Spy x Family

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 5
I.... ha aprovaaaat!!! És clar! Ara, jo vull que el senyor elegant no se'n vagi :( segur que seria un d'aquells professors amb qui poden passar episodis molt divertits! (hauria de marxar en Swan, que de cigne no en té res, els cignes són macos). Senyor elegant best profe!

I per la resta del capítol, dir que lo he gosado como no puedes imaginar, amb una animació estupenda estupendíssima (tant quan en Loid fa d'Indiana Jones com quan la Yor fa de Rocky Balboa), súper súper bonic de veure (i segons alguns comentaris de gent que fa boxe de youtube, molt ben representat). M'ho he passat molt bé! xD
A més que tot el muntatge del castell i tot és una passada, estava rient com un bebè perquè és que és com la il·lusió de tot nen, aquesta mena de muntatges d'aventures on un corre i passa obstacles i tot... Que per això existeix el Happy Park.

La meva escena preferida, tho, és la del final, quan diu "aquí té la factura del Crepuscle" "no és incorrecta?" "és correcta" "però-" "ÉS CORRECTA." :riu: amb una naturalitat de les veus tremenda i estupenda again
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

Sí, a mi també m'ha agradat com ha anat l'admissió i el professor elegant, segur que ho acaben arreglat.

però

L'altra part de l'episodi m'ha sobrat molt. Em sap greu, però he trobat que no tenia per on agafar-se per enlloc. M'ha, fins i tot, ofès un poc. No ho sé. Trist.

Tenia la sensació que això no seria un "facem dois davant la nineta petita" i amb aquesta darrera part del darrer episodi... pas un poc de pena.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 6

HEH.

Imatge

Doncs crec que l'Anya serà un mem vivent, la veritat (amb aquestes cares...) xD
M'ha agradat molt el capítol, m'alegro que el senyor elegant encara sigui a l'escola! I preparada perquè l'Anya doni tres voltes al Damian però ja! El falcon punch no me l'esperava (molt al·lucinant). Primer dia i ja té un raig d'aquells, comencem bé xD

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

Sí, s'ha arreglat un poc. Em sap greu, però l'episodi anterior tenia una pinta de farciment nivell "episodi de la platja" que em va fer cosa.

Aquest darrer ha estat bé. Ara veurem un poc de què va el tema de l'escola, amb el professor Elegant aquest.

I sí, quan han explicat les bonificacions i les penalitzacions, estava claríssim que n'Anya en guanyaria una el primer dia. Tot i que... mira, pot ser interessant així!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 7

Ja està nois, ja el tenim al sac xD Cop de puny d'amor!
Crec que l'Anya ha tirat pel dret i ha començat un Pla C, fer que el segon s'enamori d'ella :pandalovehehe:

M'encanta quan es veu la perspectiva d'en Damian com si tot fos un Shojo (les cares de l'Anya hiper idealitzades)

Imatge

Com quan li demana perdó i l'altre veu com se li mouen els cabells pel vent (algú ha obert la finestra?) xDD

Molt de hype per conèixer el germà de la Yor!!!
Avatar de l’usuari
SeDiid-HitotsumeCAT
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 2
Membre des de: 30 maig 2022, 22:46
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 4 cops

He començat a mirar fa poc Spy x Family i he de dir que m'ha sorprès molt positivament. Un espia infiltrat en un país enemic, una assassina a sou que malda per ocultar la seva veritable identitat i una nena capaç de llegir la ment de qui l'envolta. Aquests són els ingredients que formen una família unida pels interessos. Cada membre oculta una veritat a la resta de la família i alhora necessita els altres membres per tal de continuar endavant.

La tendra i divertida Anya amaga la seva habilitat de llegir la ment dels altres, la qual cosa significa que és l'única que coneix els secrets que els altres creuen ocultar. Malgrat tot, la seva innocència i la necessitat de formar part d'una llar cohesionada i estimada és prou forta per a fer els ulls grossos respecte dels secrets dels seus pares adoptius.

En Loid, d'altra banda, oculta la seva veritable identitat. És un espia hàbil que s'ha vist obligat a confiar la sort de la seva missió en els altres. Per primera vegada en la seva carrera professional haurà de cedir la responsabilitat en algú altre i iniciar un aprenentatge sobre els valors de la família, la confiança i el treball en equip. Si tan sols sabés el poder que la seva filla adoptiva amaga, segur que en podria treure bon profit.

La Yor, és una assassina a sou de primera categoria i necessita desesperadament una coartada que no delati la seva autèntica ocupació. Espera que el paper de mare de família sigui prou fort per ocultar una veritat fosca i alhora intrigant.

Tots tres, Anya, Loid i Yor, formen els ingredients principals d'una trama divertida, frenètica i tendra que té la capacitat d'evolucionar de maneres molt diverses. El plantejament inicial és molt interessant i creiem que té un potencial enorme. Caldrà esperar, però, ver saber si l'evolució dels esdeveniments acaben confirmant Spy x Family com la sèrie de la temporada.


Imatge
SeDiid

HitotsumeCAT és la comunitat catalana de Discord d'amants de la cultura japonesa: anime, manga, videojocs, llengua japonesa i molt més!

https://discord.gg/2Ksxb3wr3t
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'he rushejat els deu capítols que hi ha fins ara i quina maravella d'anime, tenia moltes expectatives amb aquest anime i les ha complert. Estic enamorada d'en Twilight em sembla una maravella de personatge a mes de se 100% husbando.

Imatge

Sense cap dubte l'MVP de l'anime és l'Anya que carrileja tots els capítols en els que surt. La Yor em sembla una mica meh comparada amb els altres dos sobretot perquè te una personalitat bastant rara a més del CRINGE que donen ella i el germà, que collons els hi passa? En Yuri seria HUSBANDO si no fos perquè està obsessed amb la seva germana, perquè collons fan aquestes coses els japonesos.

Em va arribar molt al kokoro el capítol on fan la entrevista per entrar a Eden, en Loid perd els papers perquè fan plorar a l'Anya em sembla PRECIÓS i la Yor casi es carrega als tres imbècils es que són els millors fake pares possibles.

Anygays lo que més serotonina em dona és el ship de Damian x Anya tenen moltissima química, m'encanta que deixin clarissim que en Damian està pillat de l'Anya des de el minut 1 i no jugun amb l'ambiguetat. Necessito que em donin molt més contingut del ship.

Imatge

La dinàmica de l'Anya i en Damian em recorden moltissim a l'Akko i l'Andrew de Little Witch Academia que son PRECIOSOS i això encara em hypeja més.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

Està bé perquè van alternant un poc d'episodis dels pares i un poc de n'Anya.

La cosa... en Yuri no pot ser més imbècil, el pobre. Un poc com na Yor, però bé.

De tota manera, ens han dit que na Yor és una assassina, però... quan tornarem a veure-la en acció? ...

I llavors tenim el tema de l'escola. Els dos sidekicks d'en Damian no poden ser més imbècils també. He de dir que trobava que serien els típics sidekicks imbècils (tipus Crabbe i Goyle), i segurament ho seran, però a l'episodi del dodgeball d'avui m'han fet riure, la veritat.

I sí, @Nafi, confirmadíssim Damian x Anya, però pareix que a n'Anya no li agrada gens xD

En el fons, el millor personatge de tots, és el professor Eleganto.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 11
Sé que m'he saltat els comentaris dels capítols anteriors (per cert, el cap 10 una passada d'animació i de coses afegides que el manga no tenia xD), però en resum, el que heu dit, la Yor té un germà "norteño" i li foten a l'alcohol (i a veure si al futur en Loid comença a sentir alguna cosa per la Yor :pervertmoon: )

Ara sí cap 11: Les cares de l'Anya són estupendes :riu: m'ha fet molta gràcia com s'han quedat mirant-se l'un a l'altre (en Loid i l'Anya) quan ha dibuixat una vaca (a mi m'ha semblat una girafa xD).


Imatge

Respecte al manga, m'ha faltat que aquest plànol quedés més èpic a l'anime


Imatge

Però aquí amb el dramatisme de la llum s'han superat


Imatge

I aquí, fantàstic xDDD

I bueno, la pausa dramàtica quan la Becky no li ha dit "Starlight Anya" i l'Anya no fa ni cas xDD són afegitons molt bons hahaha
Però bé, JA TENIM UNA STELLA YEAAAAH :banana: :banana: :banana:
I en Damian tio, ha canviat molt o m'ho sembla a mi? + respect, al principi semblava el típic nen repel·lent que fa bullying, i ara en canvi surt a la seva defensa (crec que el cop de puny de l'Anya l'ha fet madurar uns 50 capítols).
I EM FA MOLTA IL·LUSIÓ QUE ENS PRESENTIN EL GOS!!! Quan ho faran aaaaaaaaaah!!!! spoilers! :
Text amagat.
quina ilu veure en Bond tio!! i l'efecte que han triat per veure el futur queda molt bé (una mica massa saturat? m'ha costat veure la imatge). Ara ja, família completa!!!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

Sí, les cares són molt divertides!

La veritat és que he rigut bastant amb aquest episodi. N'Anya és un trasto i ja està, però si a través dels seus poders pot aconseguir el que vol... mira, ja anirà bé, no?

M'ha fet riure la reacció del professor Eleganto xD

Però no m'ha agradat lo flipada que s'està posant n'Anya. Potser això li jugarà en contra.

I... sóc jo o hem vist un flashback estrany en un dels cans de la canera? M'ha deixat un poc així...

Res, això acaba la setmana que ve!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon