[Anime Temporada] Tomo-chan wa Onnanoko!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

Sí, no fa gaire que ens van contar la història d'en Jun i na Misuzu, però no des d'aquest punt de vista. Ja està bé.

La veritat és que ha estat divertit com en Jun de petit realment es pensava que na Tomo era una noia xD.

I res, al final li ha tornat la consola i en Jun pareix que està decidit. Això comença a acabar!

Ending nou, hihi.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 10

Queden 3 i aixo no avança tant com voldria, com diu Minato, espero que ara que li ha donat la 3DS, s'espavili en Jun. Llastima que no ens han mostrat en Jun arribant a la meta amb la Tomo a cavall xDDD

Misuzu te un pretendent que vol ignorar i que les dos no corrin al principi, m'ha fet gracia xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

La primera meitat ha estat divertida. Em pensava que hi hauria conya sexual però... no, no? Bé, sí, duien un davantal, però m'ho esperava molt pitjor. I en Jun... hehehe, està coladíssim per na Tomo :3

Llavors, el tema de les escales... Uf, na Misuzu està malament, eh? Què li passa? Passa pena que si na Tomo i en Jun acaben plegats la deixi de banda?

El que està clar és que això de la Ventafocs no acabarà aquí i continuarà al següent episodi, no? Serà la primera vegada que un segment continua a un altre episodi!

Ja està bé perquè no li pot quedar gaire més a aquesta història. -- Ahà, sí, ho he comprovat, dos episodis més segons MAL.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 11

Misuzu li esta donant massa voltes (típic adolescents s'ha de dir), Tomo no la deixara de banda per aixo.

La relacion amb Carol es d'amiga-enemiga xDDD

Queden 2 capitols i ja es veu que no acabaran junts ni de broma, acabaran igual de junts que com va començar l'anime. Concients un del altre pero res mes.

Llest per una 2na temporada.

PD: @Minatoni llastima que es la Ventafocs, si fos la Bella-dorment podrien fer Jun de princep, peto final assegurat :plol:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 12

AIXÒ JA ACABA!

De fet, podria haver acabat aquí, però tendrem un 13è episodi, que supòs que farà un poc d'epíleg.

A veure, el que ha passat a aquest darrer episodi ha estat un poc continuació del que va passar fa uns quants, que na Tomo va adonar-se que ja ho tenia mig fet però li feia por fer la passa perquè no volia deixar de ser la millor amiga d'en Jun. Avui, el tema torna a sortir, i crec que la resposta d'en Jun és bastant encertada: no han de deixar de fer el que feien, sinó que seguiran sent millors amics i, a més, parella.

I trob que és genial.

:clap:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs que fasto... jo esperava que l'anime durés com tres-centes temporades en pla "ara em moles, ara no, ara faig una passa endavant i tres enrere..." i NO, s'han declarat fasto potento i no sé, em fa llàstima, jo volia que durés més.

Què passarà al pròxim capítol? Doncs que na Tomo voldrà mandanga i deixarà super sec en Jun que haurà d'ingressar a l'hospital per anèmia dura. I al final potser es casen perquè els japos són així.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi final

Molt random que tingues que "guanyar" al pare per sortir junts pero be, al final molt be que hagin tingut el peto i tot.

M'ha faltat la parella per la Misuzu (que ens van mostrar el noi aquell pero no res).

En general m'ha fet riure i esta be l'historia.

Un plaer com sempre seguir-la amb vosaltres!
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

S'ha mantingut bastant bé constant durant tota la temporada, ja que va començar amb una premissa molt diferenciada dels altres animes de romanç i ha acabat també amb un molt bon final.

Una comèdia molt més divertida i com a romanç també és molt superior a moltes altres sèries. No sé, la veritat estic molt sorprès aquesta vegada i m'ha semblat molt maco el final, ben tancat i amb sentit. Aplaudiments.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Un fort aplaudiment per a en @Shancks que ens va recomanar aquest anime i ha encertat de ple.

Doncs a veure, l'he gaudit bastant, sincerament. Només esperava que na Misuzu acabés amb el noi aquell pesat que sempre li va al darrere però segurament és que no pot acabar tothom amb tothom però m'hauria agradat veure una mica més com es desenvolupava aquesta relació. Per la resta tot molt bé, molt correcte.

I bé, m'ha agradat molt com han quedat aquests dos, potser la baralla del pare contra en Jun m'ha sobrat una mica bastant però no es pot tenir un final complet sense una mica de rellenu i res, que molt guai, gràcies per seguir-la tots junts i, no sé, intentar donar vida a Tadaima amb aquests comentaris <3
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 12 - final

Doncs al final ha estat bé, no? El tema de la lluita contra son pare ha estat un poc ridícula, sobretot perquè el que ens havien venut des del principi era que en Jun havia de vèncer na Tomo, no son pare! Què és això que s'han tret de la màniga al darrer minut? :/

Però bé, al final, na Tomo és un personatge divertit i trob que el tema aquest de "només em valorarà si sóc una noia" que és un tema UN POC PERILLÓS s'ha duit bé i s'ha resolt bé: al final veiem que a en Jun li agrada na Tomo així com és i que no fa cap falta que canviï. A més, al final de tot, es romp un poc el cliché aquest de qui demana per sortir i de la primera besada d'una manera trob que molt natural, molt en línia de com és el personatge de na Tomo.

No sé si dir que al final transmet un missatge (un poc) feminista des d'una perspectiva que no te l'esperes, però... potser sí?

En definitiva, ha estat una cosa bona de veure, divertida, que al final ha sorprès en algunes coses i que en les altres ha fet el que s'esperava. Per tant... què més pots voler?

Gràcies per seguir-la amb nosaltres!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon