Kimetsu no Yaiba: Yuukaku-hen - Els guardians de la nit: el districte de l'oci

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Que tranquil està Tanjiro, mentre els altres ja comencen a tenir moviment, a veure què passa amb el pobre Zenitsu... :x

M'agraden els dissenys dels dimonis, tot i que el de les aranyes de moment és insuperable :razz:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

#Capitol 4
Text amagat.
Mare meva, les Llunes Creixents estan ultra xetades :scared:

Espero molta sang el proxim capitol, almenys 5-8 min de combat siusplau Ufotable!!!
Quin NIVELL d'animació! UFOTABLE are gods :lloa: :lloa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 4 :crispetes:
Text amagat.
Bufa tu, quina tensió que passo per en Tanjiro cada cop que s'enfronta a un enemic fort :scared: És com que saps que per lògica no ha de poder (té un nivell baix) però alhora que no es morirà (perquè sinó s'acabaria la sèrie).
Però no entenc l'Uzui (el Pilar del so), o sigui, si has de reclutar algú per una missió contra una Lluna superior, agafa algú de alt rang, no? Perquè agafes semi-principiants?

I els ratolins catxes tho xDD M'he quedat com "what?" quan han dit que entrenen ratolins, ha sigut molt random.

I la tranquil·litat amb què han rebut la notícia en Tanjiro i l'Inosuke, quan els hi han dit que en Zenitsu ha desaparegut... em pensava que es preocuparien més (quins amics :consol: ). Però tinc una teoria!: S'ha vist que la Lluna Superior, a l'hora de menjar-se les víctimes, les embolica amb unes faixes de colors i llavors les víctimes es queden com "dibuixades" allà. Sembla també que les faixes formen part del seu cos, són com una mena d'intestins (?) (perquè sagnen, com quan en Tanjiro ha tallat una part). I la meva teoria és que, en lloc de desaparèixer, entren dins del cos de la Lluna, que té forma d'habitació plena de faixes, que és el que es veu a l'opening i és on es troba en Zenitsu. O sigui, aquí:

Imatge

Lo qual és molt bona notícia, perquè si la seva digestió va tant lenta, podrien salvar en Zenitsu i altres noies que la Lluna s'ha menjat.

Per cert, en algun moment la Nezuko anirà full HD 4k 1800p, com també es veu a l'opening (jo crec que quan en Tanjiro estigui en perill)

Imatge

Per cert, Lluna superior: per lletja i vella, tu, que tens més anys que Matusalem i fas unes arrugues tremendes a la cara quan t'enfades (menys fums, nena :anger: )

Quant de hype, pel proper episodi! :visillo:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4
Text amagat.
El millor de l'episodi: els ratolins massats.

Pareix que aquest pilar no fa servir gaire el capet. No deien que la lluna aquesta s'havia carregat no sé quants pilars? I fica en aquest merder tres mitges-merdes? Potser algú no sap com van les coses.

I sí, probablement és com dius @Estel_volador, i té aquesta gent presonera per cruspir-se-la després.

Vos he dit ja que els ratolins m'han encantat?
Se'm fan molt, molt curts...

Per cert, he tornat a fer un poc de càlcul, a partir del que vaig fer aquí. A un ritme de 2 capítols de manga per episodi d'anime (que és el que han fet fins ara, més o manco), aquest arc (28 capítols) duraria uns 14 episodis. Això, sumat als 8 del del tren infinit, són 22 episodis, que potser estiren als 24 per acabar la temporada, així que podem comptar que aquest arc seran 14-16 episodis, tot i que la wikia, per algun motiu, diu que seran 11 (algú en sap res?).

Després d'això, quedaran 30+9+47+22=108 capítols per adaptar, que podrien ser 15+4.5+23.5+11=54 episodis més. La meva aposta: tres tongades, una d'uns 20, una d'uns 24 i una darrera d'11 (potser pel·lícula).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
victor_v
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 des. 2021, 00:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Pas per aquí que jo també seguesc aquest anime! Capítol vist. Amor màxim per sa madona de Cals... Tokito? (allà on és en Tanjiro) m'encanta quan li diu que:
Text amagat.
ja sabia que no era una al·lota, però que li era igual, que devia tenir qualque motiu per seguir dins es bordell <3
Amb so tema de numeració, no sé jo si faria gaires comptes, veient que han fet una pel·lícula i després tanmateix l'han integrada com un arc de l'anime... Però vaja, es meu desig és que no hi hagi farciment

(Edit) Per cert: rescat es tema d'en Muzan quan és petit i després és gran i etc. també em va agafar desprevengut, entenc que hi ha d'haver una explicació i que ja ens arribarà però vaja, que n'estic intrigat!
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 5!
Coses que no m'agraden d'aquest cap (i de com està anant la sèrie)
Text amagat.
En Tanjiro i la seva falta d'humiltat, o sigui: no ha arribat encara ni al nivell anterior al dels Pilars i ja va a enfrontar-se a una Lluna superior malgrat que hagi vist el que li va passar a en Rengoku (hagués sigut interessant que després de la seva mort, hagués agafat pànic a les llunes, o tanta ràbia que fos temerari i que anés a combatre'n una per venjança i sortís mal parat -però perquè té sentiments de venjança - li hagués donat més salseo al personatge i la mort d'en Rengoku afectaria a la trama principal). I que vagi dient "he de guanyar" o "el meu cos no és prou fort" o "no permetré que ningú més pateixi"... A veure, estimat Tanjiro: no és de gaire humilitat pensar que et pots enfrontar així com així a una Lluna sabent que han matat a pilars... sé que tens bona intenció, però tio, sigues realista, posa't a lloc, que no és tan fàcil! Tampoc m'agrada que la sèrie vagi enllaçant Lluna amb Lluna perquè va massa seguit i al final no hi ha prou hype amb l'aparició d'una Lluna, perquè sembla que sigui un boss normal i corrent, quan en teoria no ho és. Ja va ser molt que en el tren infinit s'enfrontéssin al dimoni aquell que no era una Lluna superior, però és que una i prou, ara s'haurien de centrar en l'entrenament i en la millora de les seves tècniques per generar més hype...
Però bé, espero que aparegui la Nezuko com a ajudant, que ell sempre ho fa tot sol!
També: la hipocresia d'en Zenitsu (si veieu el final, a la part de les xafarderies) que critiqui tant la poligamia del Pilar, quan ell va pensant en moltes noies :vermella:
No es mereix la Nezuko
També: La facilitat amb la que han entrat al cau de les faixes i les han tallat. No sé, em pensava que seria més difícil tallar-les o algo? O que la Lluna (la dona) li afectarien els talls i això ajudaria a en Tanjiro? Ha sigut venir en Zenitsu i ja està, i després el Pilar del So. Per cert, que mones les seves dones :3
Coses que m'han encantat
Text amagat.
L'Inosuke. Crec que passa a ser el meu personatge preferit de la sèrie, perquè ell tot sol troba el cau (i té lògica, gràcies a la seva sensibilitat de sentir el terra) i enlloc d'enorgullir-se o fer una entrada triumfal del no-res, entra a repartir i es troba amb alguns problemes (com qualsevol personatge una mica realista). A més, està mostrant una faceta menys salvatge (o immoral, o còmica) i es veu més com fa servir el cap i que va tallant les faixes segons si hi ha gent o no.
Inosuke best boy <3 :elmo:
Bueno, esclar: l'animació m'encanta, com sempre xD

Sobre el que dèieu en Muzan:
Text amagat.
Potser té la capacitat de canviar d'aparença, com a part dels seus poders. Així com la Nezuko pot canviar de mida (ser més gran o més petita), potser ell pot fer això?
PER CERT! Altra cosa que no m'agrada: la Nezuko pot canviar de mida però s'ha quedat en una anècdota! Els seus poders, per algun motiu, són uns altres. Hagués estat molt guai que hagués aprofitat això com a arma de combat :x
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja comença l'acció!!! Bueno va començar la setmana passada :x
Text amagat.
En tanjiro sembla que ho té molt dificil contra la lluna, a veure si arriba el pilar o algo ara que ell i l'Inosuke han pogut rescatar-los a tots.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 6! Molta epicitat :heroi:
Text amagat.
Bàsicament, en Tanjiro entra en mode súper sayan (i la Nezuko després) :jojo:

Li han sortit canes a la dolenta! Qui és la lletja ara? hahà! :muahaha:

R.I.P. gent del poble :'(

Es veu que el pare de'n Tanjiro tenia en Muzan ben espantat, eh? Si fins les cèl·lules de la seva sang estan cagades xD
Com és que no el va poder matar?

A mi aquest power up que han fet els dos no em convenç. Li treu emoció perquè ja s'ha vist molt a les sèries: el protagonista té un nivell random o baix (aquí en Tanjiro dient que si ell no és especial) i en moments crítics o contra un enemic molt poderós, fan un salt de nivell increïble i poden plantar cara a enemics de nivell molt superior (sense que es vegi si s'han preparat abans, entrenant-se prou). I ja lo de que la Nezuko té el nivell d'una Lluna superior ha sigut descarat (si és com un lleó en vaga de fam xD com ha de tenir prou força?)... AH ESPEREU! No no, té força sentit. Qui va matar la família de'n Tanjiro va ser en Muzan, no? Llavors, la Nezuko es va infectar amb la seva sang, o sigui que té sentit que tingui un nivell tant alt si comparteix la sang d'en Muzan! Si expliquen això al proper episodi, els donaré la raó. Tot i així, està que no menja des de fa molt, hauria d'estar massa feble :/
Lo d'en Tanjiro no cola tho. Nah. O sigui... no. Encara té un nivell massa baix per això. No fotem!!! Siguem una mica realistes >:(

Fora d'això, l'animació ha sigut espectacular. 1000/10! :banana:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Avui hem vist els dos darrers que teníem pendents.

Resum: ( o Y o ) -- pitram per tothom.

A veure, de moment, el tema de les dones del pilar... no em convenç gens.

Llavors tenim el que diu n'@Estel. Sí, completament d'acord. Sempre és el mateix. S'assembla a molts altres shonen que podríem tenir en ment fàcilment sense gens d'esforç. Sap un poc de greu que sempre sigui el mateix:
Text amagat.
Tenim un protagonista random que acaba sent l'escollit (fins aquí, mira, típic viatge de l'heroi) però perquè son pare era algú super guai (típic shonen).
Quant a na Nezuko...
Text amagat.
Estava clar que apareixeria quan faria més falta, que ha estat ara.

Ha estat interessant saber que en Muzan la vol morta i que ha dit que s'ha escapat del seu control com algú altre... un possible aliat? Un mestre per na Nezuko?

Juustament resulta que és tan forta com una lluna superior, ha dit, vaja, qui s'ho esperaria?

El que m'ha sorprès és que... LI HAN CRESCUT LES PERES!
Mare meva, aquesta sèrie té un bon argument!

Per si no ho enteneu, aquest és l'argument de The Witcher:

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon