Spy x Family

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 8 i 9

UOOO TENIM UNA DOROBO NEKOOO!!!

La Fiona Frost aka Nightfall vol sera l'esposa del Twilight i fara el que sigui per treure a la Yor del mig, el que no sap es que Yor es una assessina profesional i se la berena en un pim pam.

Anya llegint els pensament mentre els espies intenten parlar en codi, brutal :lloa: :lloa:

M'agrada la direccio que esta prenent, molt entretingut.

PD: L'escena del pingui destroçat i el gos plorant perque li ha dit que l'odia a sigut molt hilarant xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 9

Només espero que no intentin anar mai pel camí dels triangles amorosos perquè ha arribat un punt en què segons com vagi la cosa ja no ho suporto. Ara per ara és evident que qualsevol es decantaria per la Yor per motius més que obvis. La veritat és que la pobra Fiona m’ha fet una mica de pena perquè no hi té res a fer... Tot i que sembla feta expressament per a ser la contrapartida d’en Yuri ella em transmet una sensació molt diferent i només voldria que passés pàgina i superés en Twilight perquè no hagués de patir. És possible que la dramàtica escena sota la pluja hagi fet la diferència XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Skuld ha escrit: 29 nov. 2022, 00:11
Episodi 9

Només espero que no intentin anar mai pel camí dels triangles amorosos perquè ha arribat un punt en què segons com vagi la cosa ja no ho suporto. Ara per ara és evident que qualsevol es decantaria per la Yor per motius més que obvis. La veritat és que la pobra Fiona m’ha fet una mica de pena perquè no hi té res a fer... Tot i que sembla feta expressament per a ser la contrapartida d’en Yuri ella em transmet una sensació molt diferent i només voldria que passés pàgina i superés en Twilight perquè no hagués de patir. És possible que la dramàtica escena sota la pluja hagi fet la diferència XD
No he llegit el manga, però justament sembla ser ser la idea. Més que triangle amorós, un seguit de intents infructuosos de Fiona i Yor preocupada de ser una bona esposa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Shancks ha escrit: 29 nov. 2022, 04:59 No he llegit el manga, però justament sembla ser ser la idea. Més que triangle amorós, un seguit de intents infructuosos de Fiona i Yor preocupada de ser una bona esposa.
Episodi 10 i 11

Doncs sembla que es justament aixo, Fiona intentant-ho fortament i Yor sent Yor frustrant els seus plans :lloa:

Aquest mini arc de la missió del quadre ha estat prou be, molt tipic d'una missio d'espies :riu: , els germans tramposos donaven força pena.

Al final el Yor vs Fiona a sigut molt comi com ha fet la pilota bocins de tant fort que li ha donat xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 10 &11

Al final ha tingut el seu punt de gràcia, però no puc dir que aquest mini arc hagi estat dels meus preferits. De totes maneres passo per aquí per compartir aquesta imatge i apreciar la Yor <3

Entenc que ningú sabia d'on baixava res perquè la Fiona és molt Fiona xD, però a en Loid no li hauria costat res ser una mica més efusiu a l'hora de felicitar-la... :consol:


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Han fet una versió a l'estil de l'opening de Cowboy Bebop de l'ending 2 de Spy x Family hehehe



(No és el mateix sense la música de Tank!)
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

S'ha acabat la 2na meitat de la primera temporada, al ultim surt per fi el malo malote objectiu de la misio d'en Lloid, quina pinta creepy que te.

M'ha agradat molt la temporada, Anya es 100/10 tota l'estona i la rivalitat Fiona vs Yor :uki:

La 2na temporada esta confirmada i arribara aviat, quines ganes :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Acabo de veure el capítol final de la 2a temporada! :D

I se m'ha acudit una teoria força interessant sobre en Donovan Desmond (el dolent):

Imatge

Pel disseny del personatge es pot veure que té dues marques als costats del cap. Durant la conversa amb en Loid pràcticament no diu res, té una cara que és difícil de llegir, i quan en Loid diu que li interessa el partit, llavors diu que és una persona interessant i recorda el nom per més endavant. PERÒ! Tenint en compte la quantitat de gent que li deu fer la pilota, potser li interessa en Loid per altres motius...? Imatge

He tingut una il·luminació espontània, i això és el que se m'ha acudit: Recordem que l'Anya i en Bond van ser víctimes i conillets d'índies del projecte apple d'Ostania (el lloc on estan ara, crec?). I SI resulta que al tenir èxit certs experiments el president es va implementar la capacitat de telepatia, entre d'altres poders mentals, i hagi estat capaç de saber què pensava en Loid, així que el té "fitxat" i per això li interessa (per treure'n més informació sobre quin espia en concret és)? Vull dir, pel disseny una mica de Frankenstein podríem deduir que potser s'ha fet algo al cap (i amb la mirada que té de boig encara ho penso més). L'Anya no estava al lloc perquè s'havia adormit i no podem saber en què pensa en Donovant, però seria molt interessant que ells dos tinguessin els mateixos poders!
Què en penseu? :scratch:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Final de la segona part

Sí, @Estel, jo també m'he fixat en les marques de les cicatrius als costats del cap. La veritat és que no havia anat tan lluny, però el que dius té tot el sentit del món. No crec que pugui llegir-li la ment, perquè llavors ja s'hauria acabat la sèrie, però sí que deu tenir alguna cosa especial que n'Anya podrà contrarrestar.

La veritat és que el darrer episodi m'ha agradat. Feia un episodi o dos que ens havien contat això de la reunió i s'ha creat l'oportunitat per veure en Desmond. La veritat és que el pla i l'execució han estat brillants i m'ha agradat molt, la veritat.

Aquest darrer episodi (i el penúltim també, crec) han contrastat MOLT amb, per exemple, els anteriors del partit de tenis, que m'han semblat un autèntic doi.

Com a resum final, m'ha agradat la sèrie, però es passen un pèl amb els dois i podria anar a un ritme un poc més àgil.

Ha estat divertit seguir-la amb vosaltres! Gràcies!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure... la temporada en si ha estat prou bona, excepte els capítols de tennis. Els capítols de tennis els ha fet Satan que s'acaba de treure un grau en dibuixant d'anime i els ha fet ell a casa amb un Mcbook Pro.

No, de veres, he odiat els capítols del tennis. Quina cosa més horrorosa i que malament em cau la companya de feina. Em cau, de l'1 al 10, a menys quatre, imagineu-vos. Està com molt sonada i té en Loid altament idealitzar i sabeu què? Idealitzar les persones et porta uns problemes i unes hòsties molt grosses. De veres, quin personatge tan merda i a més juga a tennis, és a dir, com pots ser bona gent i jugar a tennis? És que no, que no es pot i ja està.

En general la temporada ha tingut capítols bons i d'altres dolents, com el del tennis, que ha estat més dolent que un kebab oblidat al sol durant quatre dies però que després et fots igualment perquè tens ressaca. No sé, jo odio el tennis.
Respon