Spy x Family

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No estic preparada perque s'acabi la meva font de serotonina...

Imatge

M'he quedat molt pillada amb lo del gos, necessito saber-ne més i sembla que se n'hagin oblidat segons l'avançament de la setmana que ve... el gos també té poders?? Necessito RESPOSTES.

El capítol va tindre interacció Damianya per lo que em va encantar :pandaahh: :pandaahh: :pandaahh:
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 12

Aaaaah... S'ha acabat la primera temporada, quina passada d'anime!!! :cheers: :cheers: :cheers:

Imatge

Aquest capítol ha sigut una mica com d'OVA, però ha estat molt divertit :banana: M'agrada molt això que en Loid ja no fumi per l'Anya (tot i que s'ha fumat un cigarro igualment...?)
En fi, pobre Loid, tot el dia va de bòlid i estava cansadíssim (de debò que li donaria unes vacances) :relax: Nois, els pingüins semblen uns animals fets per a ser espies. Algú més ha vist els pingüins de Madagascar?
Text amagat.
Loid vs capità, qui guanyaria? Difícil eh...

El meu moment preferit tho, és la veu que feia en Loid de pingüiman

Imatge

ÉS QUE MIREU L'ORELLA TOTA VERMELLA-

Espero que un dia en Loid, la Yor i l'Anya es puguin considerar com una família de debò, estaria molt bé la veritat (això de fer d'actor tot el dia deu ser molt pesat)...

En fi, molt de hype per la propera temporada, que diuen que sortirà ja a la tardor!!! :nekocrispetes:



Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 12

Doncs sí, s'ha acabat.

Sí que ha parescut un poc de farciment, aquest episodi, sobretot després de l'avançament de la setmana passada, que ens han fet el bait del segle amb el ca sospitós i no n'hi ha hagut cap menció de res!!

De què anam!?

Bé, trob que ha anat movent-se entre el "fanservice de n'Anya" i el "és un poc interessant". Trob que l'animació ha estat bastant bé. I trob que n'Elegant-sensei és el millor personatge de la temporada (després del narrador de Kaguya).

He vist el PV de la temporada que ve @Estel, pareix que tendrà bona pinta, però crec que serà bastant de bait també i no tota la temporada serà tan carregada d'acció com pareix que ens prometen.

Però vaja, que faig comptes continuar-la!

Gràcies per seguir-la amb nosaltres!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs m'ha agradat molt l'anime, ja feia temps que tenia vist el manga i em cridava una mica l'atenció de tan veure'l per tot arreu, però mai m'havia animat a llegir-lo.

Ara ja estic esperant amb ganes la proxima temporada :uki:

PD: Anya es geial
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Aquesta familia es genial, quines ganes de veure-ho. Resulta que tindrem força acció aquesta temporada amb els terroristes i les bombes, I like this.

Un gos que veu el futur i veu en Twilight mort, molt creepy nivell el Grim.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja ha començat la 2na temporada!!!!! :uki:

Episodi 1
Aquesta família falsa cada cop es mes real. M'encanta el gos, es super adorable i a sobre pot veure el futur. Potser no es valent però es perfecte per Anya.

Gossos bomba, quin pla mes malèvol, pobres gossets.... :plorar:

M'he quedat amb ganes de mes :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ja de veritat, no puc seguir tantes coses, m'esclatarà el cap o alguna cosa pitjor però és spooky season així que seria apropiat.

Com a primer capítol bé, m'ha recordat una mica de què anava aquesta moguda de la família falsa, els espies i l'Anya i la seva inevitable necessitat de pentinar-se amb dos cucurutxos negres. Li queda guapo, la veritat.

Però sabeu què ha estat el millor de l'episodi? Que l'he mirat mentre em fotia un terrible bol de sopa calenta com els focs de Mordor perquè TEAM WINTER IS HERE MODERN-FUCKERS!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 1

Pareix que a aquesta família tot ha de ser especial, eh? Ara el ca pot veure el futur... :roll_eyes:

Però bé, coincidesc amb el que diu en @Shancks: no és gaire valent ni tampoc gaire llest, pareix xD Però sí, pareix un bon company per n'Anya.

I no sé, pareix que l'argument ha fet un gir un poc a més fosc, no?

Pregunta pels que llegiu el manga: la primera part de la temporada va acabar amb un episodi on ens mostraven els cans i tal i llavors amb l'episodi de l'aquari. Aquest episodi de l'aquari era aquí? Perquè he trobat que ha tallat totalment el rollo si sabíem que havia de venir el tema del ca.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 1

Com ja comença a ser costum vaig endarrerida, però tot i que tard jo comento. I per fi ens presenten el gosset ^^ Com molt bé dieu la veritat és que com a parella per l’Anya 10/10, es complementen a la perfecció i donen la mateixa vibra XD A en Loid el segueixen tenint explotat a l’agència i ja hem pogut veure la Yor en acció <3
Minatoni ha escrit: 03 oct. 2022, 23:56 Pregunta pels que llegiu el manga: la primera part de la temporada va acabar amb un episodi on ens mostraven els cans i tal i llavors amb l'episodi de l'aquari. Aquest episodi de l'aquari era aquí? Perquè he trobat que ha tallat totalment el rollo si sabíem que havia de venir el tema del ca.
No llegeixo el manga, però sembla que enlloc de començar un arc nou al final de la temporada van preferir adaptar un parell de capítols extra del manga. I veient com ha començat aquesta segona crec que han fet ben fet perquè sinó la cosa hauria quedat molt penjada. No sé si hauria fet servir el mateix ordre però tampoc em va molestar acabar amb una nota còmica.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 2


En realitat un gos ha salvat el món. Sí, us podeu enganar pensant que ha estat n'Anya que ha fet un dibuix amb quètxup, però el valor de tot plegat ha estat per al gos, que ha vist el futur amb els seus rajos còsmics i ha impedit la guerra amb el poder de córrer molt ràpidament per tota la ciutat.

Podria aportar alguna cosa més el meu comentari? No. Visca el gos!
Respon