Chainsaw Man

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2

Mmmmmmnnnneeeeehhhhhhh...

CREC que na Makima s'està aprofitant d'en Denki.

Per cert, Makima deu venir de Makita? (és una empresa japonesa, hmmm)

Imatge

En Hayakawa és imbècil, però crec que canviarà. No sé. No pareix mal tio.

I na Power... doncs no sé, pareix boja.

La cosa... motivació del protagonista de la sèrie a data de l'episodi 2: vull tocar uns pits. Detall: els de na Makima, però ara que na Power pareix que estarà més a tir, ja em va bé.

:worry:

ESPER que aquesta sèrie guanyi un poc de motivació, perquè... no sé...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El protagonista em sembla un babós de merda i un imbècil. Jo comprenc completament el Hayakawa, imagina't viure amb un imbècil així que caga i no té la decència de posar un rollo nou de paper de vàter. Putíssim imbècil, de veritat que us ho dic.

La resta doncs no sé, no li pillo el rollo a la Makima i espero que sigui una psicòpata impredictible, així per ventura hauria algun personatge una mica interessant, perquè la resta són tot arquetips: la boja sense control que té traça matant, l'estirat que és estirat perquè té un trauma infantil... No sé, alguna cosa una mica més currat que justifiqui que tothom parli d'aquest anime..............
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 2

No sé si la Makima és bona persona o no, el que queda clar és que si en Denji li porta la contrària està acabat i no sé si acaba de pillar la situació en què es troba. Que ella l’està manipulant? Molt probablement, amb el nivell que hi ha li està resultant molt fàcil. A veure què tenen per oferir tots aquests personatges a la llarga.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 3

Deixant de banda l'absurd de tot plegat, mare de deu quina animació MAPPA :lloa:

A la batalla amb el Dimoni dels Ratpenats, la manera en com flueix l'accio, com es mou la camara per l'escena i fins i tot com cau la sang, 10/10 per l'estudi.

Encara no tinc clar si m'agrada l'historia, pero que m'agrada audiovisualment, aixo esta claríssim.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Com dius, @Shancks, l'animació és una passada, però argumentalment això fa més aigua que Naruto.

Ja que he tret el tema de Naruto, com a mínim ell volia ser Hokage. Aquest protagonista nostre només vol paupar pits.

Sigh.

Ha estat un poc interessant veure na Power com a dimoni, però.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 3

Coincideixo en el que ja s’ha comentat. Diria que aquest episodi ha estat el que més m’ha agradat, però ha estat bàsicament perquè la coreografia de la batalla ha estat una passada i el disseny d’en Denji com a moto serra mola molt; llàstima que el seu discurs obsessiu i repetitiu li faci perdre els punts que guanya per patètic xD Per a ressaltar alguna qualitat positiva més diria que ha estat interessant poder arribar a veure cert indici de crear un vincle entre aquests dos a través de perdre les seves mascotes. El moment empàtic del dia! :cheers:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4

Bufa, quina direcció artística te aquest anime, animadors :top: :top: L'historia un caos la resta una meravella.

Molt allarguen el tema dels pits, que els toqui d'una vegada i passin al següent somni.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

Sí, la veritat és que això dels pits l'està torrant massa. Podria entendre que fos un gag d'un episodi, però ja en fa tres i ja és massa.

La sèrie pot ser tot lo bona que vulgueu (que no, imho, zero desenvolupament argumental fins ara), pot tenir tota la bona animació que vulgueu (ok, això sí), però una sola cagada, si és prou profunda, pot fer que se te'n vagin les ganes de seguir.

I això és el que m'està passant.

Res. Al final, més sang i fetge; pareix que tota la tropa aquesta segueix una forma de fer més poc ortodoxa, amb posseïts, mig dimonis i pactes amb dimonis, com hem vist ara amb el de la coa. Que, el pobre, està coladíssim per na Makita Makima, que segur que l'està utilitzant.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 4

Al pobre Aki li ha tocat el premi gros amb aquest parell... la Makima és un xic (molt) cabrona. Ara per ara diria que l'Aki és el personatge que més m’agrada dels que han sortit, però això tampoc vol dir gran cosa. El seu moment slice of life és el que necessitava per dir que necessito un canvi de look i es deixi els cabells sense recollir perquè hi guanya moltíssim. El moment Kon no ha estat gens malament, la coreografia de batalla segueix molt ben treballada, com sempre. Tal i com s’espera de Mappa.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

De moment el que m'agrada més d'aquest anime és l'opening.

Us deixo amb una reflexió sobre la Pochita
Text amagat.
SI NO SOY MARINERO PORQUE TENGO ESTE TRABUCO?
Imatge


Sorry not sorry
Respon