Shingeki no Kyojin - The Final Season part 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Comença la darrera (?) part de la darrera temporada, ara sí, de veritat.

Tot i que per Internet diuen que potser en faran una pel·lícula per acabar, a l'estil de Kimetsu no Yaiba... vés a saber!

La cosa...

Episodi 1

He de dir que no recordava quasi res, però bé. Si teniu un resum a mà, ho agrairia.
Text amagat.
En Levi pareix mort però no ho confirmen. Vull pensar que no és mort. Entenc que ha begut el líquid misteriós aquell i això el farà tornar-se un tità abans de morir.

Per altra banda en Zeke ha fet alguna cosa rara amb una nena (això comença a assemblar-se a na Miranjo de Osama Ranking).

El que no m'havia quedat clar és que era en Zeke qui era de sang reial i que per això fan falta els dos germans. O sí que havia quedar clar però no ho recordava! ... necessit un resum...

Llavors, tenim en Falco, que també ha begut el líquid, tancat al castell. Supòs que també acabarà convertit en tità.

Supòs, crec, m'imagin, que aquests que han begut el líquid, en concret en Levi i en Falco, acabaran convertits en titans i, per tant, serà una espècie d'injecció com la que fan servir amb n'Armin perquè així pugui menjar-se un altre portador de tità. Potser no ho faran els dos, no veig en Levi com un portador de tità, per exemple, però supòs que alguna cosa relacionada amb això acabarà passant.

I no sé, aquest argument que tenen la tropa de Shinganshina que n'Eren ha hagut d'acceptar el pla d'esterilització però que farà servir el poder del tità fundador per fer altra cosa... No sé si acabar-ho de creure. Potser no tenen raó i n'Eren té el cervell rentat... Potser tenen raó i n'Eren fa comptes fer altra cosa... altra cosa pitjor: convertir-se en mestre pokémon de titans!
Bé, ja veurem com va la setmana que ve.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A mi només em preocupa en Levi ara mateix, la resta són xusma. Però sabeu què em preocupa encara més? Encara més? Que la puta Gabi continuï viva. Hòstia ja, quin pelmazo de tia insufrible dels collons.

Escolteu, l'Armin Tamzarian fa comptes treure la diva que porta a dins o no? Perquè molt del chill allà parlant al soterrani però, no sé, ets el titan colossal, surt a fer coses colossals, no?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2
Text amagat.
No ha passat gaire cosa més que en Falco és lliure, es convertirà en tità quan en Zeke cridi, en Zeke està a punt de fer un atac desesperat (cridar) i en Falco és devora ell... Sóc jo o es veu molt clar que en Falco es cruspirà algú -- probablement en Zeke?

Llavors, si es menja en Zeke, ja no hi ha tità de sang reial, no? Hauríem d'anar a cercar na Historia... o no ho he entès bé?

I no sé, primer, na Yelena aquesta s'ha cregut molt fàcilment n'Armin, però llavors també l'explicació que ha fet n'Armin a la resta... s'agafa un poc amb pinces, no ho trobau?
Bé, la setmana que ve supòs que hi haurà algun canvi interessant...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Em preocupes, Armin Tamzarian. No t'estàs desmelenant, no treus la boja que portes a dintre. Per què, per què no actues, Armin? Per què et fan por els somriures? Per què manipules el kokoro de la sempre formosa Mikasa? Acaso es espeleóloga, no me había dado cuenta...

Em preocupes, Eren Jagermeister. Tot un capítol per fer quatre passes. Tens problemes als genolls, a la teva edat? Tan jove i tan desmillorat... Hauries de cuidar-te, anar al metge i que et curi aquestes cames que et fan anar tan lentament. O potser és que gaudeixes de ser una diva i que tot el poble et miri mentre fas la putivuelta, perquè amb aquestes cames de tità, amb dues passes hauries d'haver pogut fer tot el puto carrer, gandul de merda.

Molt decebuda. Ho havia de dir.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Vaig una mica tard però, visca!! ja tenim l'última temporada! :cheers: :cheers: :cheers:

De moment encara no comentaré res, ja que aquests capítols els vaig llegir en el seu dia al manga, però em vaig quedar per aquí més o menys, en 3 capítols ho així ja serà tot nou per mi també :ahoo:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3 (78)

Ok, s'ha complit el que deia d'en Falco. Tot i que no tenia clar quin tità se cruspiria, estava clar que se'n fotria algun. A veure de banda de qui estarà ara, però.

L'acció de na Gabi d'avui... no sé si m'ha fet ràbia o si internament m'ha satisfet un poc.
Text amagat.
En part tenc ganes que matin n'Eren, però mira.
Llavors, n'Eren... doncs sí, sembla que sí que jugava a doble banda.

El que sí que no esperava és que en Zeke sabés que n'Eren també jugaria a doble banda i li parés aquesta trampa.

No sé, crec que això del món de na Ymir és un poc un asspull però, com que ja ho havien fet servir per ressuscitar en Zeke... mira, crec que té un poc de justificació. El que sí que he trobat molt convenient és que ne Zeke hagi aconseguit passar-se pel forro el jurament aquest raro que ja no recordava què era.

Bé, amb ganes de més, com sempre.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo he aplaudit quan el Falco s'ha transformat perquè no m'agraden els nens, però reconec que tot el que volia a la vida és que el Falco es fes un entrepà amb la Gabi.

La resta molt guai, molt xulo, molt... decebedor per la manca de titans que es mengin la Gabi. M'agrada la tità carguero perquè és com el meu alter ego a la vida de fantasia, too much inútil per sobreviure.

No puc aportar gaire cosa més des de la meva decepció per absència d'una mort desitjada...


SOMRIURE PROFIDENT! <3
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Doncs faria un comentari amb shissha, però no puc dir gaire cosa que no digui aquesta imatge i a més tinc l'opening al cap i m'impedeix pensar. Jo ja no sé cap on va aquesta història, jo em deixo portar, m'arrossego amb el corrent i ja ho veurem. Mentre mori la Gabi, jo em dono per satisfeta. :unicorn:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4 (79)

Ha estat molt interessant veure el passat d'en Grisha.

A cada episodi ens giren la truita, tu.

Primer en Zeke amb l'eutanàsia. Llavors n'Eren l'enganya. Llavors en Zeke l'enganya a ell. I ara resulta que n'Eren pot veure el futur i manipula son pare... d'alguna manera.

Jurl.

Llavors... n'Eren ha passat unes quantes etapes, eh? A l'inici, marrec poc aguantador; quan es transforma, heroi-tità; en anar a Marley, edgy; quan la facció Jaeger, antiheroi; quan vol enganyar en Zeke, heroi; i ara, que veiem que és dolent (però per una altra cosa), antiheroi una altra vegada.

I aquest post té una validesa de cinc dies, perquè segur que a l'episodi que ve ens tornen a girar la truita :/

PS: estic passant gust, eh?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Heu vist Stargate? És una sèrie boníssima i els dolents són cucs dins el cap de la gent que es fan dir Goa'uld i dominen la galàxia. En aquest univers els cucs que t'entren al cos et fan ser tità... No creieu que l'univers està ple de cucs dins les persones que dominen les persones? Fins quan continuarem en guerra contra els cucs invasors? Ja és hora de fer alguna cosa, no creieu? No sé, reviseu-vos a veure si teniu cucs, per si un cas.

Jo, arribats a aquest punt de Shingeki, només puc agafar les crispetes i esperar on em porta el següent episodi...
Respon