Haikyuu en Català

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 19

Doncs sembla que comença el partit contra el Seijo i el nostre estimat Oikawa ja es fa notar. És insufrible i m'encanta, però sobretot perquè sempre hi ha l'Iwaizumi a la vora. No seria el mateix si no fos el combo. Que per cert... diria que és la primera vegada que li encerten el nom al pobre Iwa. Ara per ara ja he vist confusió amb els noms tant a Haikyuu com a Inazuma XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

En videojocs, es diu "estar tiltejat" quan un cau en les provocacions del rival, i fa atacs massa agressius que el porten a rendir menys. En aquest capíol, podem veure com l'Oikawa ha tiltejat a en Kageyama, i, pobret, l'han acabat canviant. Només ens queda un set, així que el seguent set, jugat per en Sugawara, l'hem de guanyar si o si. Creieu que tornarà a sortir en Kageyama en algun moment d'aquest partit?
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 22

Estan 1 a 1 el proper set decidirà el resultat del partit!

Respecte a que passarà tinc opinions diverses, el primer que em passa pel cap és que perdran, porten ja unes quantes victories i per fer-ho més "realista" em fa pensar que heurien de perdre, pero al mateix temps és l'últim campionat dels de 3r i és no poden pedre, han de guanyar si o si. Així que no sé que pensar. ç.ç

Parlant dels de 3r, m'encanten tots tres <3
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Recorda Meina que pels de 3er la temporada s'acaba en l'inter instituts, però que si guanyen, van als nacionals. No sé perquè, però estic casi convençut que arribaran als nacionals, així que estic segur que guanyant. De fet, si perden ara, ets pots oblidar dels 3 de tercer xD.
En aquest capítol ens han construït el personatge del col·locador rival com algú a qui en Kageyama li va fer sombra, algú que va prometre fer plorar a en Kageyama quan perdés, i crec que tot això, és perquè sentim pena per ell, per aquella promesa incomplerta a pesar de l'esforç, quan perdi en el següent episodi.
Així doncs, o en el següent episodi ens posaran més memòries del col·locador repalent, o acabarà amb una victòria del Karosune, o amb les dos coses xD.
Dit això, el tio aquest em sembla terriblement repalent. I perquè el públic crida "Mooooolt bé!" cada cop que serveix?
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

S'acosta el final de la primera temporada i ja sento la pressió del final del partit, m'encanta que l'emoció sigui palpable fins i tot quan ja saps el resultat xD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 24

Jo al final del capítol:
:pandacry: :pandacry: :pandacry: :pandacry: :pandacry:

Jo al cap d'una mica al recordar que no només han perdut sinó que ens quedem sense els de 3r:
:pandacryfill: :pandacryfill: :pandacryfill: :pandacryfill: :pandacryfill:
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Capitol 24:
Text amagat.
Jo la primera temporada ja la tenia vista, però sí, tot sabent que passa estava super emocionant, pobrets, quina pena. Però no es pot guanyar sempre

També em va fer molta pena en Tadashi (No sabia com es deia, ho he hagut de buscar a google) quan el van fer jugar per primer cop en un moment super complicat, que va fallar el saque i un altre cop a la banqueta.

Per cert, que encara no havia comentat res fins ara i ho he de dir: Hinata és el millor <3
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Tinc una pregunta que no sé si té resposta (almenys coneguda)

Algú sap si quan acabi la 1a temporada seguiran amb la 2a? O posaran una altra cosa i d'aquí un temps seguiran amb la 2a?
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Meina ha escrit: 17 nov. 2022, 11:50 Tinc una pregunta que no sé si té resposta (almenys coneguda)

Algú sap si quan acabi la 1a temporada seguiran amb la 2a? O posaran una altra cosa i d'aquí un temps seguiran amb la 2a?
Potser m'equivoco, però jo tenia entès que a diferència de KnY, en el cas de Haikyuu farien totes les temporades i suposadament seguides. Em sona d'haver-ho llegit en alguna banda tot i que ara mateix no recordo on... Per twitter les senyals semblen dir que dilluns continua.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Diria que aquest tercer ending és el meu preferit, ja l'estava esperant. Si més no deu ser el que més vegades he escoltat des que vaig veure l'anime.

Al proper episodi sabrem qui aprova els exàmens i pot anar a Tòquio. Apostes? La veritat és que sense els quatre caps de suro l’equip perd força perquè tots són titulars XD En fi, jo contenta perquè tornarem a veure l’equip del Nekoma i ens presenten en Bokuto i el Fukurodani ^^

PD: Per cert, com mola la Saeko <3
Imatge Imatge
Respon