Bleach: Thousand-Year Blood War - La sanguinosa guerra dels mil anys

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Senek
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 19
Membre des de: 14 nov. 2022, 23:54
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Minatoni ha escrit: 23 des. 2022, 20:40
Oriol ha escrit: 23 des. 2022, 17:42 Els fans han salvat Bleach.



També han tret l'escena de l'últim episodi on l'Isshin parla sobre les tetes de la Rangiku.
Hahahaha

A veure, puc entendre que ho llevessin, però és el que és Bleach també. No sé.

@Senek què et sembla?
Veient que las 2 escenas eliminades son comedia """""ecchi"""" dons sens dubte ha sigut censura a pessar del que deien que no n'hi hauria gens i trobo que es una llastima.

Oblidem-nos tambe de veure las escenas de la orihime la yoruichi a futur...
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 11

El pare d'en Uryuu volia deixar prenyada la mare d'en Ichigo per la puresa de la sang i li va sortir el tret per la culata quan arriba el Capita Shinigami Shiba, fi del Flashback xDDDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Shancks ha escrit: 25 des. 2022, 18:49 Episodi 11

El pare d'en Uryuu volia deixar prenyada la mare d'en Ichigo per la puresa de la sang i li va sortir el tret per la culata quan arriba el Capita Shinigami Shiba, fi del Flashback xDDDDDDDDD
És que... és bastant dur, eh? La veritat és que és un d'aquests girs argumentals que en Tite fa de tant en tant i que li queden 10/10.

A veure, encara no han explicat com li sortirà el tir per la culata (tot i que sabem que al final na Masaki acaba amb n'Isshin), però que et diguin que na Masaki havia d'acabar amb en Ryuken... uf, és fort, eh?

És un plot bomb d'aquests guapos.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 25 des. 2022, 19:32
Shancks ha escrit: 25 des. 2022, 18:49 Episodi 11

El pare d'en Uryuu volia deixar prenyada la mare d'en Ichigo per la puresa de la sang i li va sortir el tret per la culata quan arriba el Capita Shinigami Shiba, fi del Flashback xDDDDDDDDD
És que... és bastant dur, eh? La veritat és que és un d'aquests girs argumentals que en Tite fa de tant en tant i que li queden 10/10.

A veure, encara no han explicat com li sortirà el tir per la culata (tot i que sabem que al final na Masaki acaba amb n'Isshin), però que et diguin que na Masaki havia d'acabar amb en Ryuken... uf, és fort, eh?

És un plot bomb d'aquests guapos.
No, si en aixo no et trec la rao, pero es dels pocs plot twist, Tite va dir que canviaria coses i de moment no han canviat ni una coma, alguna cosa moguda o explicada una mica mes llarg, pero els problemes principals del Arc, alla continuen.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Shancks ha escrit: 25 des. 2022, 20:42
Minatoni ha escrit: 25 des. 2022, 19:32
Shancks ha escrit: 25 des. 2022, 18:49 Episodi 11

El pare d'en Uryuu volia deixar prenyada la mare d'en Ichigo per la puresa de la sang i li va sortir el tret per la culata quan arriba el Capita Shinigami Shiba, fi del Flashback xDDDDDDDDD
És que... és bastant dur, eh? La veritat és que és un d'aquests girs argumentals que en Tite fa de tant en tant i que li queden 10/10.

A veure, encara no han explicat com li sortirà el tir per la culata (tot i que sabem que al final na Masaki acaba amb n'Isshin), però que et diguin que na Masaki havia d'acabar amb en Ryuken... uf, és fort, eh?

És un plot bomb d'aquests guapos.
No, si en aixo no et trec la rao, pero es dels pocs plot twist, Tite va dir que canviaria coses i de moment no han canviat ni una coma, alguna cosa moguda o explicada una mica mes llarg, pero els problemes principals del Arc, alla continuen.
Però és que encara no hi ha hagut gaires problemes de l'arc, no? Passen més endavant bàsicament perquè va estar tot un poc accelerat, fins ara jo he trobat que bastant bé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Senek
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 19
Membre des de: 14 nov. 2022, 23:54
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Per mi se'n va anar costa avall a partir de quan
Text amagat.
ywatch arriba al palau reial
que en aquelles dates ja li havien cancel·lat la sèrie i anava a contrarellotge. Una pena la veritat...
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buenu, doncs s'ha acabat. En general força digne, la veritat i això que ja us vaig dir que no m'entusiasmava gaire la perspectiva que animessin l'arc final. No he acabat d'entendre el Bankai de n'Unohana en la versió animada, puta vida, moriré sense entendre què putes fa.

Què més puc aportar? No sé, la música m'ha semblat fluixa (en general ha faltat musicote del bueno de fons o potser recordava el primer anime com molt bo en música i aquest ha estat més distret) i l'animació sublim. En fi, berry biutiful, llàstima que la història no sigui una mica millor i que la narrativa de vegades sigui dolenta, però m'ha entretingut i em basta.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 12 i 13

La veritat és que no sé per on començar. En part m'he fet vell i ja no tenc la il·lusió que tenia per les coses, però en part... ostres tu, m'ha agradat com ho han fet, la veritat. Trob que el tracte que li han fet a Bleach amb aquesta primera temporada ha estat espectacular i la veritat és que en tenc ganes de més.

Imatge

Mirau aquí n'Ichigo. És flipant, aquest fotograma.

No record com vaig viure la primera vegada (amb el manga) que vaig saber la història de na Masaki i d'en White, però uau. Trob que al final tot encaixa bastant bé. És clar que és impossible que en Tite ja ho tengués tot planejat des del primer capítol, però trob que ho ha pogut encaixar tot bé i trob que està bé. La família Shiba i la seva desgràcia, un poc de rerefons dels Ishida, n'Aizen per allà enmig amb el seu PLA :tm: , la idea dels Vizard i la hollowificació reciclada... Mis diesses.

Quant al darrer, en comptes de palla mental de la parella Kurosaki és d'en Zangetsu. La veritat és que és un poc mal d'entendre, però bé, aquí tenim encara un altre power-up i canvi d'espasa de n'Ichigo. Tenint en compte que el darrer va ser al final de l'arc dels Fullbringers, no li ha durat gens, però bé.

Ens han mostrat un poc dels altres shinigamis (capitans i tinents, bàsicament) que faran un poc de power-up. Alguns perquè els han robat el Bankai, i d'altres perquè l'han d'aprendre.

Al final, han retallat quasi TOT el fanservice, excepte el de na Hikifune. El més a prop que tendrem de na Rukia cul amunt crec que serà això...

Imatge

Per Reddit tothom estava esperant amb candeletes el God of Thunder 3 i crec que... no arribarà.

En definitiva, estic molt content. És cert que hi ha hagut pocs canvis, però també crec que no en feien falta gaires. El més important (crec) és que pareix que hi haurà molt de marge per contingut original, i això dona lloc a ampliar el que va quedar un poc pendent al manga.

:fingers_crossed:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Trobo que fins aquest punt la història encara es manté de forma decent i l'animació/direacció ha estat sublim. Hi ha parts que són de mal entendre perquè s'ho fan complicat amb ganes, com aquesta última part amb la Zangetsu o el bankai de l'Unohana, però de moment contenta amb l'adaptació de l'últim arc. Tocarà esperar com va la resta, creuem dits perquè segueixi pel bon camí xd
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

En vam parlar un poc amb en @Senek: ens ho van vendre com un "especial d'una hora", però realment han estat dos episodis en un sol dia i ja està.

El que potser no ens ha arribat és que (crec que) quan es va emetre al japó, van posar aquesta versió ampliada de l'ending:



M'agrada, la veritat! Tot i que com quasi totes les versions ampliades, trob que romp un poc el ritme de la música, però bé, més dibuixos sempre és guai.

I res, van publicar també el tràiler de la part 2:



Haurem d'esperar a la temporada d'estiu, al juliol.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon