Kimetsu no Yaiba: Yuukaku-hen - Els guardians de la nit: el districte de l'oci

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'encanta el puto opening, és fantàsticament collonut a nivells insuperables d'epicitat amb transicions plenes de color que em retornen la fe, l'alegria i la confiança en la humanitat.

Coses a dir? Sí, a mi també m'ha deixat molt wtf el power up de na Nezuko i m'estranya no haver-me spoilejat que això passava... Però de totes maneres, l'explicació de n'Estel és l'única que acabaria d'entendre, perquè sinó... és que no s'aguanta perquè na Nezuko no ha menjat mai i, si no et fots un bon tros de pa amb sobrassada tothom sap que mors, però ella és més de sobrassada líquida extreta directament de les persones... Té anèmia com a mínim però es regenera fasto, no sé Nick, parece falso. No m'ho puc empeçolar sense una explicació que espero que arribi aviat i que no sigui que la mare de la Nezuko era un dimoni i que per això en Tanjiro és com super fort, jo què putes sé...

I després el tema de les peres, boobies, pitram, flams per tot! I et mostren els ninja homes tots tapadots perquè tothom sap que si ets home no cal que siguis sexy i pots anar de negre fins a les celles, però si ets tia i ets ninja no cal que vagis tota de negre, millor sense gairebé roba i mostrant una generosa porció de tetaaaaas. Bé, no sé per què em queixo, però tenia fe que havent escrit aquest manga una dona potser podia fugir d'aquestes merdes, però és el Japó, no tinc fe.

Fins aquí la meva fumada, espero que us faci la vida senzilla i si no, poseu-hi nocilla! (no, soc més de Nutella, no compreu nocilla per favor)
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

On són les peres? No, de veres, ara que la Nezuko havia fet un level up va i li desapareixen les peres. Volem peres, coi! Per què mirem això, sinó? Per l'argument? És clar, per l'argument

Què més puc aportar a aquest debat? Poca cosa, tret que el dolent aquest nou de tors petit més que de Kimetsu, sembla tret de Boku no Piko Academia. No us ho sembla? O potser és la veu, qui sap. Se m'està fent molt curts els capítols, la droga és massa bona
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 7 (crec, ja m'he descomptat)

Imatge
Text amagat.
Bé, tenim que na Nezuko està tot ciclada, però que si no anem amb compte deixarà de ser humana (encara ho és?) perquè es fotrà d'aperitiu algun humà i clar, això no està gaire ben vist.

Llavors... s'adorm i torna a ser loli! I clar, ara ja no té pitram perquè si no seria sexualització de personatges que sembla que són nenes. Quines coses, eh?

Per altra banda, tenim que la sisena lluna superior ha estat super bona de matar pel pilar, però oh, no l'ha morta perquè realment són dos dimonis en un! Vaja quines coses... Si en Tanjiro ja no podia amb el "fàcil", què passarà ara?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 7! (Crec que anem bé de compte)
Text amagat.
Vale, m'acaben de tapar la boca completament xD O sigui, la presumida no era una Lluna superior, i ara té més sentit que en Tanjiro s'hi pogués enfrontar (però tio, emosido engañados).

A part d'això:
Imatge

La Nezuko se'ns torna dolenta!!! :scared:
Però en Tanjiro la pot contenir, perquè s'estava a punt de menjar una dona com qui es menja unes campurrianes!
Malaguanyat temps, tho! Ha fet que la Nezuko es tornés a adormir sense que l'altra la palmés! Qui sap si, si l'hagués cremat tota, el seu onii-chan (l'autèntica Lluna superior) també l'hagués dinyat! Creieu que la Nezuko seria rival pel germà?! En tot cas, porteu en Tanjiro a l'hospital (té sang als ULLS).

Les dues han plorat com nenes petites, tu:

Imatge
En serio mireu en Tanjiro xDDD està fet un nyap, porteu-lo ja a l'hospital!!

Imatge
"Que s'ha fet mal, senyor?"
I el plor que fa quan l'Uzui li fa la guitza xD

He de dir que el big boss, l'onii-chan, m'ha fet venir esgarrifances (especialment pel seu to de veu). I a més sembla que estigui com podrit, pel to de pell i cabells (?)

Imatge
El primer que se'm va passar pel cap: shit.

I l'Uzui té els nassos de dir-li que té 3 dones
Imatge

Esperem que amb l'ajuda dels protes aquest cop se'n surti!
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Vist el capítol 7:
Text amagat.
Vale, ja està bé que la lluna real sigui un altre, perquè al final l'han derrotat amb molta facilitat. Tant la Nezuko com en Tanjiro en aquell estat han anat molt sobrats, i després el pilar també.
A veure que tal la nova, tot i que es veu super forta, a veure com s'ho fan. :x
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 8:
Text amagat.
Només tres coses a dir:
1)MEGAULTRAÈPICA animació de combat, m'ha encantat!!!! Des dels colors i gestos fins a tots els efectes de fum i xoc entre espases :lloa:

2)I la música del principi, abans de l'opening??? Molt però que molt emotiva, amb les cordes i tal <3
(per cert, a l'episodi anterior, va ser una gran llàstima que amb la cançó de bressol de la mare, no van posar una música d'acompanyament, sinó notes amb el piano que no encaixaven amb la melodia :/ )

3)Ara entenem per què té tres esposes! Per la supervivència del clan de ninges, no? Estava minvant, i amb la mort dels 7(?) germans de l'Uzui, està en perill d'extinció. Suposo que abans no era així...:idea:

I com l'Uzui no superi el verí, el clan no sé si se'n sortirà! :scared:
Text amagat.
Comentaris secundaris:
-L'onii-chan ha perdut una mica de la presència intimidant que tenia al capítol anterior, per mi... que perdi tant fàcilment la calma i la paciència li treu una mica la capacitat d'acollonir xD
Molt envejós, per cert (com sa germana)
-Aaaaaah, ara entenem per què la germana deia que era una Lluna superior! Son germà li deixa els poders!
-A l'avenç del proper episodi: Rengoku!!! :hug:
Té tota la raó, a nosaltres també ens sembla que té masses dones, oi? xD
Buah, en Rengoku és com un model a seguir per tots, va salvar no sé quanta gent del tren, i pel que entenc, l'Uzui l'admira molt per això (ell va perdre molta gent?)
-El cappo dels pilars, ara es veu que tenia una malaltia (com una marca al front) i que se li ha anat estenent, per això ara és cec?
-Tinc molta curiositat per saber com és que en Muzan no va atacar la família de'n Tanjiro just després de la mort del pare, sinó al cap d'uns anys... Buscava l'ocasió? Alguna cosa l'impedia de fer-ho?
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ni tan mal, no hi ha tetes, per tant, non ha paradiso. Però res, sembla que aviat es carregaran el dimoni i tot serà feliç. I de veritat que en tinc ganes perquè la seva putíssima veu em posa histèrica perduda i acaba el capítol i és com que estàs feliç per deixar-lo d'escoltar. Aquesta és la meva aportació, no és de les millors que he fet, però tampoc no em llegeix ningú.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He trobat que no ha passat gaire cosa a aquest episodi.

Sóc jo o el tercer ull de la dona ha sortit quan l'home ha tancat un ull? Crec que no ho han explicat, però supòs que està relacionat.

I llavors... me n'he adonat d'una cosa...

Fa uns episodis ens van explicar que els usuaris de la respiració del Sol, que és l'hòstia i tal, tenen una cremada al front. En Tanjiro ens diu que la seva no ho és perquè se la va fer d'altra manera. Bé, ja veurem què passa amb en Tanjiro.

Però... el jefasso dels caçadimonis sí que té una cremada al front, no!?

HM!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
victor_v
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 des. 2021, 00:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Nin-nin! Molt intel·ligent n'Inosuke amb aquesta jugada, es final m'ha deixat una mica astorat, no vull que mori un altre Pilar :scratch: <3 :hug:

Això que dius de sa cremada és bastant interessant, primer vaig pensar: «alça, a la fi en tenim una explicació!» però no, resulta que no és de naixement... Vejam es pròxim episodi!
Avatar de l’usuari
hitsujigumo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 15
Membre des de: 12 set. 2020, 16:59
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

MARE MEVA L'EPISODI 9. Semblava que potser ho tindrien més fàcil però ja veiem que els dimonis aquests són durs de pelar. L'Uzui de moment ho té difícil per derrotar ell sol el dimoni verinós :( Però segur que entre tots se'n surten (no vull un rengoku 2.0)
Respon