Super Stage EX 'BLEACH': presentació de la continuació de l'anime de Bleach

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

A veure, l'animacio es bestial, la banda sonora i l'opening m'encanta, i ja tinc clar que la seguire encara que nomes sigui per nostalgia, pero...

Tots recordem el fiasco que va ser aquest arc final, i tots estavem aqui setmana a setmana rajant de la cagada que havia fotut en Tite Kubo a l'ultim capitol. Es notava que el tio no estava gaire d'amiguis amb els de la Jump i pa lo que le quedaba en el convento se cago dentro. Podrien fer mil canvis a la historia original, pero te pinta que no sera aixi oi?

A mes, cal dir que en Kubo no sap escriure una historia decent? Me n'estic adonant perque aquests dies m'ha donat per llegir Bleach al Mangaplus (arc de la SS) i la meitat de situacions no tenien puto sentit. Jo ja tinc 30 tacos i perque alguns animes funcionin amb mi he d'apagar molts interruptors dins del meu cap, i bleach n'es un d'aquests.

I sobre lo dels 48 episodis, jo crec que en caldrien mes, penseu que son mes de 200 capitols, en els quals no s'explica una merda i per tant, faria falta afegir alguna cosa perque tot plegat tingues una mica de sentit.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure... el que han d'adaptar és des del 480 al 686, 207 capítols de manga.

Això, repartit entre 48 episodis d'anime (potser seran uns pocs més), són 4.31 capítols de manga per episodi d'anime. Recordem que eren capítols d'unes 18 pàgines.

Dels 366 episodis que s'han emès fins ara, grosso modo 163 són de farciment. Això ens deixa 203 episodis basats en el manga. Per tant, en 203 episodis han fet servir 479 capítols de manga, uns 2.36 capítols per episodi. Llavors... sí, posaran la directa.

Podem comparar-ho amb altres anàlisis que he fetes:

Jojo's: uns 4 capítols per episodi (això s'assembla un poc al que volen fer amb Bleach).
Minatoni ha escrit: 06 abr. 2021, 15:18 Part 1: 44 capítols / 9 episodis = 4.8 capítols per episodi
Part 2: 69 capítols / 17 episodis = 4.1 capítols per episodi
Part 3: 152 capítols / 48 episodis = 3.2 capítols per episodi
Part 4: 174 capítols / 39 episodis = 4.5 capítols per episodi
Part 5: 155 capítols / 39 episodis = 4.0 capítols per episodi
Shingeki: 1.52 capítols per episodi (tenen més del doble de pàgines), així que és un poc més lent que el que volen fer amb Bleach..
Minatoni ha escrit: 12 gen. 2021, 16:33La mitjana eren 1.52 capítols (de manga) per episodi (d'anime).
Kimetsu no Yaiba: uns 2 capítols per episodi, així que és bastant més lent que el que volen fer ara.
Minatoni ha escrit: 20 jul. 2021, 12:12Fins ara, s'han fet servir entre 1.6 i 2.4 capítols per episodi d'anime.
En definitiva... sí, pareix que aniran bastant ràpid i no sé si m'agrada :(

Pensau que potser també es marquen acabar amb una pel·lícula, però no crec que sigui el cas. Només ens faltaria això.

També potser es marquen un Shingeki amb un "The Last Season Part 2" i "The Last Season Part 3", però pel que han dit pareix que no ha de ser així (tot i que tampoc ho pareixia amb Shingeki).

Ja ho veurem. Jo ho faig comptes veure amb unes expectatives moderades i realistes. Sé que no serà l'hòstia, sóc conscient que probablement es xerri més que de Chainsaw Man que de Bleach, però crec que estarà prou bé i potser, amb un poc de sort, arreglaran alguna cosa que al manga no va acabar d'estar del tot bé (esperem, però, que no facin com a The Promised Neverland, però, uuughh).

Bé, ja ho veurem!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Minatoni ha escrit: 11 set. 2022, 22:33 A veure, l'animació ja era bona, eh? No era l'hòstia (en pla Shingeki o alguna cosa així super currada) però era bona. Ara bé, crec que l'han millorat un poc i tot, no? Potser és que amb els anys la tecnologia també ajuda?

La veritat és que tornar a escoltar aquesta BSO em fa moltes ganes. És molt bona també.

I... no sé, amb ganes de veure-ho, la veritat! Falta un mes només!



Heu vist que pareix que seran quatre cours? Per tant parlem d'uns 48 episodis. Trobau que bastarà?

Com a primera impressió em pareix poc, però tenint en compte que hi ha molta lluita... potser basta, no?
Ep! Precisament he dit que l'animació ja era bona i que mola veure que no baixaran el llistó amb aquest arc. Em fa una mica de por el repartiment d'episodis que has comentat. No vaig acabar de llegir el manga, però sembla que es farà curt. Per altre banda, no vaig comentar res sobre l'opening. Crec que a dia d'avui no m'agrada, però segur que m'acaba fent el pes a mesura que l'escolti més.

Quina de les noves veus us han agradat més? La del Quilge crec que no era el que esperava, però la d'en Bazz-B m'ha agradat molt.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops



No hem parlat d'aquest tràiler que va sortir fa uns dies.

A veure, no surt res especial, però... diria que visualment ha millorat bastant, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Hmm, sembla ser el primer episodi i tots els primers episodis tenen una qualitat superior a lo que després acaba sent. No sé si serà el cas, ja que els altres trailers tota l'animació es veia brutal.
Cada cop queda menys!
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops



Han tret un teaser de 30 segons en el que ensenyen més detalls de l'invasió com algunes batalles i veus! Què us han semblat les noves veus que han ensenyat? M'esperava la veu de l'As Nodt diferent, però no em desagrada. La veu de la Bambietta crec que li escau molt. Per cert, algú més ha notat que el nou soundtrack rescata molt el que va composar a Evangelion? Sona més Evangelion que no pas Bleach.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Potser la música és com un poc "militar/imperial"? Evangelion té el seu punt militar, així que potser té lògica el que dius.

De totes maneres, en Sagisu és un crack.

Quant a les veus, sí, no sé quina veu pensava per n'As Nodt, però ja està bé; na Bambietta també. Però la d'en NaNaNa és massa normal, no? Hauria de ser molt més creepy...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Se que l'historia em decepcionara(si es exactament igual al manga) pero l'animacio esta força currada si es mante al anime i no es nomes pels trailers. La musica tambe li escau força a la tematica de l'Arc que ve.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Minatoni ha escrit: 30 set. 2022, 18:40 Potser la música és com un poc "militar/imperial"? Evangelion té el seu punt militar, així que potser té lògica el que dius.

De totes maneres, en Sagisu és un crack.

Quant a les veus, sí, no sé quina veu pensava per n'As Nodt, però ja està bé; na Bambietta també. Però la d'en NaNaNa és massa normal, no? Hauria de ser molt més creepy...
Seguramet deu anar per aquesta temàtica que comentes. Tindria tota la lògica del món.

Respecte la veu de l'As Nodt, fa anys va sortir un vídeo fan art que és l'animació de la lluita entre
Text amagat.
ell i en Byakuya
i sincerament la veu que li fiquen allà em sembla brutal. M'hagués agradat que fos més semblant a lo que van fer els fans, però no em desgrada pas.
Respon