Chainsaw Man

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Meizu ha escrit: 17 nov. 2022, 13:16 Ni de conya animen tot el manga amb aquesta temporada. Jo espero que tot l'anime tingui uns 30 episodis. Fent mates ràpides és lo que em sembla més raonable.
Imatge

Al final ho vaig mirar ahir a la wiki i quasi no em vaig fer spoiler ( :sweat_smile: ).

Sembla que la sèrie té 97 capítols en 11 volums. Amb el d'aquesta setmana han adaptat el 17è capítol (dos volums + 1 capítol), així que podem esperar que aquesta primera temporada adapti els quatre primers volums (34 capítols).

Llavors, podem comptar que la sèrie seran tres parts de 12 episodis i aquesta és només la primera part.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 6

A veure... entenc que se’ls en pot anar l’olla amb el pànic, però crec que per a dos d’ells ha passat de manera molt hardcore (I’m watching you, Kobeni) i massa ràpid; encara que tècnicament no tinc ni idea de quant de temps ha passat realment. Si ens hem de refiar d’aquests caça dimonis anem arreglats perquè la Kobeni ni tan sols sembla que hagi intentat mantenir la calma xD Accepten a qualsevol perquè van curts de personal?

Per altra banda la Himeno sí que m’agrada, però això que vagi estenent el tabaquisme entre companys no mola gaire lol Per ara el meu preferit segueix sent l’Aki i em fa por decantar totes les meves esperances en un personatge, la veritat. Per una vegada l’episodi se m’ha fet curt, ara hauria continuat veient en Denji versió motoserra contra el dimoni de l’eternitat...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 7

Per un capitol que semblava que tindriem accio, i ha durat 3 min... Ha durat mes el sopar de benvinguda que el combat....

Quin fastic el peto-vomit. Tot i que s'ha de dir que ha m'es d'un a la discoteca li ha passat alguna cosa similar (potser no tant bestia clar, aqui esta exagerat) :vomitar: .
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 7

Doncs sí @Shancks, una estafa i super cutre. En pla tothom dormint mentre ell fa tres dies que es pega amb el dimoni i se'n beu la sang. De veres? La resta no té res millor a fer que dormir? I la noia aquella dels clips als cabells, pot ser més puta desgraciada?

Mira, jo seré una pesada però una setmana torno a dir que l'única cosa que m'està agradant d'aquest anime és l'opening.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 7

A veure, a mi no em pareix malament que s'hagi passat tres dies lluitant contra el dimoni i la resta estiguin en pla "no tenim res millor a fer que dormir". Que s'alimenti de la sang del dimoni i que així pugui seguir lluitant, em pareix bé.

Ara bé, tot el tema de les birres de després, amb l'innecessari triangle, la besada de vòmit i que se'l fiqui al llit, em pareix totalment innecessari.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit: 24 nov. 2022, 17:51 Episodi 7
Ara bé, tot el tema de les birres de després, amb l'innecessari triangle, la besada de vòmit i que se'l fiqui al llit, em pareix totalment innecessari.
La gent vol sexe i violència, Minamonjo. Enga, tres dies lluitant brum brum brum tinc una motoserra al cap i una entre les cames brum brum brum mira una tia bona li vull tocar les mamelles, hahahahah MAMELLEEEEEEES, TETAAAAAAAAAAAS, brum brum vull follar.


Perdó per haver amollat el hate així una mica barroerament però sorry not sorry. Una mica decebuda amb aquest anime en general. No sé què esperava però no m'està agradant gens.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 7

Semblava que anàvem una mica millor i li agafava el punt a l’anime però ha arribat l’episodi 7 i la veritat és que hem tornat al punt de partida xd M’he endut una bona decepció amb aquesta continuació... Crec que començo a necessitar un descans de les porcades i les referències sexuals exagerades. Amb la violència gratuïta de moment no tinc problema, però se m’està fent repetitiu i ja no tenia gràcia durant el primer episodi... Sento que no ens movem de lloc.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Ja teniu l'acció que fa tant de temps que demanàveu, gaudiu de Chainsaw i del que està per venir :cowboy:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Sabeu què espero d'aquest anime?

TETES
QUE
DISPAREN
ELS
MUGRONS
PUM
PUM
PUM
I
PERFOREN
DIMONIS

Fins que no ho vegi no seré feliç, fins que no surti en pantalla no pujaré la qualificació... excepte si Bricomania i el sindicat de les motoserres em paga bons suborns.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 8

A banda dels primers minuts de l’episodi, que ha estat una mica repetició del que ja havíem vist, estic contenta de veure que la cosa sembla que es mou. La segona part és d’aquelles que em deixen enganxada a la pantalla, una direcció espectacular. Molt adequada també la cançó «first death» del final, m’hauria agradat poder tenir més estona la Himeno en pantalla però sembla que ha estat el comiat. Per altra banda la mort de la Makima sí que em fa sospitar de mala manera, a ella no crec que la perdem de vista tan fàcilment.
Imatge Imatge
Respon