Bleach: Thousand-Year Blood War - La sanguinosa guerra dels mil anys

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja esta be que facin aturades de 2 temporades, vol dir que volen currar-se l'animacio en aquest 6 mesos entre temporades.

Aixo vol dir que les 2 temporades restants vindrien al hivern 2024 i tardor 2014
Imatge
Avatar de l’usuari
Senek
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 19
Membre des de: 14 nov. 2022, 23:54
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

L'únic que diré sobre la meva opinió al respecte

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Com a conclusió de la primera temporada he de dir: pajote.

En aquesta part de la història encara he llegit el manga i, la veritat, es que ho han animat molt millor del que em podria esperar. Bleach ha tornat amb una animació que, tot i no voler perdre l'essència de l'anime de fa 10 anys, suposa una dosi d'aire fresc. Inclús dins de tots els animes, on s'està imposant l'estil Mappa. Bé, o dins dels animes normie que són els únics que miro :nerd:.

@UkiHana m'agradaria fer-te saber que la teva opinió sobre la música és totalment equivocada. La música ha molat molt i he tingut diversos orgasmes. Sisplau, demanaria que et reservis el dret a contestar a aquest missatge, ja que la teva opinió estarà equivocada i quedarà enmarcada com a "caca de la vaca opinion™".
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops



Nou tràiler, amb extra de nazis, com a la vida real!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

BANKAI SHINJI

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 14

La veritat és que no m'agrada gaire l'opening, eh? La cançó no és gaire bona i l'animació crec que no hi diu gens. He vist un tuit o no sé què d'en Tite que diu que n'està orgullós perquè vol servir de contrapunt a l'ambientació fosca que té la història i, tot i que puc entendre la idea, a mi no m'ha agradat.

L'ending... meh.

Amb com ho van petar a la primera part l'opening i l'ending... això ha estat un poc decebedor xD

I res, la veritat és que estic content amb el tracte que li estan donant a Bleach: l'animació està molt cuidada i pareix una cosa molt seriosa, que és el que hauria de ser.

Amb la tonteria ens han mostrat quasi tots els Stern Ritters, ja sigui més directament (Bambi & co, Bazz-B) o indirectament (els de l'escenari). Supòs que aquest és l'avantatge que la història ja estigui acabada, hehehe.

He revisat el manga: amb aquest 14è episodi han adaptat les darreres pàgines del 542 fins al 546. Per tant, 4 capítols a un ritme un poc més lent que el que dúiem fins ara. En total, s'han fet des del capítol 480 fins el 546 (67 capítols) en 14 episodis, a 4.79 capítols per episodi, per tant necessitarien uns 43 episodis per animar els 207 capítols de manga, així que en sobrarien uns 9 per ampliar coses si suposam que seran quatre parts de 13 episodis (52).

S'han botat
Text amagat.
el flashback de na Senjumaru, que es veu que va ser molt dramàtic que els fes roba nova. Em sona que n'Ichigo tanmateix hi va després, així que potser ja bastarà amb això.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Si us soc sincera, no recordo res de res... No sé si el capítol ha estat molt inventada o no, perquè tot em sona com molt estrany, com si no ho hagués llegit mai.

L'únic que m'ha sonat una mica ha estat en Kyoraku passant els passis com si fos droga als amics de l'Ichigo i al final quan el Vandereich es fusiona amb el Seiretei. La resta ho havia oblidat tot...
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

UkiHana ha escrit: 11 jul. 2023, 18:31 Si us soc sincera, no recordo res de res... No sé si el capítol ha estat molt inventada o no, perquè tot em sona com molt estrany, com si no ho hagués llegit mai.

L'únic que m'ha sonat una mica ha estat en Kyoraku passant els passis com si fos droga als amics de l'Ichigo i al final quan el Vandereich es fusiona amb el Seiretei. La resta ho havia oblidat tot...
Estic totalment igual, no me'n recordo ni del Kyoraku repartint "droga".

I la veritat és que de moment (a part de ser tot molt fumada) se m'està fent una mica avorrit... (ja se m'hi va fer el manga que per això un bon dia el vaig deixar de llegir dient: ja ho llegiré la setmana que ve, i no ho vaig seguir llegint més xD), que ja entenc que és la preparació i tal, però... buf..

I igual que el Minato... tan l'opening com l'ending eren moooolt millors els de la primera part
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 15

Imatge
(reddit)

El millor: en Mayuri i n'Askin passant l'un de l'altra (i llurs entrades triomfals).

El pitjor: na Matsumoto gastant minuts explicant la seva tècnica, no fos cosa que en Bazz-B pensés un poc i entengués com desfer-la.

Això de n'Ichigo crec que és nou: no em sona de res aquest camí que diu n'Ichibe.

Amb aquest 15è episodi han adaptat les darreres pàgines del 547 fins al 551. Per tant, 5 capítols. En total, s'han fet des del capítol 480 fins el 551 (72 capítols) en 15 episodis, a 4.8 capítols per episodi, per tant necessitarien uns 43 episodis per animar els 207 capítols de manga, així que en sobrarien uns 9 per ampliar coses si suposam que seran quatre parts de 13 episodis (52).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 3

Boníssim, Urahara salvant del dia com sempre. El bankai de Shinji Hirako no el recordava i amb la nova animació es veu moltíssim mes èpic que al anime vell.

La paleta de colors esta molt ben escollida, com canvien els tons despres de que aparegui la pastilla i hi hagi una mica de esperança per despres, aquesta meteixa esperança, sigui eliminada tant ràpid com ha arribat.
Imatge
Respon