[Anime Temporada] Tomo-chan wa Onnanoko!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

Sa mare és clavada a na Tomo, tal qual. I no només això, sinó que hem vist un paral·lelisme (no gaire) subtil... han dit que son pare protegia sempre sa mare... i en Jun i na Tomo n'han parlat, i ella ho ha trobat un poc ridícil, sembla que ell no tant... i llavors l'ha protegida dels quinquis aquells...

Aquí hi ha tema.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4

El promes de Carol en realitat la veu com una germaneta a cuidar, fins hi tot li ha netejat les migues de pa dels pits sense immutar-se xDDD

El capitol des abraços, Tomo abraçant a tot quisqui, Carol pegant-se a Tomo i Jun avergonyit xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 5


Enamoradíssima estic de na Carol, que és tontíssima però se l'estima. I sa mare igualeta, mira que m'encanten amb les abraçades <3

I d'altra banda, na Tomo ha quedat a dormir a casa d'en Jun i els dos s'han posat tensos perquè amb la tonteria han dormit junts. Na Tomo pensant que seria desaprofitar-ho si no passava res i jo mentrestant així: :worrypervertit:

De cada vegada gaudeixo més d'aquesta sèrie, 10/10 de senzilla que és però et fa riure :ilu:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

Hehehe... hem tengut dos segments un poc més simples, on han anat a ca na Carol i a ca na Misuzu, però el tercer... ha estat interessant! xD

Entre na Tomo que la pobra no pensa gens i elles dues que són unes xafarderes hi ha un còctel aquí muntat que fa por!

Al final, estava clar que no passaria res a ca en Jun, però... potser ell l'ha convidada expressament perquè sa mare no hi era?

HM...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 5

És ben bé que aquestes dues només es posen d'acord quan es tracta de les xafarderies de la relació Tomo/Jun i sempre hi han de dir la seva. Les entenc, és d'allò més divertit i entretingut. You gotta love them XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

M'està sorprenent positivament aquest anime. Després de gairebé més de 3 anys de perdre les ganes de veure nous animes uns amics em van posar el primer episodi d'aquest i em enganxar de seguida. Està molt ben trobat tot fins ara.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 02 feb. 2023, 17:58 Episodi 5

Hehehe... hem tengut dos segments un poc més simples, on han anat a ca na Carol i a ca na Misuzu, però el tercer... ha estat interessant! xD

Entre na Tomo que la pobra no pensa gens i elles dues que són unes xafarderes hi ha un còctel aquí muntat que fa por!

Al final, estava clar que no passaria res a ca en Jun, però... potser ell l'ha convidada expressament perquè sa mare no hi era?

HM...
Que mes dir, ho has dit tot xDD

La Carol es clavadeta a la seva mare en tot i la postura de "I Win" amb les notes del exàmens :lloa: :lloa:

Pobre Tomo, ha dormit abraçada amb en Jun i ni aixi passa res entre ells.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

La primera part ha estat bastant divertida, la veritat. Na Tomo "fent esforços" per encaixar a la disfressa... xDDD

I aquelles dues són bruixes, eh? Mira que haver-se de trobar en Jun hahaha.

Estic passant gust de mirar això haha.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6

Sessio de chapa i pintura, no podem culpar a en Jun per confondre-la fins que no obre la boca sembla un altre persona, avui dia passa el mateix amb els filtres a internet, no saps qui es qui XDD

No son ben be amigues Misuzu i Carol pero en el que fa a "transformar" a Tomo, es compenetren moltisim xDDD

Jo volia combat del Gorila vs Tomo i que el deixes al terra i de pas li moles la Tomo per la seva força, aka triangle amoros i ja tenim Jun gelos :pervertmoon:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 7

Jun no podia deixar d'admirar la Pechonalidad de Tomo i Carol. No podia faltar el capitol de la platja com bon anime Slice of Life Japones :riu: :riu:

Misuzu de nena a molat moltíssim.
Imatge
Respon