Summer Time Render

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Enciam Sospitos
Sense cara
Sense cara
No soc tan sospitós
Entrades: 9
Membre des de: 26 jul. 2021, 17:24
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Imatge

Summer Time Render

(Summertime Rendering)


Any: 2022
Autor: Yasunori Tanaka
Director: Ayumu Watanabe
Estudi: OLM
Gèneres: Misteri, Shounen, Sobrenatural, Suspens
MyAnimeList




Sinopsi
Després de la mort dels seus pares, en Shinpei Ajiro va anar a viure amb les germanes Kofune, la Mio i l'Ushio, però ara fa dos anys que viu a Tokyo. Quan l'Ushio s'ofega intentant salvar la jove Shiori Kobayakawa, en Shinpei torna a casa per plorar-ne la mort.
La resta de la sinopsi és spoiler del principi de la sèrie:
Text amagat.
Tot i això, unes marques al coll de l'Ushio fan que se'n qüestioni la causa. En Shinpei està segur que hi ha d'haver una altra explicació.
Uns éssers misteriosos vaguen entre els habitants de l'illa, i una visió de la difunta Ushio li diu a en Shin que protegeixi la Mio.


Comentari
Vaig començar a mirar la sèrie i de seguida vaig tenir clar que en faria els subtítols. Cada capítol m'agrada més. Al principi pot sermblar molt tòpica però acaba agafant un aire distintiu que personalment m'agrada molt. Té un deix còmic sense deixar de ser una sèrie de terror (bé, suspens i misteri), i és més original del que m'esperava al començar. Moltes ganes de saber com continua. Ara per ara han sortit 8 capítols i tinc ganes de saber què en penseu! :)
Enciam Sospitos l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 ago. 2022, 21:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Hola, juntament amb la @manolini ens hi hem aficionat. És una sèrie molt bona. Com comentes si que sembla molt tòpica (en els primers capitols) i em fa pensar sobretot amb Higurashi no naku koro ni amb un punt de Boku dake ga inai machi. M'encanten aquestes històries de "viatges en el temps" o de "segones oportunitats". Crec que l'argument de les ombres està molt ben portat i ens ha deixat a mi i a la @manolini amb unes ganes brutals de seguir-la.

Ens agraden molt els teus subtitols @Enciam Sospitos. Gràcies!
Avatar de l’usuari
Enciam Sospitos
Sense cara
Sense cara
No soc tan sospitós
Entrades: 9
Membre des de: 26 jul. 2021, 17:24
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

@Morte-Diem m'alegro que t'agradin els subtítols!

Ara he penjat el capítol 9, i penso que està començant el que vindria a ser el segon arc de la sèrie, si es pot dir així, perquè fins ara el que hem tingut en el fons és només una introducció. Crec que començarem a resoldre els misteris que se'ns han presentat fins ara i se'n plantejaran de molt més grans.

Veig que la sèrie va pel bon camí en aquest sentit. Moltes vegades quan una història es basa només en la incògnita a la mínima que es comença a resoldre perd l'interès, però no crec que sigui el cas d'aquesta. Ens planteja noves preguntes constantment, així que no acabes de tenir mai una conclusió.

Per posar un exemple, amb Sonny Boy tinc la sensació que li va passar això. Al principi tot és interessant perquè no entenem res, però a mitjans de l'anime, quan ja ho tens tot clar, es torna un xic avorrit.

A veure com segueix la cosa! Tinc pendents de subtítular els capítols 10 i l'11, que ha sortit avui. Miraré de fer-los de pressa hahaha
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Just quan has penjat el capítol 9 l'hem mirat, feia uns dies que estàvem "campejant" la sèrie.

Coincideixo amb la teva reflexió sobre la necessitat de fer-se cada cop més preguntes, de fet, aquesta és l'estratègia de Shingeki, i crec que els hi ha funcionat bastant bé.

Spoiler cap 9.
Text amagat.
M'encanta el plantejament que fan de que una ombra el cap i a la fi és la mateixa persona, si tens la mateixa forma i els mateixos records, ara crec que faltarà saber una cosa:

Perquè l'ombra de l'Ushio no és malvada?
Crec que l'única diferència que hi ha entre l'ombra de l'Ushio i la resta és que en el moment de generar-se no era conscient de que era una ombra (?). Malgrat reconèixer que tenia instints assassins cap a ella l'ombra de l'Ushio va tenir més temps per "pair" el fet de que era una ombra.

També m'ha cridat l'atenció la gravació del vídeo de l'Ushio de "si em moro". Perquè en aquell moment estava bastant "de tranquis" amb la seva ombra i res li hauria d'haver fet sospitar que corria risc de mort.
M'agrada molt aquesta sèrie, m'alegro d'haver-la descobert.
Avatar de l’usuari
Enciam Sospitos
Sense cara
Sense cara
No soc tan sospitós
Entrades: 9
Membre des de: 26 jul. 2021, 17:24
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Hi ha spoilers en general de la sèrie, així que ho marco tot per si de cas. Diria que més concretament són dels capítols 5 i 9.
Text amagat.
Crec que un dels misteris més grans que tenim ara mateix és el més subtil de tots: el pare d'en Sou (Seido) i la seva clínica. En tenim molt poca informació però és possible que l'origen de les ombres estigui relacionat amb la seva família. El dia del festival, quan apareix la nena aquella al cel (la que emet llum vermella, i més endavant agafa en Shin pel braç al capítol 9), veiem el pare d'en Sou a la clínica amb una ombra en una cadira de rodes al costat. I després segueix la sèrie com si no hagués passat res. Durant la sèrie hi ha comentaris que fan pensar que en Seido sap més del que diu.

Al capítol 9, quan l'Ushio i la seva ombra van a la clínica antiga dels Hishigata l'ombra diu que està espantada, però no sap per què té la sensació que ja hi ha estat, allà. I aquest cop l'argument de la sèrie també segueix ignorant completament el comentari.

Ens estan deixant pistes d'alguna cosa que penso que serà molt gran més endavant, i m'encanta hahaha

Faig un comentari també d'una diferència que hi ha entre l'anime i el manga que té a veure amb el misteri que he comentat (no he llegit el manga sencer, només el que ja he vist a l'anime, però hi ha una frase que a la sèrie no surt i fa una revelació que a l'anime encara no s'ha fet.) Ho marco com a spoiler perquè ho és. A l'anime això ho ensenyaran més endavant segur i és un tema important sobre un dels personatges secundaris de la trama.
Text amagat.
Al manga, quan en Shin arriba al festival d'estiu per primer cop, que es presenta la Nagumo i tal, la Tokiko (germana d'en Sou), és l'última supervivent de la massacre. A l'anime no diu res, però al manga parla amb l'ombra de quatre braços i li diu "em vas prometre que no els faries res", o una cosa així. Donant a entendre que tenien un tracte. Això fomenta encara més que els Hishigata tenen una relació important amb les ombres.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

deu meu santíssim del senyor aquest anime és una santíssima passada, l'últim episodi m'ha deixat patidifusa
Text amagat.
QUAN HE VIST QUE AL REBOBINAR HA AVANÇAT TANT M'HE ACABAT DE MORIR..!!!!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, episodi 12 vist i molt bon episodi...
Text amagat.
Tinc dubtes sobre qui és capaç de recordar les altres "realitats alternatives". En un primer moment pensava que les ombres només es podien assabentar del poder d'en Shinpei escanejant-lo, però queda clar en aquest últim episodi que no és així i que les ombres si que conserven els records entre aquestes realitats. (o alguna cosa se m'ha escapat)

També queda clar el poder de les ombres, la ombra master (li direm) i la ombra loli: Estan exageradament OP. només li pot plantar cara la Ushio que pobra mossa ja prou feina té en no morir-se per segon cop.

Espero que hi hagi aliança amb l'escriptora, perquè sinó estan bastant acabats.
Avatar de l’usuari
Enciam Sospitos
Sense cara
Sense cara
No soc tan sospitós
Entrades: 9
Membre des de: 26 jul. 2021, 17:24
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Fent referència a això...
Morte-Diem ha escrit: 03 jul. 2022, 12:14
Text amagat.
Tinc dubtes sobre qui és capaç de recordar les altres "realitats alternatives". En un primer moment pensava que les ombres només es podien assabentar del poder d'en Shinpei escanejant-lo, però queda clar en aquest últim episodi que no és així i que les ombres si que conserven els records entre aquestes realitats. (o alguna cosa se m'ha escapat)
Text amagat.
Sí, se t'ha escapat alguna cosa. No conserven els records, però ja estaven al cas d'aquest poder. I a la sèrie es fa referència a l'origen de l'ull, i les ombres tenen molt clar d'on surt i saben perfectament què fa i de qui és. No vas mal encaminat dient que l'han d'escanejar per saber que té el poder, perquè en un principi en Shinpei i companya no saben que les ombres ja coneixen el seu poder, per tant sí que fan el raonament que dius tu de que si no l'escanegen les ombres no ho sabran. No sé si m'explico. L'ull d'en Shinpei és de la Haine, per tant és evident que les ombres saben exactament què fa, i ho sabien des del començament. La incògnita real és com carai ha acabat l'ull de la mare de les ombres a la cara d'en Shin hahaha
Res més a dir xd A veure el capítol 13 com avança.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs jo ahir vaig començar aquest anime perquè havia vist que n'havieu parlat per aquí, i la veritat és que sí, en un parell de dies ja anem pel capítol 10.
Està interessant la cosa, a cada capítol tinc ganes de posar el següent, i mira que la volia veurel poc a poc :x
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Jo el vaig començar sense massa expectatives i la veritat és que em va sorprendre per bé, un dels que més em va agradar de la temporada passada (i aquesta). Encara em falten un parell d’episodis per posar-me al dia perquè per algun motiu tot se’m va endarrerint últimament, però sí que és d’aquells anime que no em costaria veure’n un episodi rere l’altre. De fet, la meva queixa quan es va començar a emetre va ser precisament que molaria poder-se’l veure en una tarda XD
Imatge Imatge
Respon