Haikyuu en Català

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Em grinyola massa que absolutament TOTS els personatges de més de 50 anys els faci en Joan Pera, crec que això ja és passar-se. O sigui vale, entenc que no pot contractar tants actors diferents, però no sé, al menys tenir 2 actors que facin les veus dels més grans no és demanar tant.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

M'acabo de remirar l'últim capítol i només en diré una frase.

Capítol 8 (Temporada 2a)

Sou uns cutres i visca les esbarginies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja comença el següent torneig, aquest cop si que si, que tots han millorat molt. De moment van sobradissims.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Xail ha escrit: 07 des. 2022, 22:55 Ja comença el següent torneig, aquest cop si que si, que tots han millorat molt. De moment van sobradissims.
Sii, ara tocarà contra el de 2 metres, que segur que els farà suar una mica més!
Imatge
Avatar de l’usuari
Angel
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 10 des. 2022, 19:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Hola, volia preguntar una cosa, a Bola de drac, el anime adapta el manga amb episodis de (es diu farciment? )"relleno", i algunes variables pero en el fons es la mateixa historia. O sigui, segons la meva opinio, no fa falta llegir el manga si has vist l' anime

A Haikyu, si com jo, ja veus l'anime, es necessari llegir el manga, n'hi ha moltes diferencies?

Gracies.
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Hola @Angel!
He fet una lectura en diagonal del que es diu per Internet i efectivament no "fa falta" llegir el manga, tot i que com sempre t'hi pots trobar petites escenes que no estan animades.
També cal dir que Haikyuu no és de les sèries que posen farciment eh.
I ja que parlem del manga, sapigueu tots que ahir es va anunciar que el portarien en català! Em flipa molt que arribi traduït, és super guai :visca: :visca:
Avatar de l’usuari
Angel
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 10 des. 2022, 19:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

taka ha escrit: 11 des. 2022, 22:40 Hola @Angel!
He fet una lectura en diagonal del que es diu per Internet i efectivament no "fa falta" llegir el manga, tot i que com sempre t'hi pots trobar petites escenes que no estan animades.
També cal dir que Haikyuu no és de les sèries que posen farciment eh.
I ja que parlem del manga, sapigueu tots que ahir es va anunciar que el portarien en català! Em flipa molt que arribi traduït, és super guai :visca: :visca:
Gracies per aclarir-me el dubte Taka!
Pel que dius es semblant a Bola de drac, amb algunes petites variables i/o escenes, el manga es el mateix que l'anime.
Jo pensaba que a lo millor en l'adaptacio al anime habien fet canvis importants de l'estil de treure o posar personatges importants o que n'hi habien partits que no aparaguesin a l' anime. O sigui que haguessin fet algo semblant al que fan a les pelicules de El senyor dels anells.
A mí tambe m'agrada que surti el manga en català, es una gran noticia!
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

No he llegit el manga, potser ho acabo fent, però canvis grans diria que no n'han fet.
Sobre el capítol d'avui, estic flipant de lo èpic que ha estat. Tenim el nostre suplent de serveis que ja domina el volant en salt, tenim en Hinata pensant en estratègies per marcar, en Tsuki molt més motivat que al principi, i siguent bastant bo bloquejant, en Kageyama en plena forma i tot a punt pel torneig que tenim per devant. Diria que el següent equip serà tot comic relief, però que guai.
Per cert, m'ha fet MOLTÍSSIMA gràcia l'escena a la prota del lavabo, l'últim cop que es va trobar algú allà al devant, vaig pensar que ja estava molt gastat això, però m'ha fet tanta gràcia que no només trenquin cuarta paret al admetre que estava molt gastat, si no que a sobre diguin "a sí? Doncs aquí tens TRES equips diferents del no res que es troba". M'he mort de riure
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 14 (Temporada 2a)
taka ha escrit: 12 des. 2022, 20:42 Per cert, m'ha fet MOLTÍSSIMA gràcia l'escena a la prota del lavabo, l'últim cop que es va trobar algú allà al devant, vaig pensar que ja estava molt gastat això, però m'ha fet tanta gràcia que no només trenquin cuarta paret al admetre que estava molt gastat, si no que a sobre diguin "a sí? Doncs aquí tens TRES equips diferents del no res que es troba". M'he mort de riure
Aquesta escena és genial, jo he de dir que m'ha matat de riure quan al final del moment tens salta el nano del Date i saluda al Hinata, m'ha encantat xDDD

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Angel
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 10 des. 2022, 19:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

taka ha escrit: 12 des. 2022, 20:42 No he llegit el manga, potser ho acabo fent, però canvis grans diria que no n'han fet.
Sobre el capítol d'avui, estic flipant de lo èpic que ha estat. Tenim el nostre suplent de serveis que ja domina el volant en salt, tenim en Hinata pensant en estratègies per marcar, en Tsuki molt més motivat que al principi, i siguent bastant bo bloquejant, en Kageyama en plena forma i tot a punt pel torneig que tenim per devant.
Es una de les coses que m'agrada de la serie, als personatges secundaris tambe els hi donen el seu espai. El jugador alt de les ulleres semblava molt estirat i una mica desagradable pero despres explican la historia del seu germa i es mes facil empatitzar amb ell.

El runing gag del lavabo es molt bo :lol:
Respon