Haikyuu en Català

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Meina ha escrit: 12 des. 2022, 21:17 Capítol 14 (Temporada 2a)
taka ha escrit: 12 des. 2022, 20:42 Per cert, m'ha fet MOLTÍSSIMA gràcia l'escena a la prota del lavabo, l'últim cop que es va trobar algú allà al devant, vaig pensar que ja estava molt gastat això, però m'ha fet tanta gràcia que no només trenquin cuarta paret al admetre que estava molt gastat, si no que a sobre diguin "a sí? Doncs aquí tens TRES equips diferents del no res que es troba". M'he mort de riure
Aquesta escena és genial, jo he de dir que m'ha matat de riure quan al final del moment tens salta el nano del Date i saluda al Hinata, m'ha encantat xDDD

Imatge
Totalment d'acord, és la millor escena xDD és genial.
Angel ha escrit: 12 des. 2022, 23:58 Es una de les coses que m'agrada de la serie, als personatges secundaris tambe els hi donen el seu espai. El jugador alt de les ulleres semblava molt estirat i una mica desagradable pero despres explican la historia del seu germa i es mes facil empatitzar amb ell.
Siii, encara em fa ràbia a vegades quan és tant borde, però ja em cau bastant millor que al principi, tot i que va millorant a cada capítol.

A veure que tal ara amb els personatges de l'equip rival, que de moment ja em cauen molt malament, que pesats... A veure si agafen profunditat xDDD
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs sembla que estarem sense Haikyu durant les vacances, just ara que venia lo més emocionant :(
Imagino que amb l'entrada d'aquest jugador perdran el set, a veure què passa que estan a només un punt >.<

Per cert, em va fer gràcia que contra el Wakutani els sorprengués que vingués la família del capità a animar. Seria lo normal no?? De fet, on són els pares dels jugadors?? Com passen dels seus fills... xD
A mi els meus pares m'obligaven a anar a veure els partits d'hoquei dels meus germans. :pandamadcry:
I NO, no eren tan emocionants xDDD
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Xail ha escrit: 22 des. 2022, 21:20 Doncs sembla que estarem sense Haikyu durant les vacances, just ara que venia lo més emocionant :(
Plorem junts :plorar:
Xail ha escrit: 22 des. 2022, 21:20Per cert, em va fer gràcia que contra el Wakutani els sorprengués que vingués la família del capità a animar. Seria lo normal no?? De fet, on són els pares dels jugadors?? Com passen dels seus fills... xD
A mi els meus pares m'obligaven a anar a veure els partits d'hoquei dels meus germans. :pandamadcry:
I NO, no eren tan emocionants xDDD
A mi em passava igual, a mi em tocava anar a veure els partits del meu germà, i a dia d'avui el meu pare hi segueix anant xDDD

He de dir que fins aquest últim partit ni m'havia adonat que l'Ennoshita existia (i els altres dos encara menys) però després d'això m'he remirat alguns capítols i ara estic veient a gent que no veia xDDD (pobrissons, tenen tant poc protagonisme que ni es noten u.u)

I res m'alegro que el Daichi estigui bé <3

Em va saber greu que el Date perdés, però estava clar que havia de guanyar l'Aoba Josai... Pobre Aone, amb lo que m'encanta com es porta amb el Hinata ç.ç

I ara toca un dels partits més esperats, i ara si que si que han de guanyar!
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Meina ha escrit: 22 des. 2022, 21:31 He de dir que fins aquest últim partit ni m'havia adonat que l'Ennoshita existia (i els altres dos encara menys) però després d'això m'he remirat alguns capítols i ara estic veient a gent que no veia xDDD (pobrissons, tenen tant poc protagonisme que ni es noten u.u)
Jo els havia vist així de fons, però pensava que estan per poder fer partits als entrenaments i poc més xD
Trobo normal que juguin els més bons, ja no són nens petits que han de jugar tots, PERÒ nose, en els amistosos, o en els partits que van sobrats com el primer del torneig, estaria bé que traguessin una mica els altres jugadors, sobretot perquè després no passi el que passa com amb en Tadashi o ara l'Enoshita que el primer cop que els treu és en un partit super important i han de passar uns nervis els pobres... (Tot i que crec que l'Enoshita el va treure un moment en el partit anterior o algo que em sonava una mica més)

De fet, aquests últims partits que en Daichi estava tenint més protagonisme em vaig posar a pensar qui podria ser el capità quan marxin els de 3r, i no trobava a ningú que em fes el pes, i un nou de primer no podia ser capità.
Meina ha escrit: 22 des. 2022, 21:31 Em va saber greu que el Date perdés, però estava clar que havia de guanyar l'Aoba Josai... Pobre Aone, amb lo que m'encanta com es porta amb el Hinata ç.ç
Sii, es genial xD
Xavi90
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 2
Membre des de: 23 des. 2022, 11:20
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 1 cop

Just ara que venía el mes emocionant, fan avances 😭 tot y que el meu equip es el Date, El Karasuno te un equip amb molta personalitat !
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

EP EP EP!!!
Que tornen a fer Haikyu (?)
Imatge

No sé en quin horari ni res, ho he vist de casualitat, i avui ja és dijous així que tocarà estar atents a dilluns a veure què passa.Però han fet 2 capítols nous de Haikyu ahir i avui al migdia crec.

No entenc la programació de Nadal del X3... Però en fin, tenim Haikyu així que ja sabeu...
Jo vaig a mirar-los ara mateix :uki: :uki:

(Sembla que abans comptaven la numeració per temporada, i ara tot seguit per això aquest canvi de número)
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Xail ha escrit: 29 des. 2022, 21:23 EP EP EP!!!
Que tornen a fer Haikyu (?)
Imatge

No sé en quin horari ni res, ho he vist de casualitat, i avui ja és dijous així que tocarà estar atents a dilluns a veure què passa.Però han fet 2 capítols nous de Haikyu ahir i avui al migdia crec.

No entenc la programació de Nadal del X3... Però en fin, tenim Haikyu així que ja sabeu...
Jo vaig a mirar-los ara mateix :uki: :uki:

(Sembla que abans comptaven la numeració per temporada, i ara tot seguit per això aquest canvi de número)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Mercii per avisar!! <3 Ara mateix corro a mirar els capítols, necessito la meva droga!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Acabo de veure que han canviat l'horari de Haikyuu i ara el faran a les 21 en comptes de les 20.

A mi m'anava millor a les 20, però que hi farem u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

@Meina on has vist el canvi d'horari? Avui he mirat la programació de l'x3 a la web de la corpo i es veu clarament que haikyuu ara s'emet a les 14:07 capítol nou (el títol és "l'equip" i mirant els programes ja emesos, no ho està).
Mirant la programació allà mateix, no veig per enlloc que a les 21 s'emeti, així que no sé on ho has vist.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

taka ha escrit: 02 gen. 2023, 11:55 @Meina on has vist el canvi d'horari? Avui he mirat la programació de l'x3 a la web de la corpo i es veu clarament que haikyuu ara s'emet a les 14:07 capítol nou (el títol és "l'equip" i mirant els programes ja emesos, no ho està).
Mirant la programació allà mateix, no veig per enlloc que a les 21 s'emeti, així que no sé on ho has vist.
Sorry m'he deixat de dir que aquest horari serà a partir de la setmana que ve. Al migdia seguiran amb el mateix horari, però al del vespre l'han canviat de les 20 a les 21.
Imatge
Respon