Initial D

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Bon dia, gent, us vinc a presentar el millor anime de la història, en motiu que l'estic remirant.

INITIAL D


Imatge

Initial D és un anime basat en un manga seinen de Shuichi Shigeno, que va de penjats fent carreres il·legals a les muntanyes japoneses mentre sona música Eurobeat. Té unes tres-centes temporades aproximadament, des del 1998 al 2014:
  • Initial D: First stage (26 episodis)
  • Initial D: Second stage (13 episodis)
  • Initial D: Third stage (és una pel·li)
  • Initial D: Fourth stage (24 episodis)
  • Initial D: Fifth stage (14 episodis)
  • Initial D: Final Stage (4 episodis)
És droga pura, que al principi està animada amb el cul, i amb els anys va millorant, però al final és igual perquè la mires per l'emoció pura de les carreres i la banda sonora més que per com estigui animat. Els personatges tots són lletjos, inclús els que són guapos, i té algunes escenes romàntiques amb més trencaments de cor per relació que cap altre anime.
El classificaria com a anime d'esport individual, tangencialment, perquè és força l'energia que té.

Què, us l'heu mirat? Jo li poso un 9 tranquil·lament (amb variació entre les temporades), el recomano molt.
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Hola cosa!
Jo estic aquí arran d'un post de Reddit a r/idiotsInCars/ on es parlava que el protagonista del vídeo estava escoltant Euro beat mentre corria, i que era l'única música apropiada. S'han fet vàries referències a initial D i he estat escoltant cançons a l'atzar, i m'encanta!
Fa uns anys era força fan de l'italodance i al final euro beat i italodance són gèneres molt similars.
Així doncs, per a tu cosa si m'he d'escoltar la OST que com has dit és boníssima, quines són les teves cançons preferides? O escenes amb millor música que pugui trobar a YouTube?
La veritat és que m'ha deixat amb forces ganes de veure la sèrie ara la OST. DEJA VU!
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

taka ha escrit: 10 maig 2022, 12:57 Hola cosa!
Jo estic aquí arran d'un post de Reddit a r/idiotsInCars/ on es parlava que el protagonista del vídeo estava escoltant Euro beat mentre corria, i que era l'única música apropiada. S'han fet vàries referències a initial D i he estat escoltant cançons a l'atzar, i m'encanta!
Fa uns anys era força fan de l'italodance i al final euro beat i italodance són gèneres molt similars.
Així doncs, per a tu cosa si m'he d'escoltar la OST que com has dit és boníssima, quines són les teves cançons preferides? O escenes amb millor música que pugui trobar a YouTube?
La veritat és que m'ha deixat amb forces ganes de veure la sèrie ara la OST. DEJA VU!
Els meus temes preferits segurament serien Running in the 90's, Save me i Crazy Little Love, però crec que posar-te escenes soltes on sonen seria pecat perquè l'emoció no seria la adequada sense tot el build-up que es va construint amb la resta del capítol.
Respon