Haikyuu en Català

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 10 (Temporada 3a)

Ja han guanyat! I cap al campionat nacional! Quina felicitat! :banana:

M'esperava que el toc final el fes l'Asahi com a l'estrella que és, però al final es nota qui és el prota xDD

I quan els 3 de 3r s'han abraçat, són uns cuquis ç.ç
Text amagat.
Imatge

Ho hem vist poc, però m'ha fet molta gràcia l'amistat entre l'Ushiwaka i el pelroig, són com massa diferents, suposo que poc més els tornarem a veure.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Meina ha escrit: 23 gen. 2023, 23:00 I quan els 3 de 3r s'han abraçat, són uns cuquis ç.ç
Text amagat.
Imatge
Totalment!! Els nens de tercer es mereixen anar al nacional. Plorem junts T-T La veritat però és que necessito que li donin el seu moment de glòria a l'Asahi perquè de moment sembla que és l'únic a qui no deixen lluir-se mai, pobret...

Tsukki MVP del partit, de la temporada i del meu cor. El seu germà presumint tot orgullós també és <3

En japonès ja m'agrada aquest anime, però en català sento que els personatges m'agraden molt més. I el més curiós és que m'agraden tots XD

Dimarts i dimecres tindrem les OVA i dijous comença la quarta temporada 🔥



Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Han posat els OVAs com a part de la 4a temporada i ara ja no sé com posar el títol xDD

Capítol 5 7 segons el SX3(Temporada 4a)

Feia dies que no mirava Haikyuu (des dels OVA) i ahir em vaig posar al dia.

Em va fer molta peneta el pobre Hinata que veu com els seus companys són convocats i ell no, tot i que és comprensible. Però, per altra part em va crear molta vergonya aliena quan es va colar al entrenament del Tsukishima, pels seus ous allà es presenta i al final aconsegueix "quedar-s'hi".

I res ara suposo que anirem veient com millora a l'hora de saber on aniran els pilotes i tal.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

S'ha notat bastant el canvi en l'estil i l'animació respecte les altres temporades. Ara que no he de llegir subtítols podré apreciar encara millor les mancances, tot i que en el seu moment no van faltar els vídeos i fotos recalcant les aberracions. Aquesta setmana ja se n'ha pogut veure alguna. :pandasoulessduck:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Ostres! Jo és el primer cop que em veig la sèrie, i no sabia que hi havia hagut canvi d'estudi. Trobo a faltar les cortinetes amb personatges i no ocells, però per la resta de coses, no havia notat canvi. Exepte el cabell d'en Hinata, però això pensava que era cosa meva!
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

taka ha escrit: 05 feb. 2023, 23:40 Ostres! Jo és el primer cop que em veig la sèrie, i no sabia que hi havia hagut canvi d'estudi. Trobo a faltar les cortinetes amb personatges i no ocells, però per la resta de coses, no havia notat canvi. Exepte el cabell d'en Hinata, però això pensava que era cosa meva!
Si no m'equivoco l'estudi és el mateix, però per algun motiu van decidir canviar el disseny de personatge per fer que s'assemblessin més al manga. Tot i que després de 3 temporades potser ja no calia... En fi, jo ho noto molt amb l'Asahi. Ja em sap greu però és que per mi és un downgrade en tota regla.

Imatge

Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jo també he notat bastant el canvi d'animació, ja me'n havie informat així que anava preparada, però és una mica decepcionant u.u

Capítol 6 8 segons el SX3 (Temporada 4a)

Només vinc a comentar aquest capítol per dir lo contenta que estic que hi hagi més interaccions entre el Hinata i l'Aone, la seva salutació <3 ja ho vaig dir un altre dia, però no em cansaré de repetir-ho!
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Avui només vinc a queixar-me de la direcció de doblatge del capítol d'avui, que ha sigut desastrosa. Ens han posat la mateixa veu en 3 personatges SEGUITS. La veu de la crush del Tanaka, fa tot seguit el propi Tanaka quan es petit en el flashback i la propia crush canvia d'actriu quan és petita. Per si no fos prou incomprensible l'amiga del present canvia de veu després del flashback i passa a tenir... endevineu quina veu... Sí, la mateixa, tot just després de parlar l'altre.

Potser soc pesat amb les coses del doblatge, però és que em fa rabia quan coses que es poden fer bé molt fàcilment es fan tan malament.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Grimmy ha escrit: 16 feb. 2023, 21:22 Avui només vinc a queixar-me de la direcció de doblatge del capítol d'avui, que ha sigut desastrosa.
A banda d'això en més d'una ocasió també han faltat takes i la veritat és que canta molt que el personatge mogui la boca però no digui res 😥

Pel que fa al partit contra l'Inarizaki... ja trobava molt a faltar la Saeko. Els animadors començaven a posar-me tensa a mi i tot. Es veia molt injust que haguessin de competir amb tot l'estadi XD I res, en Hinata segueix amb les pífies habituals, ja són marca de la casa 😅
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 20 22 segons el SX3 (Temporada 4a)

El Hinata és un sol, super precios i bonic <3

M'ha encantat la recepció que ha fet, i tot i que no hagin fet punt l'escena m'ha encantat!

I també m'he mort de tendresa amb el Kenma! Super adorable content pel seu amic!

Imatge
Imatge
Respon