Ronja, la filla del bandoler

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Sanzoku no Musume Ronja
26 episodis
Studio Ghibli, Polygon Pictures
Basat en el llibre del mateix nom d'Astrid Lindgren
Emès al sx3 a partir del desembre del 2022

La Ronja és filla del cap d'una tribu de bandolers i viu en un castell al mig del bosc. Allà descobreix que la natura és un lloc bonic i alhora aterridor habitat per criatures estranyes. La Ronja es farà amiga del Birk, fill del rival del seu pare i aleshores comença la controvèrsia entre la seva amistat i la lleialtat familiar.

Qui s'anima a veure-ho?

Episodi 1

Ok, pareix una història un poc infantil, però la veritat és que tampoc està malament. Té certs tocs d'humor aquí i allà i crec que ens pot agradar.

Potser el CGI serà un poc controvertit, però més enllà dels primers segons, no hi he tornat a pensar gaire.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 1

Na Ronja és una comunista que només de néixer va fer que un llamp petés a casa seva i que tothom es quedés sense poder cagar. Aquest és el missatge que he tret del primer capítol. Vosaltres direu...
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Si ho arribo a saber m'espero, que justament avui he vist l'últim episodi aprofitant que tinc uns dies per descansar. És igual, mentre aneu comentant jo puc anar dient la meva també XD
Sí que es podria considerar infantil, però la veritat és que trobo que ha estat prou bé i el doblatge m'ha agradat bastant. Pel que fa al CGI, si bé a mi tampoc m'apassiona, arriba un punt en què ni tan sols em molestava, és qüestió d'acostumar-s'hi.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ei.

Que el Minato m'ha dit que l'anime de la Ronya té com mil capítols i jo em pensava que eren tres o quatre i estava disposada a fer l'esforç però si té quatre-cents capítols de bandolers mal animats i que no poden cagar em fa pal, sobretot perquè em pareix molt infantil i em fa la peresa del segle.

La pregunta és: millora i els bandolers poden arribar a cagar o el nivell d'infantilisme continua igual durant tota la sèrie?
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit: 05 gen. 2023, 12:19 La pregunta és: millora i els bandolers poden arribar a cagar o el nivell d'infantilisme continua igual durant tota la sèrie?
En total són 26 episodis. Jo et diria que li donessis una oportunitat fins que aparegui el personatge d'en Birk perquè el que val la pena d'aquest anime és l'amistat entre aquest parell i hi ha algunes escenes que a mi m'han agradat molt. Si veus que en aquell moment segueix sense dir-te res et diria que no val la pena invertir-hi més temps. Si li hagués de posar una etiqueta diria que és un anime molt "Ghibli" XD.
Imatge Imatge
Respon