Un lloc més enllà de l'univers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Un lloc més enllà de l'univers


Sora yori mo Tooi Basho, A Place Further Than The Universe


Imatge

Fitxa tècnica


Any: 2018
Director: Atsuko Ishizuka
Estudi: Madhouse
Edat: Majors de 13 anys
Capítols: 13 capítols
Durada: 24 min per capítol
Puntuació a MyAnimeList: 8,55/10
Gèneres: Aventura, Comèdia, Drama


Sinopsi


La Mari sempre ha tingut curiositat per saber què hi ha més enllà de l'univers. Però tot i ser tan curiosa, les seves pròpies pors fan que no persegueixi mai els seus somnis. Ara que va a segon curs de l'institut, decideix que ha d'aprofitar la joventut. Un dia coneix la Shirase, una noia que fa temps que estalvia per a poder viatjar a l'Antàrtida, el lloc on la seva mare, una investigadora, va desaparèixer tres anys enrere. Motivada per la determinació de la Shirase, la Mari també s'hi acaba animant. Ben aviat s'hi uneixen dues noies més, la Hinata i la Yuzuki, i totes quatre s'embarquen en un emocionant viatge cap a l'Antàrtida.

Afegit en 11 minuts 54 segons:

Comentaris


Bona feina, Catsub ;) sempre trobeu sèries amb temàtiques originals 8)

El primer que m'ha cridat l'atenció és la part visual: MOLT macos els paisatges i l'apartat de colors. Sobretot la brillantor del mar i els detalls del vaixell que va a l'Antàrtida. Com diuen en anglès, és un caramel pels ulls!
L'opening m'ha semblat molt bufó tio, com totes les coses que fan les protagonistes són les típiques que es fan entre amigues :urahara: Ara bé, tindran internet a l'Antàrtida??

I sobre la història, de moment, he vist el capítol 1.
La Mari m'ha semblat una noia amb qui és molt fàcil identificar-se, per quan costa donar el primer pas en moltes coses (per por, o pel que sigui), i m'ha semblat que amb la Shirase seran molt bones amigues. La Shirase per cert, quan somriu la seva boca fa com: :3 xD Molt kawaii

Buah, trobar-se un milió de iens i no dir res a la poli... em sembla que la Shirase s'ho ha passat fatal aquella nit. Imagina't treballar moltíssim perquè te'ls robin/se't caiguin. But wait, perquè anava amb el milió a sobre, i no el deixava a casa? Fem servir una mica el coco, Shirase, no es pot anar amb un milió en efectiu pel carrer :scared:
Ufff, i quan han vingut aquelles noies a fer-li bullying, he passat una mica de por :por: però ben fet, Mari! Bona estratègia perquè escampin la boira :hippie:
Això de recordar-se de l'olor dels cabells d'algú que passa corrents, o va molt perfumada/el condicionador és molt fort, o la Mari té un olfacte perfecte. I el tall de la meitat tho, quan la seva amiga es posa a ensumar les companyes de classe xDDD
I ostres, de passar a voler fer campana un dia per anar-se a la Barceloneta, a anar a l'Antàrtida... no es pot dir que la Mari sigui poruga, eh? Aquí estaríem tots cagats.

Té pinta que començarà una gran aventura! :crispetes:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Sí, jo he començat ara també aquest anime, i de moment pinta molt bé. :cheers:
Ja porto 3 capítols, intentaré mirar-lo amb calma i anar comentant per aquí.

He de dir, que encara tenen temps d'aprofitar la joventut, què són super joves, no passaria res per esperar uns anyets més a intentar anar a l'Antàrtida hehe, però bueno, ja està bé que lluitin pel que volen fer, no seré pas jo qui els impedeixi que intentin complir els seus somnis.

Sí que mola molt l'opening, allà fent tonteries per l'Antàrtida :riu:

I aqui comento una mica els 3 primers episodis amb spoilers:
Text amagat.
Doncs ja està, ja s'han reunit les 4 noies que aniran a l'Antàrtida, i sembla que ara si ja tenen un bon pla. I per fi podran començar la seva aventura. Tot i que suposo que encara s'han de preparar coses i tal.
M'agrada molt la relació que tenen, que s'acaben de conèixer però ja semblen molt bones amigues, segur que la noia nova (no recordo els noms) s'integra igual de bé, a més pobreta, ella estava buscant això. :hug:


Ja he vist 4 i 5
Text amagat.
Doncs ja es preparen per anar a l'Antàrtida, que bé!
Buf... si a mi em costa fer la maleta per un cap de setmana, no vull ni pensar lo difícil que em costaria fer-la per allà, estaria igual que la protagonista.
Ja anuncien a l'escola que van a l'Antàrtida, que s'empassin les paraules tots els que s'han rigut d'ella, que a veure una cosa és pensar que no ho podrà aconseguir, és normal són molt joves, però no per riures d'ella així, i menys si saps que hi ha perdut la Mare, hi ha gent que està fatal.
I vaja amb l’amiga de la prota, a aquest últim capítol ja es veia que a part de no agradar-li la idea l'intentava desanimar i tal, imaginava que el rumor l'ha escampat ella, però lo dels diners del primer episodi... Si aquí encara ni volia anar a l'Antàrtida crec, això ja és ser una mica... I just dir-li que deixeu de ser amigues quan aquesta marxant, això no es fa, que marxa a l'Antàrtida, no deixa de ser un viatge perillós.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Vist el 6 i el 7:
Text amagat.
Vale, ara ja si que si que estan a punt d'anar a l'Antàrtida.
Fan una parada abans d'arribar a Austràlia, i aprofiten per fer una mica el turista, que ja està bé, però la Hinata perd el passaport :nopotser:
Això és una putada, jo sempre vaig molt nerviós al viatjar amb els documents. Em fa una por que em passi al mateix, però bé després de tot la que han liat el tenia la Shirase XDDD.
I com a càstig s'han de menjar aquella fruita, jo la veritat és que la provaria, tinc curiositat a veure quin gust té, tot i que diuen que fa molta pudor, vosaltres també la provaríeu??
Ai la pobre Shirase, jo soc igual quan em posen una càmera davant, ja no se que dir.
I res que ja hem vist el vaixell per dins, i a preparar-se per marxar!

Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja he vist els episodis 8,9 i 10:
Text amagat.
Ja han arribat a l'Antàrtida per fi! Després dels problemets del viatge, que si et mareges ha de ser una merda...
Però bueno ja són a l'Antàrtida un lloc preciós on tenen molta feina per fer. :whip:
S'ha de fer molt raro que sigui de dia les 24 hores, però si tenen persianes cap problema xD

I pobreta Yuzuki, l'entenc molt bé! :consol: , però bé ara ja sí que té unes bones amigues i celebra per fi el seu aniversari!!
Però si, el moment de quan un conegut passa a ser amic a mi també em confon una mica, ja que no saps ben bé quan passa, i si li sumes les inseguretats... Però és el que hi ha xD
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja he acabat l'anime! :cheers:
Ha estat un anime molt maco, amb bons personatges i moments molt entranyables, les 4 protagonistes fan un bon equip i cauen molt bé. No sabria dir quina és la meva preferida.

Vist el final:
Text amagat.
El moment en què troba el portàtil de la mare emociona molt, jo estava casi com les altres noies en aquell moment.
I res, després ja es veu que estan super adaptades a la vida allà quan els toca marxar, i per sort veuen l'aurora boreal amb el cel estrellat just el dia que marxen, que clar fins llavors no havien vist la nit des de feia un bon temps... Em fan venir ganes d'anar-hi a mi i tot allà, tot i que massa fred... :x
Respon