Bleach: Thousand-Year Blood War - La sanguinosa guerra dels mil anys

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 3

De moment esta totalment calcat del manga al anime, no he trobat cap canvi i va igual en quant a tempos.
Pobre Uryu, el seu pare es idiota....
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Uf, no recordava això de n'Uryu al manga. Vaig a repassar-ho.

Falta
Text amagat.
El moment entre tinents del 489
Doncs no, no hi surt, tot això de n'Uryu i trob que és genial que ho posin ara. M'imagin que deu sortir més endavant.

Amb aquest tercer episodi han fet dels capítols 489 al 494 (6 capítols!). En total, han fet 15 capítols amb 3 episodis, així que, a un ritme de 5 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 41.4 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 11 que equivalen a 55 capítols de manga. Han recuperat el ritme. No calia posar-se en mode drama.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

@Minatoni Vas amb 1 de retràs xDD, just ahir va sortir el 4.

Episodi 4

Seguim molt identics al manga, m'encanta Byakuya i el seu Bankai, llastima que ha durat mig segon.

Ara li toca al Ichigo sortir de la preso.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Crec que no ho he dit encara, m'hi vaig fixar fa unes setmanes, però vos heu fixat que l'opening, tot i que és ben spoilejant com bé va dir en @drew-kun, té un detallasso que són les flors de les divisons?

Imatge

Imatge

M'encanta.

Episodi 4

Comença fort, després de la mort d'en Kira a l'episodi anterior, es carreguen el personatge que ni sé ni què nom que van introduir l'altre dia.

Podem apreciar per un moment l'animació d'aquesta mort?

Imatge

Què punyeta han fet amb aquesta ombra? xD

Res, segueix molt fidelment el manga, no he pogut trobar-hi gaire diferència. Crec que el crit que ha fotut aquell quan n'As Nodt el mata ha estat genial i això no ho vam poder tenir al manga, clar.

Narrativament, meme total que QUATRE es deixin prendre el Bankai. Com diu en Mayuri, vaja uns imbècils.

I res, quant a en Quilge, hi he reflexionat un poc i m'ha agradat que hagin mostrat tantes habilitats que va fer servir n'Uryu en algun moment. Trob que és un bon detall i que, tot i que no m'agradi gens el personatge, ha ajudat a arrodonir un poc n'Uryu i ho trob bo.

----

Amb aquest quart episodi han fet dels capítols 495 al 499 (5 capítols). En total, han fet 20 capítols amb 4 episodis, així que, a un ritme de 5 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 41.4 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 11 que equivalen a 55 capítols de manga.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Text amagat.
Minatoni ha escrit: 04 nov. 2022, 01:40 Crec que no ho he dit encara, m'hi vaig fixar fa unes setmanes, però vos heu fixat que l'opening, tot i que és ben spoilejant com bé va dir en @drew-kun, té un detallasso que són les flors de les divisons?

Imatge

Imatge

M'encanta.

Episodi 4

Comença fort, després de la mort d'en Kira a l'episodi anterior, es carreguen el personatge que ni sé ni què nom que van introduir l'altre dia.

Podem apreciar per un moment l'animació d'aquesta mort?

Imatge

Què punyeta han fet amb aquesta ombra? xD

Res, segueix molt fidelment el manga, no he pogut trobar-hi gaire diferència. Crec que el crit que ha fotut aquell quan n'As Nodt el mata ha estat genial i això no ho vam poder tenir al manga, clar.

Narrativament, meme total que QUATRE es deixin prendre el Bankai. Com diu en Mayuri, vaja uns imbècils.

I res, quant a en Quilge, hi he reflexionat un poc i m'ha agradat que hagin mostrat tantes habilitats que va fer servir n'Uryu en algun moment. Trob que és un bon detall i que, tot i que no m'agradi gens el personatge, ha ajudat a arrodonir un poc n'Uryu i ho trob bo.

----

Amb aquest quart episodi han fet dels capítols 495 al 499 (5 capítols). En total, han fet 20 capítols amb 4 episodis, així que, a un ritme de 5 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 41.4 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 11 que equivalen a 55 capítols de manga.
Em vaig adonar quan vaig veure l'opening per segon cop! Petits detalls que molen molt.
Jo fins el moment estic força content amb el que s'ha anat veient. És una mica estúpid lo dels bankais, però bé, l'info que tenen és que els poden sellar i no pas robar així que... culpa del tinent de la primera divisió per no explicar-se bé a les portes de la mort :urahara:

Un canvi que he notat ha estat el dibuix/disseny (com li vulgueu dir) d'en Komamura respecte a versions anteriors de l'anime. Ha canviat la paleta de colors que feien servir pel seu pelatge i personalment és un canvi que m'ha agradat força.
Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge
Btw, brutal el beef entre en Komamura i la Bambietta. També m'ha agradat molt el moment en el que en Byakuka executa el seu bankai com sona de fons un soundtrack trist, com si fos un comiat del seu bankai perquè està a punt de ser robat. I poc més, la cara de felicitat perturbada de l'As Nodt al robar el bankai d'en Byakuya i en Kyoraku lluitant altre cop contra pistoles han estat moments divertits!Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5

Brutal com cau Byakuya amb el seu propi Bankai, el proxim cap es quan
Text amagat.
morira el Capita General, batallote en cami.
Quant a en Kenpachi...
Text amagat.
Pobre Kenpachi, l'ha masacrat, ara li toca aprendre el shikai/bankai d'una vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uepa.

La veritat és que transmet bé la sensació de ser esclafats totalment. Tant l'animació, com la música, com, sí, la narrativa. Trob que està ben contat.

Trob que la manera com ens mostren els sentiments de n'Ichigo és genial també, el veiem desesperat, i trob que és genial.

Ara, amb en Yama i en Kenpachi tenim dos girs: en Kenpachi es carrega tres Stern Ritters sense deixar-nos quasi ni saber el seu nom. I, en aquest cas, tot i que no hagin mostrat la lluita més que uns miserables segons (que ja és més que al manga), trob que no en feia falta més.

Per altra banda, en Yama es deixa notar a tot el Seireitei i dona coratge a la resta de capitans i tinents. Trob que és genial.

Però... sí, en Byakuya, en Renji i na Rukia estan rebent bastants de pals, més que els altres als quals els han robat els bankais, no ho trobau?

El flashback d'en Yama i en Chojiro m'ha agradat molt. He trobat que el to de l'animació era TOTALMENT diferent, sobretot en els colors.

I res, quant a l'epíleg de després de l'ending... doncs en Kenpachi no pot fer res contra en Yhwach (merda de nom), però arriba en Yama amb ganes de festa.

----

Amb aquest cinquè episodi han fet dels capítols 500 al 505 (6 capítols). En total, han fet 26 capítols amb 5 episodis, així que, a un ritme de 5.2 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 39.8 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 12 que equivalen a 62.4 capítols de manga.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Vinc només per dir que crec que el seiyuu d'en Byakuya s'ha oblidat com era el seu personatge i se'm fa terriblement estrany veure que en Byakuya té sentiments i emocions a la veu. El recordava com el pavo d'un sol to, sempre seriós i que mai es posava nerviós.

Són manies meves, però ho dic per saber si algú també recordava la veu d'en Byakuya més seca que una sardina dessecada. Gràcies d'avantbraç.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

Estic flipant.

Evidentment, per l'animació, és brutal i trob que, tot i haver estat millorant l'animació a cada episodi amb aquesta nova temporada, aquí crec que tendrem un màxim que serà mal de superar.

Els detalls dels tons més sobreexposats quan puja la temperatura... brutal.

El 3D m'ha fet arrufar un poc el nas, però només un poc, ho puc perdonar.

Però estic flipant potser més i tot pels petits detalls que han canviat. És a dir, argumentalment no canvia res, però, així de memòria:
- ens mostren com n'Ishida aprèn que abans del genocidi Quincy de fa 200 anys hi va haver la primera invasió del Wandenreich (i així nosaltres també ho entenem millor, que feia falta)
- ens van mostrant flaxos de la batalla Yhwach vs Yamamoto de fa mil anys intercalats amb la lluita d'ara i són genials
- no ens expliquen la història del naixement dels Lloids, i em pareix genial perquè no és important per res
- ens mostren la conversa d'en Yhwach amb n'Aizen a la presó, i és genial també.

En definitiva, uau.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Oh wow. No tinc més paraules.

És el millor capítol de Bleach que s'ha fet fins a dia d'avui. N'esteu d'acord?
Respon