[SX3] Black Clover

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Holaa! Jo ara ja estic al dia i amb ganes de comentar demà el capítol 9, de moment la sèrie m'està semblant el que vaig dir, un shonen, i un poc creïble de fet.
Els personatges no n'hi ha masses que em caiguin bé, tot i que sembla que cadascú d'esforçi, en la seva manera, en fer-se estimar. En canvi, a l'ordre del germà, sembla que tots vulguin ser odiats. De fet, van en missió al mateix poble, agafaran una confrontació sense saber-ho, o es veuran cara a cara els dos germans?
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 12

Diria que no cal ser gaire espavilat per pensar que l'objectiu de la missió és en Yuno... diga'm desconfiada, però m'atreviria a dir que els que els han atacat els ha pagat el mateix Salim i probablement no hagi estat una bona idea quedar-se al poble :⁠-⁠\
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 13

Només passo a dir que sóc molt fan del nom de la tècnica de la germana Lily. Només per això trobo que ja l'haurien de reclutar per algun orde XDDD A banda d'això en Klaus demostra ser un tsundere de la mateixa talla de la Noelle; suposo que l'arrogància deu venir amb el títol nobiliari.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Feia dies que no mirava Black Clover, però ahir em vaig posar al dia. Ho comentaré una mica tot.

Capítol 16

No sé si és la veu de l'Asta o que, però em molesta bastant cada cop que diu que serà el rei dels mags, el Luffy i el Naruto, que van repetint el seu somni a tort i a dret, no són tan pesats, o almenys no m'ho semblen. Però l'Asta cada cop que ho diu és com "Calla ja pesat, que ja ho sabem".

Llavors el tio que està obsessionat amb la seva germana petita em sembla super pertorbador... Els comentaris que fa em sobren moltíssim.

Al contrari, de moment el rei m'ha agradat bastant, segur que algo sap de l'Asta i del Yuno i és possible que sigui del passat.

I, oh, sorpresa, els dos germans es troben a una missió, ningú s'ho esperava :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Sabeu si ja ha acabat l'anime en català?

Es que avui he anat a veure els de la setmana i no n'he trobat cap de nou :depre:
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Meina ha escrit: 08 abr. 2023, 15:16 Sabeu si ja ha acabat l'anime en català?

Es que avui he anat a veure els de la setmana i no n'he trobat cap de nou :depre:
Correcte, tan sols 51 ja que no hi ha més llicenciats desafortunadament :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Duba ha escrit: 08 abr. 2023, 22:09
Meina ha escrit: 08 abr. 2023, 15:16 Sabeu si ja ha acabat l'anime en català?

Es que avui he anat a veure els de la setmana i no n'he trobat cap de nou :depre:
Correcte, tan sols 51 ja que no hi ha més llicenciats desafortunadament :(
En serio?? I ho deixen així d'obert?? (considerant que netflix hi ha la mateixa quantitat de capítols entenc que el problema ve de selecta vision o d'on hagin comprat els drets) Em sembla molt fort que no se n'hagin doblat més (no culpo al sx3, sinó a la distribuïdora) i que es deixi així d'obert i penjat...
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Trobo que si havien de fer això haurien pogut escollir una sèrie que poguessin acabar, això queda força lleig. Perd una mica la gràcia això tornar a emetre anime en català si a qui li interessi mínimament l'ha d'acabar de veure en japonès igualment XD
Imatge Imatge
Respon