Sentouin, Hakenshimasu!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Imatge

Sentouin, Hakenshimasu!


Anime terrible de la temporada de primavera de 2021, d'aquests de treure's el cervell i posar-lo a la nevera una estona. Crec que la portada és super descriptiva. És un anime harem no-romàntic isekai. El protagonista és un minion d'una organització supersecreta (liderada per dues noies de pits grans i una nerd) que està a punt de conquerir la terra, i l'envien a un món màgic per instal·lar-hi una base d'operacions i conquerir-lo també. Per ajudar-lo, li assignen una arma especial: una nena robot que bàsicament li fa bullying:


Imatge
No m'ho invento, és literalment això.

Un cop al món màgic, reunirà el seu fantàstic harem equip de noies inútils per ajudar-lo: una paladina tsundere, una bruixa que odia la gent feliç, i una nena mig-drac.

Lluitaran contra la capitana dimoni dels pits grans:
Imatge
i altres enemics fent servir les tàctiques més roines que passin per la imaginació del protagonista, assistint el regne mentre intenta aconseguir una base secreta i tal i qual per conquistar el món. Lo típic. Com que és d'una organització superdolenta, el protagonista aconsegueix "punts" per fer malifetes, i llavors pot canviar els punts per armes i items que li envien del món real. Sí.

Me l'anava mirant cada setmana quan estava en emissió com a guilty pleasure, però l'altre dia vaig recordar que em faltava mirar els últims 2 episodis.

El recomanaria? Vosaltres sabreu, o sigui, us he venut bastant bé què és, si fa cara de ser el vostre tipu de merda, allà vosaltres. Fanservisu everywhere, humor poc intel·ligent, ofensiu, etc.


Què us sembla, algú d'aquí l'ha vist? Preferències per la millor waifu? Què en penseu?
Respon