Haikyuu en Català

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Haikyuu



Imatge

Bona nit tadaima!
Obro aquest fil ja que, tot i que s'ha parlat d'aquest anime en el fòrum, ara mateix està en emissió en català pel x3. Crec que seria guai anar comentant-lo a mesura que el veiem. Jo encara no he vist l'anime, així que vaig al dia amb l'x3.

De moment, estic ADDICTE a la sèrie, havia evitat l'anime perquè no m'agraden els d'esports, però vaig veure el primer capítol, i em va enganxar. M'encanta la dinàmica entre en Hinata i en Kageyama, i em sorprèn lo emocionant que pot arribar a ser un partit de volley.
Text amagat.
Sobre el captiol que s'ha emès avui, em mola veure la interacció entre en Kageyama i els seus antics companys de equip, i m'agrada que s'hagi demostrat les febleses en defensa de l'equip, així com s'ha presentat una aparent solució.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Sempre havia volgut mirar Haikyuu, però com des de ja fa uns anys els animes se'm fan bola no ho feia, però gràcies a què l'han portat al sx3 en català m'hi he animat i m'està agradant molt!!

L'opening ja el coneixia i m'encanta, és massa bo!

No crec que comenti cada capítol, perquè mai sé que comentar, però avui si que podré comentar una petita coseta.

Capítol 7

M'ha sorprès que guanyessin el partit, ja que era el 1r, esperava que perdessin (però fent un bon paper de principiants). Ara a esperar que convencin el nou entrenador i a conèixer el nou company!

I aquí el meu comentari :pandabye:
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Que parlant del nou entrenador, està claríssim que és el nano de la botiga de panets. Bé, això espero, m'encantaria que fos així.
Sobre lo de perdre amb bon paper, jo també m'ho esperava, però si t'hi fixes, ja ho diuen ells mateixos que ha estat una victòria amarga, que en un partit que no fos un amistós, amb el títolar des del principi, perdrien.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

taka ha escrit: 18 oct. 2022, 21:22 Que parlant del nou entrenador, està claríssim que és el nano de la botiga de panets. Bé, això espero, m'encantaria que fos així.
See, a més que l'ending spoileja una mica, els altres dies no m'hi havia fixat però avui al veure l'ending he vist que hi havia una escena del profe amb el nano de la botiga, així que té tota la pinta :pervertmoon:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Genial! Jo me l'estic remirant perquè fa temps i ara que està en català és l'oportunitat perfecte. El que m'enduc dels últims episodis és que han fet el mateix dues vegades seguides. És a dir, presentar un personatge i no deixar-nos escoltar quina veu li han posat. Primer em quedo amb les ganes de sentir l'Oikawa i després en Nishinoya XD

Per cert, si algú no ho pot mirar al dia (com jo) i volgués mirar-ho en digital es veu que retiraran els primers episodis tant de Haikyuu com de KnY la setmana vinent. Esperava que almenys els hi deixarien fins acabar l'emissió però es veu que no...
https://twitter.com/tornada3xl/status/1 ... 9_l06p97VQ
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Bé, ja tenim entrenador, hehe. En el capítol 8, es veia clarament que l'entrenador s'uniria, peró m'ha fet gràcia lo fàcil que ha estat després de dir-li que hi havia un clàssic "Gats contra cobrs, batalla als contenidors" (m'encanta el nom). En canvi, sí que em pensava que l'Asahi s'uniria facilment, peró ha fet falta que l'entrenador li fotes crits hahah.
M'ha molat la conexió entre en Nishinoya i l'Asahi, peró no compara amb la d'en Hinata i en Kageyama, clar que aquests van tenir més capítols per desenvolupar-ho.
En qualsevol cas, ja tenim els 2 jugadors que el capità havia dit que faltaven, i entrenadors, no crec que aparegui cap jugador nou fins passat el gats contra corbs, batalla als contenidors (hehe). L'entrandaor sembla que el clàssic li porta records d'una altra època, on sí que hi havia rivalitat, i d'un misteriós personatge que segur que coneixarem més endevant. Qui serà? Cap dels jugadors actuals del Nekoma pot haver jugat contra l'entrenador, i alhora, l'entrenador del Nekoma no havia jugat contra el nostre botiguer.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Vinc una mica tard, així que començaré pel capítol 7, els highlights!
"En Tsukishima és un imbècil i em cau fatal" moment lmaao del capítol haha. Per mi en hinata és un sol com diu el seu nom en japonès, no me l'imagino dient paraulotes fortes haha.
Després, en Hinata va fer una cantarella que em va donar la vida "Al lavabo, al lavabo~~ qui sóc jo? Sóc l'estrella de l'equip!!" uwu
També molt graciosa l'escena de l'Oikawa i l'Iwa!!
Oikawa: Què passa Iwamizu, és que els genis no t'irriten? (noteu que cagada de doblatge, es diu iwaizumi, no iwamizu)
Iwa: M'irriten més els guaperes que fan cridar les nenes tota l'estona! *cop de pilota* :riu:

Pel que fa al capítol 8, no tinc gaire cosa a comentar. Debut d'en Nishinoya, és un crac i molt fanfarró xD. I l'Asahi traumat...
Sobre el capítol 9, molt curiós que en un dels capítols anteriors en suga volia arreglar una escombra tant sí com no i resulta que és una referència al partit en què l'asahi va perdre la motivació... El crit que fa l'Asahi quan recupera la motivació... m'ha donat un ensurt! xDDD. M'he fixat que en aquest capítol ara diuen rematar en comptes d'esmaixar... que es decideixin.

Doncs això és el que tenia a comentar dels continguts. Sobre el que fa al doblatge li poso un 9, totes les veus són molt encertades, sobretot la d'en Hinata que em dóna anys de vida. (al començament no em convencia però s'ha convertit en el meu preferit. em vaig mirar una comparació amb el japonès i penso que ho fa millor en català). Per què no és un 10? En Joan Pera ha fet el 99% de veus de senyors grans i canta molt xD. I en Nishinoya cal que poleixi la pronúncia.
I bé, jo m'havia mirat la meitat de la primera temporada abans però la vaig dropejar. El fet que estigui en català ha fet que m'agradi més la sèrie genuïnament, la gaudeixo més. I el ritme d'un capítol al dia fa que la segueixi molt còmodament. Estic molt content que pugui el 2022 seguir un anime així en català ^^

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Si ja m’agrada Haikyuu de per si, em sembla que amb el doblatge encara més ara que m’hi vaig acostumant; i anar descobrint les veus que els hi van posant als personatges és un plus. Tinc ganes d’escoltar les veus d’en Kuroo i en Kenma, tinc debilitat pels gats del Nekoma <3 Per ara m’agraden sobretot les veus d’en Kageyama i en Tsukishima, però en general està molt bé.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Al final l'estic remirant simplement perquè la fan en català, i tot i que no és un anime de trama super complexa és veritat que em distreu molt i el fet de que estigui doblada i no haver de llegir subtítols al final s'acaba notant.

Llàstima d'algun "disfrutar" que es va colant de tant en tant com ja és costum a TVC. El doblatge com sempre és de gran qualitat i m'encanta el paper de Roger Pera com a Tanaka, crec que està fent una gran feina amb el personatge així com també la fa en un registre oposat com a Muzan a Kimetsu.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 10

No és del capítol 10, ho porto pensant des de que va apareixer, però el profe podria colar com a estudiant i ningú ho notaria. Tot el contrari hi ha l'Asahi, que quan fa anys havia vist fotos seves per internet, pensava que seria un entrenador o algo així xDD

L'entrenador encara l'hem vist poc, però crec que m'agradarà molt! Tot i que de moment tots m'agraden molt xDDD

Avui a l'ending ha sortit un equip misteriòs, qui seràn? :scared:
Imatge
Respon