Bleach: Thousand-Year Blood War - La sanguinosa guerra dels mil anys

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit: 14 oct. 2022, 17:34 Bé, és com la traducció més "fidel" al japonès o més "fidel" al que volia l'autor: no crec que ningú es pensi que en Trunks nom Torankusu o na Bulma, Buruma.

Però Yhwach és impossible de llegir o d'escriure. Vull veure com diran el seu nom, supòs que diran la versió adaptada al japonès "Juhabaha", però si mai es dobla, algú tendrà un repte :riu:
Tio, no t'ho pensis tant i canvia-li el nom. Posa-li alguna cosa nice i divertida, algun nom en alemany random com ara Rudolph que és com nom de reno i ja està. Que la gent tanmateix ja sap japonès i no llegeix els subtítols, els otakus s'administren, juntament amb la vacuna de la covid, el preparat Sayonara Baby, amb el qual les teves neurones aprenen japonès tan ràpidament com si fossis a Màtrix.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops



Han publicat l'opening, què us sembla? M'esperava algo més... així d'entrada em sembla fluixet, però pot ser escoltant-lo amb el temps m'acabarà agradant més.
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Min 0:43, Min 0:45 i Min 0:53. Us he dit el fastic que em fa que un opening et faci spoilers importants de la trama?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2

Doncs a mi no m'han desagradat ni l'opening ni l'ending. Crec que els he d'escoltar més, però m'han molat. També em va molar l'ending del primer episodi.

Podem xerrar per un segon del començament?

Imatge

Aquesta animació m'ha deixat flipant. De veritat que això és Pierrot?

Però vaja, que entenc que no és només animació sinó també direcció.

Un altre tros que m'ha agradat ha estat quan hem passat de cremar en Sasakibe a encendre el fogó de cals Kurosaki. Això també és afegit i trob que és poètic també.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 2

El ritme de la serie es força bo, deixant de banda que no han modificat de moment l'historia (i li cal), es un anime plenament disfrutable.

Es nota moltíssim els 10 anys, la manera de produir un anime a canviat per a be.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Episodi 2

Anava a comentar el mateix que tu @Minatoni. La direcció em sembla genial. Es noten molt els 10 anys com bé menciones @Shancks, i també es nota que ho han fet amb molt de carinyo per l'obra. Ha quedat clar que no volen acabar l'anime de qualsevol manera.

Sóc jo o trobo que hi ha molta més sang de la que solia haver fa 10 anys? Caps volant per aquí i per allà, volums de sang a litres i litres... m'ha agradat i ho trobo super positiu.

M'ha agradat moltíssim l'escena del funeral i com s'agenolla davant d'en Yamamoto per últim cop i la transició final amb els fogons. (Tot i que m'ha semblat una mica còmic pel contrast de situacions)

L'animació dels combats, que ja era molt bona (jo sempre he que Bleach sempre ha tingut una de les millors animacions de batalla en tota la història de l'anime, consistent i bona), tinc la sensació que han anat una passa més endavant i ara és encara millor. Tornem al punt de que han passat 10 anys, però també podria haver sortit.

Hi ha hagut un frame en específic que m'ha agradat molt pel nivell de detall que presenta.
Imatge

El moment en el que en Quilge atrapa el disc d'una de les subordinades de la Halibel (només recordo que us convertiu en una bèstia xunga sorry) és genial en molts aspectes. El soroll del disc lliscant en el seus dits està taaaaan ben fet. Així com l'aire que va expulsant i sobretot LA MÀ que respon al moviment del disc. Ho trobareu una tonteria, però penso que són aquests detalls tontos lo que fan que la qualitat sigui tan superior.

Finalment l'ending també m'ha agradat molt! És una producció d'en Hiroyuki Sawano i és nota bastant. Mola tenir en un mateix anime a Sawano i Sagisu produint, fa que l'apartat musical sigui exageradament bo.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A mi em sap greu, però em va avorrir una mica... També porto a sobre un refredat guapo i potser no era el millor moment de salut per mirar-me un capítol de qualsevol cosa, però el vaig trobar una mica avorridot, sense gaire ritme i tot molt casual.

El Ywacht aquest dels collons és el típic jefe fill de puta que tots hem tingut i que es pensa que és més guai només perquè és el teu jefe i el molt cabró se'n va a berenar 1 hora mentre que tu si et passes dels 15 minuts et mira malament i et fa quedar dos minuts més per compensar el greuge.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Minatoni ha escrit: 17 oct. 2022, 22:38 Episodi 2

Doncs a mi no m'han desagradat ni l'opening ni l'ending. Crec que els he d'escoltar més, però m'han molat. També em va molar l'ending del primer episodi.

Podem xerrar per un segon del començament?

Imatge

Aquesta animació m'ha deixat flipant. De veritat que això és Pierrot?

Però vaja, que entenc que no és només animació sinó també direcció.

Un altre tros que m'ha agradat ha estat quan hem passat de cremar en Sasakibe a encendre el fogó de cals Kurosaki. Això també és afegit i trob que és poètic també.
Seguint amb l'anàlisi:

Es deixen algunes vinyetes importants com que
Text amagat: Quant a en Chojiro.
En Chojiro va aprendre a fer servir el Bankai abans que en Kyoraku o n'Ukitake, que es va mantenir sempre fidel a en Yamamoto i que va fer servir el Bankai per primera vegada en una lluita i va morir.
En comptes d'això, ens han deixat com un minut de silenci amb n'Ichigo intranquil i trob que l'efecte és GENIAL. A mi també m'ha deixat més intranquil això que no si fessin el que he posat a l'spoiler.
Text amagat: Quant al medalló de n'Ebern.
Que ja sospitaven que no podrien prendre el Bankai de n'Ichigo i que haurà de fer servir un mètode especial per a aconseguir-ho.
Han afegit el trosset de la invasió del Hueco Mundo, amb na Halibel que fa fugir el trio de na Nel (que... des de quan són importants?) - Trob que són aquestes petites coses que afegeixen que li donaran un poc el toc que li faltava al manga. -- Sí, no crec que arreglin res estructural del manga així, però a poc a poc... crec que ho milloraran, com a mínim un poc.

Han obviat aquestes vinyetes que trob gracioses i no són spoiler:

Imatge
Text amagat: Quant a la reunió de capitans.
Falta la segona meitat, on en Yamamoto vol saber on és la seva base i ordena als capitans preparar-se per l'atac.
(supòs que això ho posaran a l'episodi següent)

En definitiva, segueixen amb els canvis menors, ben encertats, crec jo. Crec que algunes coses les deixaran per més endavant, però.

---

Quant al que ha passat, a part del silenci que ja he comentat, crec que en Pesche és genial. Trob que el cameo que han fet na Loly i na Menoly ha estat bé, encara que hagi estat per recordar-nos que existien.

Imatge

En Quilge està sonadíssim i m'encanta com es carrega els arrancars sense cap tipus de miraments (com comenten els seus subordinats).

Per acabar, quant a l'animació, supòs que vos heu fixat amb la "brillantor" dels caires, no?

És mal d'explicar... pos unes captures.

Imatge
Els cabells i el pit esquerre de na Inoue, la part de darrere de la mandíbula de n'Uryu.

Imatge
Alguns cabells, alguns caires dels haori (la batamanta blanca), el capell d'en Shunsui.

Imatge
La silueta de n'Ichigo, però també el tint que té un poc en general, tant ell com en Quilge.

En part... trob que és com un poc antinatural, perquè crec que els ambients són en general foscos, però hi posen aquests toc de llum que contrasten un poc massa. Però... "queda molt pro". No sé, què en trobau? xD

---

Amb aquest segon episodi han fet dels capítols 485 al 488 (excepte tres pàgines) (4 capítols). En total, han fet 9 capítols amb 2 episodis, així que els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 46 episodis. Segons això, sobren uns 6 episodis, que equivalen a 27 capítols de manga. Han baixat un poc el ritme. Si la nova normalitat són 4 capítols per episodi, tot allò que vaig dir que podrien afegir coses se'n va en orris. Però no ens posem en mode drama encara.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

He vist una unitat de pixel d'en Kenpachi, el capítol ha valgut la pena.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No sé... no ha passat gaire res, però m’alegro de tornar a veure l’Urahara i la Nell, encara que sigui en la forma chibi. El que sí he observat és que li han canviat el color dels cabells per adequar-lo al verd del manga, és un detall. Qualsevol escena extra que li puguin donar amb la seva forma adulta, firmo. Com pot fer dissenys que molin tant i aprofitar-los tan poc.

Text amagat.
Imatge
Imatge Imatge
Respon