual viatja per tot el planeta predicant la paraula del Senyor, aquesta Creu que porta és en realitat una arma de gran poder i potència.
Trailer

Opinio:
Reboot del Classic Trigun tot fet per ordinador.
De moment no tinc opinió, em falta veure'l encara. D'entrada no soc molt fan dels animes full CGI.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

De moment tot i agafar el rumb de l'original és suficientment diferent com perquè no es facin massa comparacions. Em preocupava l'animació però aquest estudi sap portar el CGI de forma més que decent. L'únic que sap greu és que hagin sacrificat la Millie i ens hagin posat aquest senyor com a company de la Meryl :/

Les ganes de rellegir Trigun s'intensifiquen... xd
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 1

Doncs ahir no sabíem que posar i vam posar això.

A veure, al principi, el CGI em va fer arrufar el nas, la veritat, però llavors... tampoc m'ha sabut tant de greu.

He de dir que NO he vist la sèrie original, però pel que veig aquesta serà una sèrie que anirà un poc pel seu vent, així que tampoc no passa res.

La cosa... d'alguna manera, m'ha parescut que el tema era seriós i me n'he adonat de seguida que seria interessant, però el to m'ha parescut un poc d'humor, potser massa i tot de vegades, però trob que la combinació de les dues coses tampoc queda tan malament...

Res, ja veurem com segueix!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No sé si algú s'ha llegit el manga però abans he trobat això per twitter i m'hi he sentit molt identificada. Podríem dir que és un spoiler sense context (realment no diu res), però tal i com està plantejat m'ha fet molta gràcia. No sé si a la nova adaptació ho faran anar igual, però de llarg una de les escenes més memorables.

https://twitter.com/foxcyen/status/1615 ... 5L28m0NKvQ
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 1

Doncs el vaig veure com fa mil dies però no l'he comentat encara perquè soc una puta mandrosa de merda. I bé, doncs sincerament no em va desagradar.

Doncs no m'he llegit el manga @Skuld però m'he mirat el fil i al final hi ha com moltes imatges de furros en poses sensuals i ara he d'anar a posar els ulls en cloroform. Però, abans d'això, he de fer una fosca confechionne i és que en el seu dia quan era otaku power màxim vaig intentar mirar-me l'anime de Trigun antic, el que està doblat en català, i el vaig trobar dolent com ell tot sol, més dolent que fotre una pallissa a un caragol cec. Així que no tenia excessives expectatives en aquest remake, però m'ha agradat com a primer capítol. I aquesta és la meva experiència.

I bé, llàstima a full que no hagin reutilitzat l'opening antic:
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 3

Han anat de zero a un milió en pocs episodis... bufff. Sembla que realment estan explicant la mateixa història però de manera força diferent i la veritat és que m'està agradant bastant el que veig, s'han posat les piles i van per feina. Això sí, en aquesta ocasió sembla que això de "Million Knives" s'ho han agafat al peu de la lletra xd Per ara no em queixaré, el nou disseny també em sembla una passada.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 2 i 3

El segon episodi, amb els Nebraska, segueix el to ridícul que va tenir un poc l'episodi 1 i... no em va acabar de fer el pes, la veritat, però com que vas dir això @Skuld, que al tercer es posaven les piles, els hem vist un darrere l'altre i uau. L'episodi 3 és un canvi de rollo total. Hem passat de happyflowers que perdonen els que ens venen a fer mal a mort i destrucció a tot arreu.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Minatoni ha escrit: 23 gen. 2023, 22:15 Episodis 2 i 3

El segon episodi, amb els Nebraska, segueix el to ridícul que va tenir un poc l'episodi 1 i... no em va acabar de fer el pes, la veritat, però com que vas dir això @Skuld, que al tercer es posaven les piles, els hem vist un darrere l'altre i uau. L'episodi 3 és un canvi de rollo total. Hem passat de happyflowers que perdonen els que ens venen a fer mal a mort i destrucció a tot arreu.
Suposo que la part positiva de tenir el material original per mà és que sé una mica què esperar i que tant la història com els personatges són molt bons. Normalment el protagonista no és mai el meu preferit i en Vash és l'excepció que confirma la regla XD
Potser el que sí que he trobat a faltar en aquesta adaptació és el contrast del personatge, m'ha faltat el look de "sóc el p*to amo i m'ho crec". Al manga es veu clarament que es fa l'idiota expressament però que d'inútil o estúpid no en té res. Com que sembla que aquí van per feina amb la trama principal suposo que ja explicaran el perquè és així però em sap una mica de greu no anar descobrint el personatge a poc a poc. A l'original encara faltava per la presentació d'en Knives, si no recordo malament.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs igual que el Minaatiza també he vist el 2 i el 3, coses que passen quan comparteixes televisió i li dones el control del comandament. La cosa és que el dos no em va agradar, massa estúpid tot i el tres doncs ni tan malament, però tinc coses a comentar.

1. Aquest poble era feliç fins que de sobte el valor de les plantes va incrementar un 912 per cent a l'Ibex 35 perquè mare meva, tothom intenta robar-los-hi. No tenen una assegurança ni guàrdies ni res que ho impedeixi, cosa que vol dir que fins ara ningú no havia intentat robar-los la puta planta i em pareix com una racha molt bèstia de mala sort tants de robatoris en tant poc temps.

2. Na Rosa em posa nerviosa, perquè molt treure les armes però mai fot res. Tia, no has après res de la vida?
La pistola si se saca es para disparar, quien la saca para enseñarla es un parguela
Però és que a més la senyora, quan es decideix a disparar, va i no encerta. Tia, menys regalar licor al bar i més apuntar-se a classes de tir, que no es pot anar així per la vida, esperant que en Vash sempre et salvi.


No sé com m'ho faig per fer aquests comentaris tan estúpids i sense dades interessants, però de vegades això passa.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit: 24 gen. 2023, 14:27 1. Aquest poble era feliç fins que de sobte el valor de les plantes va incrementar un 912 per cent a l'Ibex 35 perquè mare meva, tothom intenta robar-los-hi. No tenen una assegurança ni guàrdies ni res que ho impedeixi, cosa que vol dir que fins ara ningú no havia intentat robar-los la puta planta i em pareix com una racha molt bèstia de mala sort tants de robatoris en tant poc temps.
Aquí diria que el valor de les plantes sempre ha sigut alt perquè van escasses i sòn imprescindibles. La qüestió és que diria que la penya el que vol és la recompensa d'en Vash, però després de veure que això és impossible la següent cosa que tenen a mà és la planta. I després del tifó humanoide suposo que robar la planta sembla un risc acceptable XD Apunto que això és cosa de l'adaptació, a l'original el que volen tots és la recompensa perquè efectivament és una pa$$ta.
Imatge Imatge
Respon