Spy x Family

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'ha fet molta peneta el moment d'en Loid dient que abans o després s'hauria de separar de l'Anya i la Yor... no vull que això arribi siusplau. Espero que l'autor no sigui massa cruel.

Ha sigut un capítol una mica tranquil per fi, a més hem tingut interacció Anya x Damian, encara que hagin sigut només 5 segons sóc feliç <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nafi ha escrit: 21 oct. 2022, 09:52 M'ha fet molta peneta el moment d'en Loid dient que abans o després s'hauria de separar de l'Anya i la Yor... no vull que això arribi siusplau. Espero que l'autor no sigui massa cruel.
Ostres, cert!

A veure, jo crec que és un poc l'arc que ha de fer en Lloid, no? Per a ell, això és només feina, però acabarà estimant-los i tal.

VULL PENSAR.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4

Els 2 primers van estar guais amb els terroristes, ara sembla que s'ha estancat una mica i es nomes la vida de la "familia", que no em queixo perque tambe m'agrada.
Pel que es veu al avançament del proxim, Operation Strix ataca de nou, almenys aixo sembla veien Damian al telefon.

Dit aixo, que Yor al principi vulgui aprendre a cuinar per mantenir la tapadera pero que despres pensi que li agrada fer-los feliços, aixo ha sigut molt tendre.
:heart: :cor:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5


HAHAHA Operacio Gos/Grifo: Fracas :riu:
Per favor com he rigut amb les cares de Anya, es monta una pelicula ella sola per acabar fracasant estrepitosament.

Llastima que avui no ha sortit Yor, pero ha molat l'ultima escena on mostren l'activitat d'espies de Lloid i Handler.

L'escena post-credits de Yor donat-li de menjar al seu germa, es traumatica :riu:

Uooo al proxim capitol en Yuri fara de cangur de na Anya pel que sembla :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 5

Els episodis d’aquest anime se’m passen tan ràpid que no concebo que ja n’hàgim vist cinc. Igual que va passar amb l’últim, sembla que tornem a la vida familiar i «tranquil·la» dels Forger. Tot i que ha sigut divertit, en Damian em fa molta pena, pobret T^T Què li costaria al seu pare preguntar com li va de tant en tant? Tampoc és que demani gran cosa.

L’operació fotografia fracassa estrepitosament amb en Damian, però amb la Becky ha funcionat de meravella. Llàstima que no fos l’objectiu, perquè ha sigut amor a primera vista amb en Loid xD

En el proper episodi tindrem en Yuri altra vegada, aquest cop fent de cangur. A saber com acaba tot plegat... Per algun motiu tinc moltes ganes de veure-ho xD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 4 i 5: Súper kawaiis xD
Em quedo amb les cares de l'Anya i amb aquesta frase: "Diuen que si hi ha amor, pots volar pel cel" :arpa:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6

Doncs no ha sigut cangur, a sigut profe particular :riu:

Com em ric amb les cares de Anya, es que ja val la pena mirar l'anime nomes per elles.

L'espia novat a sigut gracios de veure, Loid sentint vergonya aliena tota l'estona fins que ha tingut que intervenir xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 7
:uki: YOR YOR!!!! Aquesta dona es brutal, la misio entregar la roba d'esports es genial (com atrapa el test o salta pels balcons per anar a l'escola de l'Anya), llastima que no la necesitava :riu:

ImatgeImatge

La part del George no m'ha dit res, des de un principi s'ha vist obvi que era un malentès seu i que acabaria tornant a l'escola al dia següent.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No sé si mai he comentat però, efectivament, també estic mirant aquest anime, al qual he posat el títol de: "Un espia familiar: missió matar i defecar" per allò que es va passar tot el dia a la trona.

La cosa és que no sé, el darrer capítol una mica fluix i l'anterior també. De l'anterior de l'anterior ja no me'n recordo, ja disculpareu que tingui menys memòria que un disquet (els de la generació XYZ, ho busqueu a google).
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La veritat és que sí, els darrers episodis estan sent un poc insubstancials. Sobretot el darrer, que crec que han fet el primer crim de l'storytelling: introduir un personatge per matar-lo perquè li passi alguna cosa a aquell mateix episodi i que ens hagi de fer llàstima.

Bastant cutre.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon