Kimetsu no Yaiba: Yuukaku-hen - Els guardians de la nit: el districte de l'oci

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge


Els guardians de la nit: Kimetsu no Yaiba - El districte de l'oci
Acció, supernatural, dimonis, històric
Emès a partir de dia 5 de desembre del 2021
Basat en el manga del mateix nom
És la continuació de kimetsu no yaiba (24 episodis) i el tren infinit (una pel·lícula o 7 episodis).
Subtitulat en català

Sinopsi
En Tanjiro, en Zenitsu i n'Inosuke acompanyen el pilar del so, Tengen Uzui, al districte de l'oci per caçar un dimoni que ha estat terroritzant la ciutat.

----

La seguim tots, no? :D

Episodi 1
Em pensava que hauríem deixat enrere el drama (gratuït*) de la pel·lícula, però ha ocupat bona part de la primera meitat de l'episodi. Els plors de Rengoku m'han recordat tant als de Kurosaki-kun que m'ha fet riure i tot.

* ja em vaig queixar al fil de la pel·lícula, però com esperen que reaccionem si maten un personatge que tot just ens presenten?

El que m'ha parescut molt interessant és la revelació de la respiració del Sol. Pareixia que havia de ser de les flames, però ara ens han sortit amb això i, la veritat és que m'agrada! Precisament el punt feble dels dimonis és el Sol, així que és molt interessant aquest plantejament. Sí, ja ho sé, "noi que no sospita res es veu immers en un merder per descobrir que és l'escollit i té un poder essencial per acabar amb el mal totpoderós mentre salva la noia en qüestió", està massa vist. Però funciona.

No he acabat d'entendre això d'en Muzan-nen, però supòs que ens ho explicaran.

I llavors, m'ha molestat un poc el "segrest" de les noies. Ho he trobat un poc fora de lloc, però bé, crec que em puc preparar perquè si van al "districte de l'oci" això vol dir dones per amunt i dones per avall. No sé si m'ha acabat d'agradar gaire el pilar nou, a l'omake del final m'ha caigut un poc millor, però. Ja el coneixerem, supòs, però contrasta molt amb en Rengoku. En certa manera,
Text amagat: spoiler de Fullmetal Alchemist.
En Rengoku és un poc com en Hughes de Fullmetal Alchemist: una persona en la que tens com a la necessitat de confiar i llavors, zasca!
Per acabar, vull parlar de l'animació, en concret, dels fons. Aquesta gent sap què fa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No espereu de mi una anàlisi tan intensa com la del Minatazo, jo només vull reflexionar -una vegada més- en el problema afectiu paternofilial de la societat japonesa i els pares maltractadors que no s'amaguen de pegar el fill però sí per plorar.

I pel que diu del Rengoku el Minato, 100% d'acord, quant de drama i llàgrimes per un personatge a qui no vam tenir temps d'estimar, perquè quan ens va començar a caure bé el van matar... Molt gratuït tot el drama, però ho perdono perquè l'animació fa que et facis pipí sobre les calcetes de randa.

I l'opening, buah, ASS-PACTA-CULAR. Us heu adonat que Asspactacular té la paraula cul dues vegades? A partir d'avui és la meva nova paraula preferida. No té res a veure amb Kimetsu, però ho havíeu de saber... :fire:
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

M'ha agradat bastant el primer ep però coindideixo amb vosaltres en tots els punts (bé, del problema de la @UkiHana amb els culs no sé què opinar-ne :banana: ).

Una de les coses que més m'agraden d'Ufotable és el fer primers episodis de 45min i aquest cop no ha fallat pas.

Del pilar de moment no tinc gaire opinió, sembla una mica idiota però divertit, veurem què tal.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs a mi m'ha agradat aquesta mica de drama, que si es va morir molt ràpid el pobre... XD, però nose com ja ha passat bastant des de que vaig veure la pel·licula m'ha fet peneta i aixi em poso més en situació.
Pobre el germà d'en Rengoku el que ha d'aguantar... I el pilar aquest, segrestant les nenes de moment no m'ha caigut bé, però ja veurem, que sembla un tio simpàtic al final, ni idea.
I jo tampoc he entès això de que ara en Muzan es un nen, primer em pensava que era el passat fins que ha aparegut l'altre per la finestra xD.

Però bé ha estat un bon episodi, que ens porta cap al nou arc, el districte de l'oci, per l'opening pinta bé :uki: :uki: :uki:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2

A veure, crec que és un poc creepy el tema de les seves esposes, però bé. A més, super despitralades les tres :/ Ains el fanservice que ens ve a sobre...

Per altra banda, el fanservice de vestir els tres protagonistes d'oiran m'ha parescut bé. Ho he trobat un humor relaxat que sí, m'ha convençut.

Llavors... de les tres esposes, una ha desaparegut, l'altra està sent atacada ara mateix i de l'altra no en sabem res.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A mi m'han comprat amb l'Inosuke vestit de nena mona, no me n'amago, sorry. D'altra banda, curiós que al principi de l'episodi qui semblés més condret era el Zenitsu, que es convertirà en la millor putíssima oiran de tot Yoshiwara. És a dir, jo et dono tot el meu suport Zenitsu, a full power to you.

D'altra banda, doncs res, amb ganes de veure el flashback del pilar que no recordo què nom, però que està potentosso mamassita. Tinc feblesa pels cabells blancs, you know.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No se perquè em segueixo torturant d'aquesta manera sabent el trunyaco que és el final de kimetsu però aquí estem veient l'animu. M'he mirat els primers dos que han sortit perquè el pilar del só em posa perraca, i al anime encara està més buenorro que al manga. Enfi sóc victima de mis instintos. Vull ser la seva quarta dona.

He flipat amb la quantitat de spoilers que hi ha a l'opening.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Jo també m'afegeixo a la continuació :crispetes:

Ara m'he quedat pel Capítol 3 del Pilar del so i...
Text amagat.
S'HAN EMPORTAT EN ZENITSU NUUUUU D:
A veure si sobreviu, perquè per poc no s'hi queda de la bofetada que ha rebut... :scared: Haurà de sortir-li la vena lluitadora, a no ser que en Tanjiro el vingui a buscar xD Ens hem quedat amb el Cliffhanger (i quina ràbia la dimonia aquesta, em venien ganes de treure la xancleta aaaaaghjebcoencpeprlrjwbfpv)
La veritat és que he flipat bastant amb la maduresa de l'Inosuke, de com es comporta (menys, esclar, quan monta un sarau quan persegueix la dimoni).
@Minatoni súper d'acord amb això de les tres dones, i despitragades xD Aquests costums... haurem de treure el compte de pernils :whip:
I una de les esposes s'assembla a l'Inosuke però en femení xDDDD
@Xail també súper d'acord, voldria que en Rengoku hagués sortit més :"(
A mi el que més m'enganxa és l'animació, els colors i l'ambient japonès folklòric. Mola massa :3
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo acabo de veure el tercer capítol i m'ha durat com cinc minuts... ha passat volant, pim pam toma lacasitos i el capítol havia acabat en menys temps del que pots tardar a dir Quidditch (like si has entès la referència).

I res, doncs tot guapo el capítol, l'opening m'agrada molt i la cosa avança lenta, però jo ho gaudeixo igual, què us he de dir? Llarga vida a la Zenko!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Ha durat poc la infiltració secreta.

El que no entenc és l'aparença d'en Muzan. No ens havien mostrat que era un nen petit quan renyava la Lluna del tren? Ara ja torna a ser adult? WTF?

Llavors, sembla que en Tanjiro està del chill, mentre que tant n'Inosuke com en Zenitsu han trobat llurs dimonis. L'acció ja comença idò!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon