Doblatge d'anime nou al català

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Llastima que sere treballant (octubre de tardes :hurra: --> :nooo: ) sino, em faria gracia veure el primer capitol de L'Hora Boomer i Yuyu hakusho.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

S'han filtrat algunes escenes dels tres animes que s'estrenaran el dia 10. Què en penseu?



Jo penso que en Mark Evans sona massa a noia i és el pitjor doblatge pel que fa a qualitat. En Jude ho fa molt bé (normal, és l'Àlex de Porrata). L'Axel em sona una mica gran, però em falten més escenes. La resta de secundaris sonen genèrics, però no desentonen almenys.
En Hinata com que ho fa bé, però no m'encaixa per alguna raó. En Kageyama està molt bé.
Sobre Kimetsu, està molt bé com a la pel·li. Caldrà veure les veus que falten...

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

A mi en Hinata no m'acaba d'encaixar tampoc @Lluis_Cat però fa de mal dir, he de veure un parell de capítols per poder dir si em convenç o no tot plegat. De tota manera és maco que vagin sortint informacions ens tenen una mica emocionats i fa més curta l'espera! D'aquí una setmana ja hi serem!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Per alguna d’aquelles casualitats del destí avui he pogut veure l’estrena de les sèries d’anime i la veritat és que estic força contenta amb la qualitat del doblatge. De fet, he quedat tan gratament sorpresa amb el d’Inazuma Eleven que m’estic plantejant de seguir aquesta sèrie també, la de mems que poden sortir XD
I ara una unpopular opinion: pel que fa els openings només puc dir la meva d'un d'ells perquè els altres no s’han doblat però la meva sincera opinió és que l’únic que es podia millorar era el d’Inazuma i de totes les versions que he escoltat per mi és el que millor sona. Aquest senyor canta molt bé #sorrynotsorry

Kimetsu no Yaiba trobo que en general està força bé però trobo que l’actor de doblatge d’en Giyuu té massa presència lol El seiyuu japonès és tan eteri que se m’ha fet estrany per comparació, però això no vol dir que sigui dolent.

Amb el que potser tinc els meus dubtes és en Hinata a Haikyuu perquè també sona molt diferent al japonès, però m’alegra veure que s’ho prenen seriosament i intenta captar la personalitat del personatge. Crec que pot millorar a mesura que passin els episodis. I de debò diran «karasno» en lloc de «karasuno»?? Sona fatal... T-T Per la resta, en general estic satisfeta, sobretot amb en Kageyama.
Imatge Imatge
Respon