Kokoro ga Sakebitagatterunda

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs avui al matí m'ha fet ganes veure la nova llicència de Selecta Visión, The Anthem of heart.

Imatge

Kokoro ga Sakebitagatterunda (The Anthem of Heart)



La història tracta de la Jun, una noia a la qual li han segellat les paraules i no pot dir res. Era una nena molt feliç i molt bocamolla i a causa d'una cosa que va dir en ser petita, la seva família va ser destrossada i un ou li va segellar les paraules perquè mai més tornés a fer mal a ningú. Des d'aquesta experiència traumàtica, la Jun viu a les ombres i no es relaciona gaire amb la gent fins que un dia a l'institut la designen protagonista d'un musical.

Opinió personal.

Realment vaig llegir mals comentaris a animeflv però com que hi ha molt de hater pel món m'he decidit a veure-la perquè no crec que l'hagin llicenciat si no és bona. Però a mi no m'ha acabat de fer. No m'ha desagradat però realment hi ha molts moments que no s'acaba d'aguantar per enlloc. Per ser una peli que té com a transfons un musical, tampoc hi ha tanta tanta música...

Com sempre, a mi a totes les pelis japoneses em dona la impressió que s'allarguen molt al principi (la primera hora sempre és introducció dels personatges i tal) i després el final ve super precipitat i de pressa. Amb The Anthem of Heart el que m'ha passat és que les coses no acaben anat com t'esperes, cosa que està bé perquè no és la típica peli però també és del pal "ok, he estat mirant això durant 2 hores perquè als 3 darrers minuts -literalment- es canvia tot el que m'havien fet creure fins ara" M'he sentit bastant estafada per això, tot i que si t'agrada que les pelis acabin d'una manera inesperada, doncs potser si que us agrada.

Puntuació: 5.
Si us agrada els canvis de guió molt bojos i que res surti com havíeu previst, doncs potser si que us agradarà.
Josep Navarro Bes
0
1

https://otakustreintaneras.wordpress.co ... atterunda/

És una peli d'anime preciosa en la qual una noia es queda muda per un trauma, cosificat en la figura d'un ou, i la música i els seus companys l'ajuden a expressar-se. Surt la cançó de "Somewhere over the rainbow" i una obra teatral musical molt bonica. A més, la peli és prou madura emocionalment, no és només per a petits. La recomano a qui li interessi la música i la psicologia dels personatges.
Respon