Chainsaw Man

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8

La primera part ha estat com sempre i em tornava a qüestionar què feia mirant això.

La segona part... ja ha valgut un poc més la pena.

Sí, és impossible que na Makima sigui morta, però pareix que sí que s'han carregat na Himeno, no?

I... n'Aki ha fet servir l'espasa tres vegades! Llavors... això s'està posant seriós, no?

I soc jo o l'atacant aquest s'assembla MOLT a en Denji? ... I... deu voler dir alguna cosa que tots vagin amb pistoles? Sí, no? Crec que és n'Aki que ho pensa també.

Bé, a la fi comença a posar-se interessant.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buenu buenu, pim pam pum, al mateix capítol hem tingut moltes maquinacions sexuals però al final res perquè na Himeno no mullarà el xurro amb n'Aki. Quina llàstima.

No, de veres, em continua sense interessar gaire. Jo només espero que el dimoni aquest pistola sigui l'esperit reencarnat de na Pochita i mati en Denji i l'anime s'acabi d'una vegada per totes i deixem de patir.

L'únic que m'ha agradat del capítol ha estat quan maten a la desgraciada (aquella companya que sempre plorava i a casa volien que fos robopilingui) ha estat un moment catàrtic.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Sembla que s'anima un pel, el poder de Makima esta ROTISIM, quina manera d'esclafar enemics a distancia.

Denji partit per la meitat sent arrastrat i tal, molt ben fet. L'historia no acaba d'atraure'm del tot pero l'animacio i la coreografia son indiscutibles.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9

Era evident que na Makima no seria morta.

La cosa és... qui són aquesta gent? Perquè aquella pareix que ha fet també un pacte amb un dimoni.

I sí, na Makima està rompudíssima, però sap el nom de juuuuustament tots els dolents excepte els dos guais. VAJA. Ehem, plot armor, ehem.

I bé, al final el drama d'aquella haurà servit d'alguna cosa. Bé, okay.

I al final, aquell que deixa la feina, posa una cosa interessant en joc: na Makima ara dirigirà molta gent i s'ha desfet d'altra gent. Potser ho ha mig planejat ella?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Minatoni ha escrit: 11 des. 2022, 20:54
I sí, na Makima està rompudíssima, però sap el nom de juuuuustament tots els dolents excepte els dos guais. VAJA. Ehem, plot armor, ehem.
Sí que coneix els seus noms! Però no li queden més presoners per matar-los. També, l'home katana al igual que en Denji, pot reviure encara que el matin (com quan el mata l'Aki), per lo que no tindria massa sentit matar-lo a distància.

He de dir que m'ha agradat l'animació, però m'agradava més les vibes que donava l'escena de la Makima al tren en el manga. Tinc la sensació que dona més el feeling de ser una amenaça i en el anime i és més ben aviat cute...?

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Meizu ha escrit: 12 des. 2022, 14:07 Sí que coneix els seus noms! Però no li queden més presoners per matar-los. També, l'home katana al igual que en Denji, pot reviure encara que el matin (com quan el mata l'Aki), per lo que no tindria massa sentit matar-lo a distància.
:worrypensa:

p l o t a r m o r

Imatge

No té cap sentit. Si és perquè no en sabia el nom, mira. Però si en té el nom, l'única explicació possible és que treballen per ella (potser ells no ho saben).

De totes maneres, o em vaig perdre que sí que en sabés el nom o... ho saps pel manga? I això de que en Denji pugui reviure sempre que vulgui... no sé, jo m'hauria imaginat que si el rebenta na Makima també moriria.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Sense entrar en spoilers (tampoc ho puc fer perquè no ho recordo) és bastant probable que vulgui al dimoni katana viu i a la dona del dimoni serp per interrogar-los, ja que seran els que sabràn algo i no pas els 30 randoms.

No he dit que en Denji pugui reviure sempre que vulgui, si no que pot fer-ho. Com ja s'ha vist uns quants cops fins ara.

Tenint tot això en compte no em sembla pas plot armor i més veient lo fàcil que mor tothom :worryllagrimes:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

Vos hi heu fixat? Zero referències a voler tocar pits i ha estat un episodi bastant decent.

Llavors, el de sempre, supòs. Ve l'enemic, et rebenta la cara i toca l'arc d'entrenament. Però m'agrada com ho han plantejat amb aquest que el que vol és literalment caçar-los.

@Meizu avui han dit un poc això. Llavors en Denji és directament immortal, però na Power és mala de matar.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi 11

El millor de l'anime és que s'acaba la setmana que veeeeeeeeeeeeeee!!! No, és broma. A veure ara no està tan malament, ho puc reconèixer però me l'ha torrat tant fins ara amb besades vomitives i ganes de tocar pits que ja no m'interessa. Per què no és n'Aki el protagonista? Per què ho ha de ser un imbècil integral sense moral? Només són reflexions que us regalo perquè sí.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 11

Encara no se com prendrem l'anime sincerament, l'historia m'atrau -1000, els combats guai i l'animacio tambe, pero la resta s'aguanta amb pinces.

Si en Denji surt poc al episodi es pot aguantar, la parella Power-Denji quan parlen la caguen. I ara de cop resulta que hi ha una pila de Poseits matant zombies, osigui que Denji no te res d'especial.

En fi, secundo la mocio de na @UkiHana
Imatge
Respon