Bleach: Thousand-Year Blood War - La sanguinosa guerra dels mil anys

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8

Com comenta en @Senek, ens han robat una escena divertida, la del cul de na Rukia surant al bany termal. Però potser surt a l'episodi següent (però no ho crec).
Text amagat: Rukia 🍑.
Imatge
També han retallat en Kon Masao. Tot i que en part em sap greu, és cert que tenia ZERO rellevància a res, així que ja està bé.
Text amagat: Kon Masao.
Imatge
La introducció de la divisió zero m'ha seguit pareixent una merda així com em va parèixer al manga.

Però s'ha de dir que cap de nosaltres recordava que existia ja eh? Hehehe... pute Tite...

Amb aquest vuitè episodi han fet dels capítols 515 al 519 (5 capítols). En total, han fet 40 capítols amb 8 episodis, així que, a un ritme de 5 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 41.4 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 11 que equivalen a 55 capítols de manga.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Doncs ja tenim aqui per fi el Kenpachi vs Unohana, molt bona decisió del nou Capita General. En moments desesperats, mesures desesperades.

Queda molt millor la reunio al anime que la manga, es nota mes el desconcert i descontent dels nobles.

Genial l'explicació del tio de les Aigues Termals i com li ha trencat la ma per reflexos xDD

La del menja passa de 0 a 100 en nivells waifu en 2 segons, fanservice total aquesta part xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs està tot guapo tetes, la veritat. A veure, no recordo què ha de passar entre en Kenpachi i na Unohana tret que
Text amagat.
ella feia servir el Bankai i era una fumada super grossa que no entenia què era
i espero a l'anime entendre-ho una mica.

I res, tampoc recordo què passava amb el tio de les Zanpakuto. M'encanta perquè estic com descobrint la sèrie a força de no recordar res. Per a ser com jo només un consell: drogues.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9

Doncs a mi això d'en Kenpachi i na Unohana no m'agrada.

És a dir, tens a la teva disposició algú tan fort com na Unohana i en Kenpachi que "no serveix per res" i ho arregles fent que un dels dos mori? No pareix gaire bon pla.

Quant a na Hikifune, doncs... per una banda, fanservice gratuït, però per l'altra també està bé tenir un moment un poc distès entre n'Ichigo i en Renji. Però, sobretot, agraesc que algú parli clar i expliqui un poc de què va tot el tema. Mig a través d'en Renji i mig ella mateixa, na Hikifune els explica què hi fan allà i, la veritat, em cau bé.

Ah! Hem recuperat en Kon Masao! Haurem perdut el :peach:, però si mantenim en Kon Masao, jo ja estic satisfet.

Veient el títol del següent episodi, supòs que tractarà el duel dels Kenpachis. Possiblement invertiran un poc d'aquest marge que tenen en ampliar-la i pot quedar una cosa interessant.

Amb aquest novè episodi han fet els capítols 520, 521, mig 523 i el 524 (3.5 capítols). En total, han fet 43.5 capítols amb 9 episodis, així que, a un ritme de 4.8 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 43 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 9 que equivalen a 43 capítols de manga.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Tot molt guay molt xulo molt enriquidor. Com despertar la teva zanpakuto? Doncs lluita a mort clar que sí. Però té tota la lògica del món. En Kyoraku millorant a en Yamamoto com a capità general des de el primer dia!

En serio, el calb era una merda com a comandat. L'Aizen se li va pixar a la boca, va negar-se a fer servor l'Ichigo com un actiu de guerra, tot i que clarament decantava la balança, i en Yhwach també se li va pixar a la boca. Per no mencionar que per alguna raó els vizards no poden fer servir les seves màscares quan... son el counter directe dels quincies.

Venia a comentar l'episodi i he acabat amb un puta Yamamoto Shigekuni, sorry!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

Ja no és tan espectacular eh...

Que a veure, això no vol dir que no sigui bo! Però aquests ja no són tan espectaculars.

Així i tot, hem acabat la lluita dels Kenpachis, que bé, mira, tampoc ha estat tan gratuïta. Ens han explicat un poc que na Unohana no és tan forta com en Zaraki i ens han explicat un poc les estratègies dels dos. Així com desperta l'espasa m'ha agradat bastant.

Llavors tenim en Nimaiya, que està totalment sonat. He trobat que era molt cruel dient-li a n'Ichigo que era un impostor. Com a molt gratuït, no?

Trob que el paral·lelisme d'en Zaraki sentint l'espasa i les Asauchi amb en Renji i n'Ichigo ha estat interessant. Podria haver estat més poètic, però bé. És un contrast.

Quant al que ha de venir...
Text amagat.
Això es posarà interessant. No crec que sigui super espectacular, però el hype serà over 9000.
Amb aquest desè episodi han fet els capítols 522, l'altra meitat del 523, el 525, el 526 i el 527 (4.5 capítols). En total, han fet 48 capítols amb 10 episodis, així que, a un ritme de 4.8 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 43 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 9 que equivalen a 43 capítols de manga.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

La meva review de l'episodi anterior és que quasi em mato veient el tio que fa les zanpakutos. Quin estrès de personatge. AH això i el smartphone del paio, ja el tenia al manga?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

Bé, bàsicament han adaptat la història de com es van conèixer n'Isshin i na Masaki. La veritat és que trob que ha quedat prou bé.
Text amagat.
Sí, queda la meitat de la història. Més o manco l'han partit per la meitat, així que aquesta segona meitat serà la part on ens explicaran com s'acaben ajuntant, aquests dos i, també, com mor na Masaki.
Vos heu fixat en la darrera escena, no? Que surten n'Uryu i en Haschwalth...

I res, pel que vaig veure a Twitter, pareix que això acaba la setmana que ve amb un episodi "d'una hora" (m'imagin que deu ser un episodi doble de 50 minuts). Tenint en compte el títol que van dir (que no posaré aquí per no fer spoiler, tot i que crec que tots hem llegit el manga),
Text amagat: què passarà la setmana que ve.
A la primera meitat (episodi 12) ens mostraran la segona part de la història de na Masaki i n'Isshin i a la segona, "The blade is me", com n'Ichigo reforja la Zangetsu.
Amb aquest onzè episodi han fet del capítol 528 fins la meitat del 533 (6.5 capítols). En total, han fet 54.5 capítols amb 11 episodis, així que, a un ritme de 4.95 capítols per episodi, els 207 capítols s'haurien d'adaptar en uns 42 episodis. Segons això, dels 52 episodis de l'arc, ens en sobren uns 10 que equivalen a 48 capítols de manga.

Ara que sabem més o menys que l'episodi 13 acabarà amb el 542 (diria que l'episodi 12 farà des de la meitat del 533 fins el 537 [4.5 capítols] i l'episodi 13 farà des del 538 fins el 542 [5 capítols]), durant aquesta primera part hauran fet des del capítol 480 fins el 542 (62 capítols), a un ritme de 4.76 capítols per episodi. Segons això, necessitarien uns 43.5 episodis per adaptar els 207 capítols del manga, així que en sobraran 8.5 per ampliar coses.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Els fans han salvat Bleach.



També han tret l'escena de l'últim episodi on l'Isshin parla sobre les tetes de la Rangiku.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Oriol ha escrit: 23 des. 2022, 17:42 Els fans han salvat Bleach.



També han tret l'escena de l'últim episodi on l'Isshin parla sobre les tetes de la Rangiku.
Hahahaha

A veure, puc entendre que ho llevessin, però és el que és Bleach també. No sé.

@Senek què et sembla?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon