Chainsaw Man

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Chainsaw Man



Imatge


Informació general
Basat en: Manga
Estudi: MAPPA
Gènere: Acció, Gore
Capítols: ---
Any: Octubre 2022
Opening: ----
Ending: ----

Sinopsis:
Text amagat.
Quan el seu pare va morir, Denji es va veure obligat a saldar un gran deute i no hi havia manera de pagar-lo. Però gràcies a l'ajuda d'un Dimoni Gos que va salvar anomenat Pochita, Denji és capaç de sobreviure convertint-se en un Caçador de dimonis a sou, fent feines per als Yakuza. Els poders motoserra de Pochita són útils contra aquests poderosos dimonis. I quan Denji acaba sent assassinat per un dimoni, Pochita se sacrifica per reviure'l. Però ara Denji ha renascut com una mena d'estrany híbrid Dimoni-Humà. Ara és Chainsaw Man! Després de la seva transformació, és reclutat ràpidament i obligat a unir-se als Caçadors de Dimonis de Seguretat Pública sota amenaça d'extermini ja que tècnicament és un Dimoni. Ara que viu còmodament per primera vegada a la seva vida, Denji lluita per determinar els seus somnis i establir relacions significatives mentre mata dimonis i treballa amb altres excèntrics caçadors.
Trailer

Opinio:
Fa temps que li tinc ganes aquesta serie, no em vaig animar a llegir-ne el manga i ara l'anime sera l'excusa, es veu molt ben fet.
@Minatoni ha de ser el Banner per la Tardor si o si, es el que mes cridara l'atenció de la temporada vinent.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Tinc ganes de veure què fa MAPPA amb Chainsaw Man perquè té molts números per ser l’anime de la temporada. Jo tampoc he llegit el manga, però sí que és veritat que totes les opinions que he pogut llegir són més que favorables. Ara que trauran l’anime s’haurà d’aprofitar per descobrir si està tan bé com diu tothom.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Yeah! A mi també em fa ganes veure com anirà la cosa.

No tenc ni idea de què va la història, però pareix que ho petarà, així que... m'hi apuntaré, no? :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Uoo per fi hi ha data! :cheers:

Fa uns tres mesos vaig començar a llegir el manga i el nivell de violencia és simplement brutal. Sent MAPPA, crec que podem esperar un anime amb molt bona animació en l'apartat d'acció.

Als que no heu llegit el manga (jo no l'he acabat encara) crec que us podrà agradar molt. Hi han personatges molt interessants, tot i que el protagonista és força ximple i bàsic.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Veig que ningú ha comentat res al respecte, però fa uns dies van treure un trailer brutal on ensenyen una part de l'opening.



M'agrada molt l'opening i el crit final del Denji. Crec que no podrien haver triat millor seiyuu.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He vist que s'ha publicat un segon tràiler, tot i que crec que moltes de les imatges són reciclades:



No sé si ja es sabia però aquí diuen qui en fa l'opening.

La qüestió, jo no sé res més de Chainsaw Man que va de motoserres i hi ha una tal Pochita.

Pel que he vist ara als tràilers, em pareix que serà una espècie de Sakura, la caçadora de cartes, però en comptes de cartes són dimonis i amb motoserres.

Segur que m'equivoc, però vull veure com la meva percepció de la sèrie canvia xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit: 29 set. 2022, 08:57 La qüestió, jo no sé res més de Chainsaw Man que va de motoserres i hi ha una tal Pochita.

Doncs jo no sé si la miraré perquè aquest anime té un fort patrocini ideològic al darrere, amb una injecció econòmica bestial per part del gremi dels motoserraires. És una aposta molt forta a favor del bricolatge, perquè per mor de grans multinacionals com ara Ikea, de cada dia fem servir menys eines de gran percussió i poder de tall a casa.

Per tant, aquest anime ens incita a consumir motoserres, a comprar-ne, a adorar-les, a estimar-les i no m'acaba de convèncer que em manipuli aquest sector d'aquesta manera. Què serà la pròxima ofensa? Tornarà Bricomania? No sé, no m'acaba de convèncer...
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

UkiHana ha escrit: 29 set. 2022, 12:56
Minatoni ha escrit: 29 set. 2022, 08:57 La qüestió, jo no sé res més de Chainsaw Man que va de motoserres i hi ha una tal Pochita.

Doncs jo no sé si la miraré perquè aquest anime té un fort patrocini ideològic al darrere, amb una injecció econòmica bestial per part del gremi dels motoserraires. És una aposta molt forta a favor del bricolatge, perquè per mor de grans multinacionals com ara Ikea, de cada dia fem servir menys eines de gran percussió i poder de tall a casa.

Per tant, aquest anime ens incita a consumir motoserres, a comprar-ne, a adorar-les, a estimar-les i no m'acaba de convèncer que em manipuli aquest sector d'aquesta manera. Què serà la pròxima ofensa? Tornarà Bricomania? No sé, no m'acaba de convèncer...
És un basc que arriba al leroy merlin i li diu al dependent tu, que m'has fotut, em vas vendre aquesta serra dient que podria tallar 1000 arbres al dia i amb prou feines n'he fet 300. I el dependent diu a veure si és que està trencada... *Zip* *brruuuuuum* i el basc "anda, y ese ruido?"

- this joke brought to you by hangover mom joke gang

Chainsaw man és un manga d'una waifu mommy sàdica que es diu Makima i els seus peons, amb una crítica social a l'explotació de les cambreres d'hamburgueseria. Molt recomanat.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 1

BRUTALITAT en estat pur pero com molaaaa!!! L'historia promet molt i MAPPA s'ha flipat amb l'animació, quina locura.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Increïble, estava molt asustada després de la desgràcia que van fer amb Shingeki però el primer capítol ha sigut expectacular! Evidentment lo millor en Pochita que és lo més adorable d'aquest mon <3

Resulta que l'opening està replet de referències a pelis clàssiques del cinema, hi ha algun detall que no s'hagin currat aquesta gent??



Tinc moltes ganes de veure el següent capítol ja i veure la resta de personatgeeeeeeeeeees
Imatge
Respon