Doblatge d'anime nou al català

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Això no és una novetat del sx3 o de tv3, però jonu ha anunciat que la pel·lícula d'utena sortirà en català.


Creieu que hauríem de tenir un post per anunciar totes les novetats que van venint, ara que sembla que hi ha un boom tant en plataformes, manga com la televisió?

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo estic molt contenta amb tantes novetats, feia tant de temps que es reclamava tot el que sembla que ens està apunt d'arribar que fa patir fins i tot una mica que no acabi d'anar del tot bé.

Potser sí que hauríem de tenir diferents posts per anar comentant totes les novetats segons d'allà on vinguin com dius tu @Lluis_Cat.

D'altra banda volia comentar que ho he estat buscant sense èxit però jo fa temps recordo haver llegit al Twitter d'algun actor de doblatge que havien canviat els drets de les distribuïdores japoneses fent-los més restrictius i prohibint el doblatge dels openings i endings. I que era per aquest motiu que al tornar a emetre la màgica Doremi fa uns anys ho van fer amb les cançons originals sense doblatge.


Per cert, mireu si és tal el neguit que tinc que avui he somiat que mirava el primer capítol de Kimetsu doblat :nekocrispetes:
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Atir dels Senders ha escrit: 26 set. 2022, 09:00 Jo estic molt contenta amb tantes novetats, feia tant de temps que es reclamava tot el que sembla que ens està apunt d'arribar que fa patir fins i tot una mica que no acabi d'anar del tot bé.

Potser sí que hauríem de tenir diferents posts per anar comentant totes les novetats segons d'allà on vinguin com dius tu @Lluis_Cat.

D'altra banda volia comentar que ho he estat buscant sense èxit però jo fa temps recordo haver llegit al Twitter d'algun actor de doblatge que havien canviat els drets de les distribuïdores japoneses fent-los més restrictius i prohibint el doblatge dels openings i endings. I que era per aquest motiu que al tornar a emetre la màgica Doremi fa uns anys ho van fer amb les cançons originals sense doblatge.


Per cert, mireu si és tal el neguit que tinc que avui he somiat que mirava el primer capítol de Kimetsu doblat :nekocrispetes:
A mi em sona que això dels openings ho va dir en un blog en marc zanni, però no ho he trobat, potser era algú altre. Sobre Doremi, sempre han deixat les cançons en català, el que sí que van eliminar van ser les cançons de Sailor Moon... Però bé, crec que algunes distribuïdores no deixen, altres posen preus molt alts... Jo també m'he començat a veure capítols d'inazuma eleven per sobre per refrescar la memòria, haha!

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

És una putada això dels ops i eds. D'altra banda, així vaig fent adaptacions :roll:

Sóc molt fan d'Utena i Toki Ni Ai Wa de la BSO és meravellosa, però la peli no m'agrada gaire :red: Espero que mantinguin els actors de doblatge :lloa:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Avui (28/09), TV3/Super 3 farà una presentació oficial i donaran més detall de la nova programació, horaris, etc

https://www.vilaweb.cat/noticies/sx3-nou-super3-s3-x3/
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs el nou SX3 ja és oficial! Ens han preparat una web per saber-ne totes les novetats, la veritat és que estic força emocionat! (web: https://premsasx3.info/SX3)

He de dir que pel que he vist, volen que el SX3 estigui present en tots els àmbits: televisió, internet, ràdio i fins i tot les escoles! Crec que volen bombardejar tothom amb el SX3 per tots aquests anys perduts, sobretot els anys de pandèmia sense festa dels supers, etc.
He de dir, que molts dels programes no són del meu pes, però és que ja no està adreçat a mi! M'agrada veure que està molt enfocat a la música i els programes de producció pròpia semblen interessants.
Pel que fa a l'X3, ja gairebé ho sabíem tot, però té pintassa, fins i tot l'espai nostàlgic serà realitat amb coses de l'antic super3, no només sèries o anime! Per algun lloc he vist que tot just comenci tindrem Kimetsu de dilluns a divendres a les 20.30! L'app i la nova web del futur també semblen molt boniques.
Han creat un altre canal de youtube anomenat X3 i han reanomenat l'antic com a S3, perquè volen separar les franges del tot. He vist positiu que ja hi han penjat algunes sèries, cosa bona perquè si una cosa ens falta són sèries penjades oficialment a youtube (no crec que els animes els acabin penjant, massa cars, tot i que potser inazuma la veig possible).
També sembla que l'any que ve arribarà fort el shojo i els fans del kpop esteu d'enhorabona perquè volen fer un programa de talents al voltant d'això!
Sembla, sembla... que la nova família del super3 serà aquest grup de 4 nois anomenat BETA, la veritat és que la cançó que han fet m'ha molat.
No sé si m'he deixat res, però hi ha molta cosa!! Comenteu que és el que us ha agradat més!

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Perdent-me per la pàgina que ha passat en Lluís, he trobat això que primer m'ha fet un poc de gràcia...
Imatge

Però llavors...

També s’hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure amb alegria personatges mítics com el Capità Enciam o en Cliptoman.

Uep!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No sé si em fa gaire gràcies que em fiquin l’etiqueta de boomer (screams in millennial lol) però bé... què hi farem? Trobo que està bé que també pensin una mica en el grup de nostàlgics, on evidentment m’hi englobo. Sembla que serà un llançament al complet tenint en compte totes les franges d’edat i realment espero que surti bé.

El que sí trobo encertat és la part de l’aplicació i tot el que tingui a veure amb el fet de poder veure el contingut en digital perquè amb els horaris que faig probablement pugui veure entre poc i res per la televisió. La qüestió serà si aquest contingut caduca en pocs dies o li deixaran de forma permanent; si ho han dit a mi no m’ha quedat clar. També queda clar que ha estat necessari modernitzar-se una mica i fer-ho un espai més intractiu. La cosa va agafant forma!
Imatge Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Algu seguia al HAPPIP (YOUTUBER CASTELLA D,ART)fa 10 anys??? Es veu q es ell qui ha dissenyat als BETA i n,ha fet el 3D.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

S'ha filtrat la programació del super3 a partir del dia 10. Què us sembla?? Quina sorpresa que m'he endut amb yuyu hakusho! No l'he acabat mai, tant de bo poder-la veure en directe...
Em sembla força decent com ho han muntat (comparat amb el passat que posaven coses com la màgica doremi a les 11) M'agrada que facin inazuma al migdia perquè així els nens la poden mirar mentre dinen i també que la repeteixin pels nens que dinen a l'escola^^. A partir del vespre és quan crec que s'ho haurien de revisar més, però dono un vot de confiança perquè estan començant i ja es deuen haver gastat una pasta. No abasten a tot.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Respon