S'anuncia l'anime de Genshin Impact

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A aquest missatge un poc críptic, els desenvolupadors del joc anuncien una "col·laboració de llarga durada amb Ufotable".



Què pensau que vol dir això?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Quina por, Ufotable es genial, grafics asegurats pero uff, creapy anime del Genshin. Veurem que fan, Grandblue Fantasy va ser força bo i tambe era basat en un videojoc gatcha.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

És una notícia amb molt d'IMPACT :pandablob: :pandablob:

Sorry not sorry.

A veure, si ens hem de posar haters, el tràiler aquest no mostra res. Nah, és broma, m'ha agradat, és orgasme visual. Jo no jugo al Genshin però estic al dia del color de les calcetes de totes les waifus que van sortint, així que imagino que miraré l'anime per si de cas hi posen textures guapes a la roba interior.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Molt bé, s'han deixat la pasta en l'animació, però de que coi va l'anime? 0 expectatives fins que surti més info que ens coneixem.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, jo crec que seguiran les Archon Quest (la història del joc) i potser també les Story Quest (la història dels personatges), ja que en alguns casos aquestes dues s'entrellacen.

Jo llegesc això de "de llarga durada" no com que faran un megaanime de molts episodis, sinó que durant una llarga durada de temps, sortiran episodis, però segurament amb grans pauses. Potser, fins i tot, no serà un anime, sinó "OVAs".

Si seguim amb la hipòtesi d'un anime més tradicional, jo posaria la mà al foc que faran una temporada per regió. Fins ara n'hi ha quatre i en falten tres. Potser faran un poc d'speedrun amb aquestes quatre però no crec que surti la cinquena fins després que acabi la versió 4 del joc (és a dir, fins que haguem pogut experimentar tota aquesta història dins el joc).

Però vés a saber! N'hi ha que pensen que aprofitaran per contar la història del passat, tant la de fa 500 anys com la del passat més recent (Grandmaster Varka i companyia).

Potser no és un anime i és que a partir d'ara, Ufotable animarà les cutscenes i vídeos promocionals del Genshin, però no ho crec, perquè en fer aquest anunci haurien de tenir ben clar què pensa la gent.

:nekocrispetes:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Si l'anime segueix la història original, hi haurà un problema, ja que al joc et deixen triar entre un dels dos protagonistes. I triïn quin triïn en aquest anime, hi haurà polèmica haha. (I a l'anime el protagonista triat parlarà???) Aviam com s'ho faran... Si expliquen coses del passat no seran sobre els archons suposo perquè això ho reservaran pel joc... Moltes ganes de veure-la, la veritat.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Lyrae
Sense cara
Sense cara
ただいま!
Entrades: 7
Membre des de: 29 ago. 2022, 12:53
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

En el cas de que l'anime segueixi la història principal del joc, crec que el protagonista seria Aether, ja que ell és el protagonista del manga.

Tot i això, crec que seria molt més interessant que fessin un anime sobre el que va passar va 500 anys a Teyvat, ja que durant el joc et van fent referències constantment...

Què n'opineu?
Respon