Anime Hivern 2022

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge


Bona tarda Tadaima!!!

Doncs ja es quasibe aqui la seguent temporada i toca obrir-li un espai al forum. Es una temporada força bona (be, nomes que surt Shingeki no Kyojin el final final ja arregla tot xDDD)

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Winter-2022
https://www.livechart.me/winter-2022/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2022/winter
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que veura el @Shancks :

Segones temprades
- Shingeki no Kyojin The Final Part 2 --> Com ja mig mon sap, aquest 9 de gener, surt l'ultima part de l'ultima temporada de Snk; ja era hora!!!!!!!!!!
- Kimetsu no Yaiba: Yuukaku-hen --> Despres de donar-nos la repeticio de la peli per fascicles, per fi arriba l'arc del barri vermell i hi ha moltes ganes!!! :uki:
- Arifureta 2 --> La primera temporada, no es el millor anime Isekai, pero es mirable i entretingut.
-Genjitsu Shugi Yuusha no Oukoku Saikenki 2 --> Aquest si que esta be i ara venen capitols de batalles bastant guais amb molta estrategia.
- Princess Connect! --> Bastant dolenta l'historia, be en quans a animacio, es pot veure pero sense grans pretencions.
- Mahouka Koukou no Rettousei: Tsuioku-hen --> ONII-SAMA!!! sempre es benvingut mes contingut, doneu-me mes!!!! Molt recomanable, el 2n spin-off a trigat massa en sortir.


Nous:
-Kenja no Deshi wo Nanoru Kenja --> El manga es força bo, les conversacions internes del prota son hilarants.
-Shikkakumon no Saikyou Kenja --> El manga no es dolent pero no deixa de ser el tipic "reencarnacio" on el rencarnat es mega poderos perque coneix els trucs per pujar de nivell abans que la resta, fi.

De moment aixo es tot, moltes segones i terceres temporades i poca cosa nova, ja veurem que passa.

Vosaltres que veureu?

Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

:uki: :uki: :uki:
La última temporada per fi de shingeki :cheers: :cheers:
També ja continuem amb Kimetsu, la història després de la pel·lícula, que també hi ha moltes ganes.
I Takagi-san la 3a temporada, que no l'espero amb tanta ilusió, però també tinc moltes ganes de veure-la.

Els animes nous, així per sobre no em crida res massa l'atenció, però ja donaré un cop d'ull més a fons o estaré pendent a veure de quins es parla més. Total tinc molts animes pendents per començar.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hi ha molta xitxa.

Aquests dos han començat abans, així que tècnicament no són de la temporada d'hivern, però bé:

1. Jojo's Bizzarre Adventures: Stone Ocean. Els primers 12 episodis ja estan disponibles a Netflix. La resta començarà a la temporada de primavera, segurament.
2. Kimetsu no Yaiba: Yuukaku-hen. L'acaben de començar, no?

I llavors,

3. Shingeki no Kyojin: the last v2 final this time for real (?). A veure si és veritat.

I me n'oblidava, que n'hem parlat amb na @manolini pel xat:

4. Aggretsuko 4. Encara no n'hem vist la tercera part, però bé.

Llavors... si començau alguna altra cosa que vulgueu que seguim entre tots, digueu-ho. Jo crec que podríem seguir qualsevol de les que he dit, però és cert que totes són continuacions. Ara bé, si algú encara no ha mirat les temporades anteriors dels que he dit... golpe de remo. En concret, posar-se al dia de Kimetsu és bastant fàcil.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Minatoni ha escrit: 06 des. 2021, 01:06 Aggretsuko 4. Encara no n'hem vist la tercera part, però bé.
Aggrestuko!! :cheers: :cheers: no l'havia vist a la llista.
Sí!! mola molt la sèrie, quines ganes de que surti la nova temporada, segur que no em durarà gens i l'acabaré mirant de cop. :x

Si comenceu un anime entre tots m'animo a veure'l, almenys el primer episodi :p
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Res que no tingues en ment de veure ja.
Imatge
Avatar de l’usuari
kirune
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 1
Membre des de: 08 març 2022, 01:03
0
1
Gràcies rebudes: 5 cops

Nou per aquí, aprofito per presentar-me amb la llista d'animes que estic veient aquesta temporada d'hivern.

Ousama Ranking: (tot i que ve de la temporada anterior) Sorprenent i inusual. Tan en l'estil d'animació com en la complexitat dels personatges que hi apareixen
Genjitsu Shugi Yuusha no Oukoku Saikenki: 2ª temporada. Al menys en aquest isekai el protagonista no arregla les coses a hosties. Pot ser una mica carregat d'exposició, però a mi m'encanta veure com un jove japonès intruït resol els conflictes d'un mon en una edat mitja social, cultural i tècnologica (llevat per la mágia)
Tensai Ouji no Akaji Kokka Saisei Jutsu: una premisa semblanta a Genjitsu, pero portada de forma molt diferent. I aquest no es un isekai...
Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou: 2ª temporada. Prácticament defineix el genera de "de més debil a més fort". L'animació un pel fluixa pel que podria haver sigut, però agradable de veure.
Vanitas no Karte: 2ª temporada. Una de Vampirs, però on el protagonista en lloc de caçar-los, els vol curar d'una maledicció que els torna monstres incontrolables. Un gran disseny de personatges, i molt bones dinàmiques entre ells.
Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru: El gran descobriment de la temporada. Ja no tan sols per la animació (CloverWorks rarament defrauda) sinó per la cura amb el que tracta el tema del Cosplay i tot el que n'està relacionat. He de reconèixer que em preocupa el "fanservice" però sol estar al servei de la historia i el transfons d'aquest és més kawaii que una altra cosa.

En la recambra:
Akebi-chan no Sailor Fuku: També de CloverWorks. Crec que es la personificació del génere "cute girl doing cute things". L'animació es espectacular, i cada capítol et deixa amb un mig somriure als llavis i una sensació happy-kawaii
Sabikui Bisco: Acció, aventures en un mon post-apocalíptic fantàstic. El disseny inusual del mon es el que m'ha atret d'aquest sèrie.
Fantasy Bishoujo Juniku Ojisan to: Un altre isekai on un dels protagonistes ha canviat de sexe a contracor (sembla el color de moda de la temporada d'hivern). Però aquest és una comèdia, i diuen que força divertida... ja veurem

Això és tot. Si algú vol detalls sobre alguna de les series, o alguna irregularitat en el post, que m'ho faci saber ^^
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, @kirune, sigues benvingut!

Veuràs que alguns d'aquests animes els segueixen més usuaris com tu setmanalment i n'hi ha fils específics, com el de Sono Bisque o el de Ousama Ranking.

Si et fa ganes comentar-los setmanalment, endavant!

I si vols obrir un fil tu de qualsevol altre anime, també pots fer-ho, a veure si hi engresques algú més!

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon