Buscant la màgica Doremi

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Josep Navarro Bes
0
1

Jo també mirava de petit "la màgica Do-Re-Mi". No eren els meus dibuixos preferits però hi havia capítols que em motivaven molt pel missatge positiu que desprenien. Tot era molt optimista, vital, i et feia sentir més relaxat després del cole mentre berenava els meus Choco-Pillows en llet... quins records...

No l'aniré a veure als cines per lo covid i perquè no tinc a ningú a prop que li agradi, però la miraré més endavant a casa, si pot ser en la meua amiga. Procuraré no llegir Spoilers! XD
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Doncs jo vaig anar ahir a veure-la i em va agradar bastant! Per mi va complir les expectatives que en tenia després de veure el tràiler.

Si heu vist el tràiler sabreu que la peli no és de la Doremi i companyia, sinó d'unes fanàtiques, amb això jo confesso que no n'esperava massa, tot i així m'ha agradat bastant i l'he gaudit molt! Per mi va valdre la pena anar-la a veure!

Parlem de la peli (no gaire per que no sé comentar pelis, però comentaré alguns punts:
Text amagat.
Es nota molt (i està molt bé) que la peli està pensada ja per un públic més adult del que està pensada la sèrie (tot i així es pot veure perfectament amb nens), les protes ja són adultes, s'emborratxen, tenen problemes a la feina, amb elles mateixes, amb nois... que potser hi ha problemes que nenes de primaria també poden tenir, però aquí ja es veu amb una perspectiva més adulta i es nota.

TOOOTS els menjars que sortien feien una pintassa.... els volia tastar tots...

He compartit molt els moments que la Mire i la Reika shippejaven a la Sora amb el nano, tot i que jo no l'hagués animat a confessar-se, osigui es coneixien de només 2 dies, vale que segueixin en contacte però ja declarar-se... Però bueno les cares de :pervertmoon: de les altres dues, genials!

Mmm... No sé si em deixo algo més...

Ah si, em va sorprendre molt que quan parlen per missatge utilitzen unes emoticones que jo també tinc pel telegram i just en van fer servir una que li vaig enviar a una amiga quan vam quedar per anar a veure la peli, va ser una coincidència que em va fer molta gràcia.

I per últim (quan hagi acabat el pots potser recordo algo més i ho hauré d'afegir a corre cuita) em mola la visita turística que et fan per allà a llocs reals, he de remirar-me la peli i apuntar-me els llocs per anar-hi si mai torno a Japó, es veien llocs macos de visitar i penso que són llocs turístics dels mateixos japonesos així que entenc que valen la pena!
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Doncs jo lhe vist aquest vespre (o sigui ahir dilluns 17) i la veritat és que m'ha agradat. M'ha satisfet. Sort que m'havien avisat que no sortien les protes, que si no m'hauria passat la peli amargada esperant que sortissin. I així tal qual m'ha agradat prou.
Tinc una crítica molt important, però: Per què porres no han doblat les cançons? Si tampoc era tan complicat, la lletra ja la tenien. Bueno, ofensa monumental.
Text amagat.
M'ha rallat molt al principi perque tenien els colors creuats l'Aiko i la Hazuki. Però després ha sigut divertit com hem anat veient que no coincidien del tot, que la "Hazuki" realment era l'Aiko, i que l'"Aiko" realment era la Doremi.
Quan la "Hazuki que en realitat és l'Aiko" (o sigui la empresària) ha dit que cobrava 7 milions i mig de iens, jo ipso facto he buscat a internet quants cèntims era això. 57.367,50 euros l'any. 4.097,67 euros al mes amb pagues extres. I és clar que aquesta paia pot comprar-se tres bars si li dona la gana, si està forrada!
I la veritat és que jo tampoc penso que la Hazuki que en realitat és l'Aiko hagués dit res gaire greu com perquè l'Aiko que en realitat és la Doremi s'enfadés tant. També pot ser que jo ho vegi a través del prisma occidental, que la tal Hazuki que és l'Aiko és la persona més normal de totes i que es comporta de manera més saludable (diu el que s'ha de dir, es caga en la gent quan cal. I a més està forrada? Nena, et vols casar amb mi? Jo et netejo la casa, no et preocupis)
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Al final he pogut veure la pel·lícula al cine :cheers:
Sii... quina decepció que la cançó estigues en Japonès ... :x :x :x Serà cosa de drets o algo no?, és que ja la tenen feta... Però la resta tot bé!
Text amagat.
Doncs jo també havia escoltat que les protagonistes sortien molt poc, però no imaginava que tan poc XD
Però bueno, la pel·lícula m'ha agradat, i tenim 3 protagonistes que recorden una mica a la Doremi, l'Aico i la Hazuki, almenys a mi!
Mola que es coneguin perquè són fans de Doremi i es facin super amigues, m'ha fet molta gràcia a més que facin viatges per Japó, perquè a algun lloc jo també he anat :x
I vull dir també que quina declaració més rara li han fet al noi fan de la Onpu XD, llastima que no funciones, es veia bon noi XD

I sí, jo també tinc aquests stikers a Telegram, m'encanta! hahaha
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Jo encara no l'he vista per lleialtat amb la meva amiga que volia anar-la a veure, però veig venir que la trauran dels cinemes i em quedaré amb les ganes...
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Ai_Serenity ha escrit: 24 gen. 2022, 13:03 Jo encara no l'he vista per lleialtat amb la meva amiga que volia anar-la a veure, però veig venir que la trauran dels cinemes i em quedaré amb les ganes...
Sempre hi pots nar tu sola (o amb algú altre) i així t'assegures que no te la perds. I si l'amiga diu que vagis amb ella, doncs ui quina sorpresa, jo no l'havia vista, i és clar que no :xiular:

I pels cèntims doncs rai, que és per donar suport al cinema en català, res parla més que la cartera (i si no ho fem naltros no ho farà ningú). A mi realment la Doremi tampoc m'apassionava especialment (no m'assassinis @Lluis_Cat), m'agrada però tampoc tant, i vaig anar-hi per col·laborar en la indústria que m'agrada i vull que es pugui sustentar (i el mateix amb en @surreak que el vaig arrossegar a que vingués amb mi).
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

@Loraninja em sembla que m'escaparé per veure-la sola, avui he estat a punt!
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

I he de reconèixer que, malgrat no haver vist mai gran cosa de Doremi i no saber-ne bo i res, la peli em va encantar. La @Loraninja és una heroïna sense capa.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Ualaaa! Doncs jo crec qeu em quedaré amb les ganes d'anar al cinema perque la familia té la mania d'agafar refredats, gastroenteritis i la nena està altre cop malalta...T_T La veritat..no puc anar-hi! Em sembla que aquest cap de setmana era l'últim per veure-la :'(
prendre el raïm de cap d'any amb l'animal crossing dona mala sort!!! No ho feu mai!!!
Respon