Chainsaw Man

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Motxet
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 7
Membre des de: 18 feb. 2022, 18:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 6 cops

La meua anàlisi profunda del que portem de sèrie és la següent:

pim-pam tinc una pistola
pim-pam que dispara sola
pim-pam tinc un revòlver
pim-pam que dispara el doble
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5

Not bad, per fi es mou una mica, el troços del Dimoni de les Armes m'ha recordat als Dits de Sukuna (Jujutsu Kaisen).

Estan en un bucle al pis 8 jajaja, toca sortir-ne.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Vale m'he posat al dia amb l'anime i..... Per algun motiu em comença a agradar. Soc jo o aquest anime m'intenta fer sentir incomode de la mateixa manera que ho fa Watchmen? (parlant del comic perque evidentment no existeix cap pelicula de watchmen dirigida per en Zack Snyder). En Denji esta mes sortit i calent que la punta d'una planxa, i per molt que es pugui entendre perque el tio no ha vist una noia en la seva miserable vida, la serie no intenta justificar-lo. La Makima, ja es dona a entendre que es una manipuladora i..... Aquests ulls no son de dimoni? I que puc dir de la Power a part que l'autor ha confirmat que s'ha inspirat en l'Eric Cartman per escriure-la?

Al final sembla que ha merescut la pena donar-li una oportunitat.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

Bé, comença la xixa, no? A la fi ens han explicat de què pareix que ha d'anar la història i l'autèntica motivació dels personatges "importants" (és a dir, na Makima).

A veure, un poc agafat pels pèls, però ja em va bé, la història aquesta del dimoni pistola i el tema dels trossos del seu cos.

L'escena dels pits del bany m'ha parescut un poc cringe, però la de na Makima és directament i planament i senzillament manipulació.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 5

Un cop presentats els personatges principals sembla que per fi es comença a moure la cosa, si bé la veritat és que en un principi sí que em fa pensar molt en l’argument de Jujutsu Kaisen. Evidentment el dimoni de les armes de foc havia de ser originari dels EUA, no falla xD
La Makima sap quines tecles tocar per aconseguir el que vol i diria que és molt capaç d’utilitzar qualsevol cosa que li serveixi. Ara per ara no em desagrada el seu personatge, tot i que em preocupa una mica fins on pot arribar.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi 5

Encara ara, l'únic que m'agrada d'aquest anime és l'opening. Fins aquí el meu comentari perquè avui m'he drogat i només vull dir coses positives. Demà ja serà dia de hate.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6

Molta palla i poca teca, 2 dels Devil Hunter donen pena :roll: . El "sacrifici" d'en Aki a quedat en res perque s'ha tirat igualment a la boca del Dimoni, ara toca rebentar-lo des de dins hahaha

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

Sí, com diu en @Shancks, al final tanta tonteria perquè tanmateix s'hi tirés.

I, una vegada més, un argument d'extrems innecessaris, com quan en Denji venia parts del cos. Ara li ha tocat a la nena aquella que era o fer-se caçadimonis o prostituir-se.

Sigh.

Algú sap (sense fer spoiler) quants d'episodis s'espera que tengui la sèrie? És a dir, crec que ara seran 12 episodis, però amb això animaran tot el manga? O encara quedarà manga per animar?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Motxet
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 7
Membre des de: 18 feb. 2022, 18:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 6 cops

Jo sé quants volums té ara com ara el manga, però apostaria que l’anime (12 episodis) no l’acabarà pas.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Ni de conya animen tot el manga amb aquesta temporada. Jo espero que tot l'anime tingui uns 30 episodis. Fent mates ràpides és lo que em sembla més raonable.
Respon