[Anime] Digimon Adventure Tri

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Comentem els capítols, tadaimers!! Segur que a hores d'ara ja l'heu vist! Us ha agradat? No us ha agradat gens? A veure què penseu!!


Aquí teniu la meva impressió!!

Digimon Adventure Tri #|
Text amagat.
Doncs a mi m'ha agradat molt! Us pareixerà una tonteria, però el que m'ha agradat més ha estat sentir l'ending! Sí, l'ending! Ja tenia ben clar que l'opening seria el mateix, i m'ha agradat molt tornar-lo a sentir, però l'ending no m'ho esperava i la veritat és que m'ha portat molta nostàlgia, segurament perquè no el tinc taaaaaaaaaan sentit com l'opening!

I en si el primer capítol molt bo! Ens han anat presentant els personatges (altra vegada) i hem vist que, com sempre, la cosa no ha canviat gaire i que el Joe segueix sent un pringat xDDD De totes maneres, la cosa pinta molt bé! Només és el primer capítol, però m'ha agradat molt! :uki:



Confessió: quan era petita la Mimi era la meva preferida i pateixo molt que ara no m'agradi gens xDDD
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No l'ha vist ningú més?? Jo la vaig veure la setmana passada i em va agradar moltíssim!! Tenia un hype important xD Estava una mica preocupada perquè no m'agradés, però va ser tot el contrari!! Per mi tenia la mateixa essència que la original però per un públic una mica més adult. Em va semblar molt encertat ^^
Era la primera vegada que ho sentia en japonès i no m'esperava les veus dels digimon, em va fer molta gràcia jeje M'emocionava cada vegada que en sortia un i digievolucionava :ilu: Excepte en Gomamon... que no sortia per culpa del pringat d'en Joe... I això que els meus preferits són justament en Gatomon (Tailmon) i en Gomamon (perquè havia de ser el d'en Joe...)
Doncs a mi la Mimi de petita no m'agradava gaire i ara no la veig tan molesta jajaja molt probablement m'acabi agradant i tot xD I sí, en Joe continua sent un pringat! La reacció dels altres quan va dir que tenia nòvia no va tenir preu (jo estava igual) xD El que sí que se'm va fer estrany va ser en Tai. Aquest punt de dramatisme i de dubte d'on carai surt? No crec que mai hagués sigut així i preferiria que el deixessin tal i com estava; és la única cosa que criticaria! A més, que tampoc entenia massa el seu punt o sigui que...

En general em va encantar i tornar a sentir l'opening i l'ending va ser massa nostàlgia acumulada!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A mi em va passar exactament el mateix que tu! Passava molta pena que l'haguessin cagat i que fos una merda, però la veritat és que va ser una passada! Em va agradar molt en general, com en el fons seguien sent els mateixos nens de sempre, més grans i amb altres problemes i responsabilitats... La podien haver cagat molt però, al final, van encertar i els va quedar perfecte pel meu gust!

Al principi també em va costar moltíssim adaptar-me a les veus en japonès!! Enyorava el "Taaai" amb la veu característica de l'Agumon, però després ja va arribar un moment que em va ser bastant igual xDDD

A mi això del Joe també em va estranyar un poc. La veritat és que no m'he tornat a veure Digimon per l'ocasió, però no el recordava TAN pringat. Sí, era el pringat del grup però... tant? Estudia, estudia i no li basta per res, pobrissó! Suposo que se l'estan reservant perquè després entri en batalla a l'últim moment i ho peti, perquè sino, doncs no ho entenc xDDD Justament la meva preferida sempre va ser la Mimi i estic molt contenta que ara, de major, no sigui tan pija-repelent com era abans, de fet, és una noia com molt sana i energètica, em va agradar molt que li hagin canviat el pentinat cutre rosa amb estrelletes que li havien fotut a Digimon 2!

I pel que fa a les parelles... jo tenia entès que el Joe i la Mimi s'entenien? Què fa el pringat del Joe amb parella? Per què entra ara l'Izzy en tot això? (ah, em sap greu, per a mi sempre serà l'Izzy xDDD) Aquesta part no em va agradar gaire xDDD

Ara ens toca esperar a que treguin la segona part... :plorar: L'espera se'm farà eterna! >w<
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

De fet, com dius, encara esperava el "Taaai", però després dic: tia, que està en japonès xD Coses que passen jajaja I d'en Joe no sé pas què esperar... mira que he intentat agafar-li carinyo, eh? Però és que em deixa tota la feina a mi!! Sembla que ho faci expressament això de quedar malament en escena xD Jo també pensava que hi havia alguna cosa entre la Mimi i en Joe, el tema de l'Izzy (el que em costarà dir-li Koshiro...) també m'ha vingut completament de nou, ni idea d'on baixa aquest interès per la Mimi ara de sobte. S'haurà d'esperar a veure què!! L'espera es farà eterna!!! :ulls:

PD: Sort que li han canviat el pentinat a la Mimi jajaja no m'agradava gens!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ja tenim el trailer de la segona part!! :uki:



I tot just acaben de treure els sis primers minuts!! :uki:

Respon