Chainsaw Man

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep, l'hem vist avui migdia.

Episodi 1

Bé, tenim en Denji aquest que és un desgraciat i ens expliquen per què. Bé, ok. Trob que s'han passat un pèl, però ok. Llavors en (na?) Pochita, que al principi de l'episodi et quedes un poc :face_with_raised_eyebrow: però llavors entens quina relació tenen i, ok, m'ha convençut. I llavors tenim els mafiosos que, bé, són dolents i ja està.

Està clar que és només el primer episodi, però em sap un poc de greu quan es recorre a explicar-nos que una cosa es pot fer per fer-la immediatament després... no sé, si ha de passar i no ho has introduït abans, per fer-ho immediatament després, no ho expliquis, fes-ho i ja està.

Però bé, l'animació brutal, el gore en el seu punt crec, i el karma dels mafiosos de 10 (que l'haguessin contractat per matar dimonis i ara els mafiosos ho són). Al final veiem els matadimonis oficials així que entenc que la cosa continuarà per allà, així que nice.

@Nafi això que comentes de l'anime és molt interessant! M'havia cridat l'atenció l'escena de les boles de bowling perquè em sonava d'alguna cosa i ara veig de què hehehe.

Qui més s'animava a seguir-ho?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ha quedat guapo l'anime aquest subvencionat per bricomania.


M'ha agradat, la veritat. No esperava res perquè no sabia de què anava la cosa aquesta, excepte que hi havia motoserres i un animal adorable tarongós i amb una motoserra també (ja us ho vaig dir, el gremi dels motoserraires no està disposat a morir per culpa de les pretensions imperialistes d'Ikea).

I res, doncs el protagonista una mica pringat que va venut un ronyó i un colló i tot per deixar de ser pringat però tenia tant mal karma acumulat que al final no li ha sortit bé la jugada i l'ha hagut de palmar per posar el comptador de karma a zero absolut.

I doncs no sé, ara es trobarà amb la Societat d'Ànimes però de matar dimonis, si tots els animes són iguals en el fons. Enga, bona nit.

Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Jo tambe he vist el 1r capitol i m'he llegit els 3 primers per mangaplus. I.... Que voleu que us hi digui? M'han semblat bastant dolents.

A veure, l'animacio es genial (no esperava menys de MAPPA) i la BSO, encara que no sigui el meu estil, m'ha semblat adequada pel que es la serie, pero em passa una mica com a kimetsu, veig una historia bastant mediocre que l'han intentat arreglar amb animacio potent.

Primer l'exageracio excessiva, vale si, el tio es un pobre desgraciat, pero vendre parts del seu cos o ser el bufo dels mafiosos i empassar-se un cigarro per 100 iens em sembla excessiu. Aixo a One Piece li tolero perque aquesta exageracio encaixa amb el to de la serie, pero en un anime que se les vol donar de madur com aquest em costa bastant mes.

Despres el guio esta mal escrit. Es el que deia el @Minatoni, t'expliquen una cosa per fer-la inmediatament despres. A qui coi li ha semblat bona idea fer spoiler del que passara d'aqui a 5 segons?I despres hi ha el tema dels mafiosos: Treballen amb dimonis saben com son, i tot i aixi fan un pacte amb un entregant-li la seva anima? Perdona pero aixo no hi ha qui s'ho empassi. Per coses com aquestes no me l'he pogut prendre en serio.

En fi, he sentit que la cosa mes endavant millora, aixi que suposo que li donare una oportunitat, pero entendreu que el meu hype esta pel terra i les meves expectatives han passat a ser baixes.... Millor anime de la temporada? Com no sigui per la quantitat de gore, o perque els altres son una putissima merda no ho puc entendre.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Em va tocar el manga en un sorteig i no li veig la gràcia. No entenc la seva fama ni per què agrada tant. Veuré el primer capítol de l'anime per veure si em desperta alguna cosa diferent. Vull que m'agradi, però m'emprenya el rollo fastigós sexual que té el noi envers les dones. Ho trobo molt desafortunat en l'època que vivim.

L'única cosa que m'agrada és en Pochita i ja veus el que dura.

PD: Sobre MAPPA a mi em van decebre amb Shingeki i em costa d'empassar, menys amb Kakegurui, que trobo que la línia és maca. Kimetsu pot no tenir una trama molt especial, però sí que ho són alguns dels seus personatges i et manté amb ganes de saber-ne més.
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Només vinc a deixar això per aquí disimuladament.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Com a persona que ha llegit tot el manga, us he dir que relax calma i pacificació de les masses. Esteu treient conclusions massa ràpid sobre la història quan és el primer capítol XD. Literalment encara no sabeu de que va!

Personalment, no crec que Chainsaw sigui una obra escrita a nivell de Shingeki que és retorçada com una mala cosa i et reventa el cap... no. És un shonen i com a shonen doncs té un protagonista amb un objectiu, però... segueix força la línea de JJK i és una obra força fosca.

Dit això, no m'ha semblat res de l'altre món el primer episodi. M'ha agradat, sí, però és un capítol introductori i poc més. Comparat amb el que està per venir m'ha deixat força igual (tot i que era algo que ja tenia assumit, obviament).

Aquest capítol ha servit per valorar la sang que podrem arribar a esperar, la música, l'animació... Tot ha estat molt bé! Sobretot la sang on no s'han quedat curts. En Denji fet amb CGI quan està transformat ha estat brutal. Molt bon us del CGI i les coreografies al lluitar ben fetes (al manga et perds una mica, la veritat).

Per últim el detall de l'opening, com ja ha comentat la @Nafi ha estat brutal. És una oda al cinema a l'autor i al propi manga, que també té forces referències. Us deixo un vídeo amb totes les refes!



I poc més! L'ending també em va agradar moltíssim (porto reventant-me l'opening i l'ending des del dimarts) i tinc moltes ganes d'escoltar el següent ending (cada episodi tindrà un ending diferent)
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 1

No sé com serà finalment el producte, però l’embolcall m’encanta, entre l’animació i la banda sonora la veritat és que I’m already in. L’opening m’agrada, però em sembla que l’ending m’agrada encara més! A més, fa temps que no veig res que pugui entrar dins la categoria de gore i si la gent diu que la història és interessant em sembla una bona opció per recuperar el contacte amb el gènere.
Per ser el primer episodi ha estat normalet, d’introducció, però no esperava una altra cosa perquè per algun lloc s’ha de començar. Aquí estic d’acord amb en @Meizu, se li ha de donar l’oportunitat per a poder arrancar. De totes maneres, espero que la cosa es vagi tornant més interessant perquè sincerament potser no ha estat el primer episodi més entretingut del món.

El tema de l’explicació reiterativa, si us referiu a això sobre el fet de posseir un cos què voleu que us digui, no em sembla tan greu però potser és perquè ho he interpretat diferent. Més que una simple exposició jo m’ho he pres com una mostra més de la relació que tenen ells dos i deixar clar que no es tractava d’una simple possessió i ja està, sinó un nou contracte; suposo que per mi sí que ha aportat alguna cosa.

La meva queixa potser seria per la part del cgi que bé... no es pot dir que sigui fan (ni d’aquest ni de gairebé cap, però sempre hi ha alguna excepció). Entenc que a vegades és necessari, però a gust personal no m’agrada massa. A banda d’aquesta part d’acció del final la resta ha estat visualment impressionant. M’agrada sobretot el color que han escollit per l’ambientació, sembla que complementa molt bé la temàtica que presenta.

PD: Algú em pot fer spoiler sobre si en Pochita sortirà més en la seva forma adorable encara que sigui en flashbacks? (només d’això, plis, no em rebenteu la història xd).
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Skuld ha escrit: 14 oct. 2022, 00:56 El tema de l’explicació reiterativa, si us referiu a això sobre el fet de posseir un cos què voleu que us digui, no em sembla tan greu però potser és perquè ho he interpretat diferent. Més que una simple exposició jo m’ho he pres com una mostra més de la relació que tenen ells dos i deixar clar que no es tractava d’una simple possessió i ja està, sinó un nou contracte; suposo que per mi sí que ha aportat alguna cosa.
Mmmmm... a veure, ens expliquen que els dimonis poden posseir humans i pareix que és el que passa just després que ens ho expliquin però, com bé dius, no és realment el que passa, sinó que en Pochita es fusiona dins d'en Denji o una cosa així. Llavors, ok, tècnicament no han explicat el que ha passat, però vaja, que sí.

És a dir, la possessió / fusió em sembla bé, que ens ho hagin hagut de dir just abans com tontos m'ha parescut... un poc pa tontos.

Però vaja, que tampoc té tanta importància crec, és per dir alguna cosa un poquet i ja està.

PS: gran Big Lebowski a l'opening xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Doncs no sé si és perquè estic refredat i ranci, però acabo de veure el primer capi i no estic gens impressionat. L'animació m'ha semblat molt maca en les escenes que no eren d'acció. El CGI queda dissimulat i elegant. Ara bé, a la lluita final... Potser tinc estàndards alts, però m'ha semblat de videojoc.
I més enllà de l'animació tècnica, no m'ha semblat tampoc super ben fet. Sobretot quan té tots els zombies a sobre volent-se'l menjar, és com, no ho sé, una pila gegant de gent durant la tira d'estona? Una mica de ritme, si us plau.
De moment, pel que he vist, guanya el manga de llarg.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 2

Poca cosa, capitol per presentar-nos el dia a dia dels devil hunters i nous personatges, Power mola, es un espiritu lliure xDD
Imatge
Respon