Kaguya-sama: Love Is War - Ultra Romantic

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

(Crec que anam un episodi endarrerits!)

La bomba, no?

En Miyuki pirarà a Stanford, així que ja tenim un límit temporal de la sèrie.

I llavors en Miyuki demana (sense fer-ho) una cita a na Kaguya pel festival escolar, així que tenim un moment clau en el futur proper.

XANXAN
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

Doncs trob que està interessant!

Sabem si només durarà 12 episodis? Perquè pareix que el festival escolar aquest està a punt d'acabar...

La veritat és que no m'esperava que el pla d'en Yu fallés per això, ha estat una sorpresa interessant xD

De tota manera... sóc jo l'únic que pensa que en Yu fa molta més bona parella amb na Miko?

Ningú més ho mira?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

M'ha agradat molt aquest darrer episodi!

El primer terç (el dels globus) ha estat un poc meh, però el tros de na Tsubame crec que ha començat a arrodonir un poc el ship d'aquests dos (fins ara... no em convencia gens, un poc pel que diu ella, no? -- no es coneixen! [o nosaltres no ho sabem]).

I el darrer tros... BUM. Costa cap avall sense frens, eh? Uau. A veure, pareix que na Kaguya encara segueix jugant, però en Miyuki ja no juga, ara ja va seriós, ell.

No sé jo com anirà la cosa... però pareix que es torça un poc, no?

PS: m'he descollonat quan na Chika ha rebutjat aquell xD

I... la setmana que ve també acaba aquest, però amb un episodi especial d'una hora!



Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Boníssim final de doble capítol, molt emocionant, divertit i romàntic com havia de ser.

L'estratègia del president de 10/10, llastima que no han mostrat el peto però òbviament se'l han donat i al post-crèdit estan agafats de la ma, no hi ha lloc a massa dubtes.

S'ha acabat la temporada i l'anime. Molt satisfet, un anime molt ben portat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Holi :3
Només vinc a dir que m'he trobat aquesta joia a Youtube (del capítol 6, temporada 3):


I crec que ha sigut més que suficient per convènce'm que miri Kaguya. Ara que... m'hauré de posar al dia xDD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

@Estel: mira Kaguya però ja.

El narrador en anglès està drogadíssim. En japonès no tant, però crec que ho fa millor: el to és més seriós i formal, però exagerat, que ho fa encara millor. És el millor personatge de la temporada.

Episodis 12 i 13 (doble)

M'ha matat la reacció d'en Yu quan ha vist que s'ha declarat.

I... no sé, na Tsubame em pareix una noia simpàtica i tal, peròoooo... Crec que s'han esforçat molt en fer-nos veure que no són compatibles. I, per altra banda, tenim molta interacció Yu - Miko. I ship this.

No sé, pareix que ho provaran, però ja sabeu que jo pens que fa més bona parella amb na Miko.

Llavors, el tema de l'enigma m'ha parescut curiós. Senzill, és clar, però curiós i ben mostrat. Tot sigui per mantenir ocupada na Chika xD.

I finalment tenim l'escena esperada. Trob que ha estat un poc com a les temporades anteriors: acaba fent una passa PERÒ sense verbalitzar què volen, que és del que va la sèrie. El que no tenc gaire clar és si la sèrie continuarà mig al Japó mig a l'estranger i aniran alternant, trob que seria un poc estrany. Però vaja, que encara queda temps perquè se n'hagi d'anar, no?

El que no sé és si na Chika ho haurà vist: hem vist que una de les seves companyes sí que ho veu i queda KO, però ella pareix que no. Ho duran d'amagat? Perquè a l'escena de després dels crèdits pareix que... sí?

Res... he passat gust de veure-ho!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

@Minatoni @UkiHana Han tret 4 episodis extres que continuen on es va acabar aquesta temporada.

Es diuen: Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai

N'he vist 2 de 4 i estan força divertits.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja he vist la peli (bueno, els cuatre episodis) i m'ha agradat com sempre, Kaguya no defrauda.

Text amagat.
Ara ja si que si, ara ja oficialment són parella, espero que la serie continui, que es molt guai, tot i que tampoc seria mal final, però han quedat moltes coses pendents encara.

M'he quedat amb les ganes de saber quin es el regal que li ha fet la Kaguya, no s'ha vist no? O he estat jo? XD

Imatge Quan els pilla Lino no podia parar de riure xD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs l'altre dia vam mirar-los i... crec que la sèrie ha perdut part de la gràcia que tenia al començament, aquella part del WAR al Love is... Així i tot, he trobat que estava bé i ha tractat alguns temes interessants, com fer veure que ets d'una altra manera per ser acceptat, en aquest cas romànticament, però es pot aplicar per tot arreu.

Llavors... queden com tres mesos de curs, no? No pareix que li hagi de quedar gaire a la sèrie i pareix que, en acabar el curs i hagin de partir als EUA, això serà el punt final.

Tot i això, realment, la premissa inicial (el WAR del Love is...) ja ha acabat. Podríem dir que estam en un "pre-epíleg" (és a dir, abans del "han passat x anys i aquests són els nostres nens", però sí que "la idea original ha acabat"), però encara queden coses per arreglar, com què passa amb n'Ishigami, amb na Iino (que acabin plegats pls) i amb na Chika (possiblement, en comptes de res romàntic, alguna cosa amb la competició de ramen que, per cert, ens en van fer BAIT a l'opening per RES ¬¬)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No li queda massa no, a mes l'autor del manga(fa l'historia pero no la dibuixa ell) ha començat la seva 3ra serialitzacio (Oshi no Ko que justament esta sortint l'anime ara, tambe es seva), dubto que vulgui tenir 3 a la vegada per massa temps.

https://www.nintenderos.com/2023/04/aut ... oung-jump/
Imatge
Respon