Ousama Ranking [Tardor 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Estel_volador ha escrit: 11 des. 2021, 22:43
Text amagat.
Quan diu "No sé per què continuo buscant força" o algo així, em sembla que ella era una persona ambiciosa de la força com el rei Bosse, però que es va cansar i suposo que quan es va casar amb en Bosse i va tenir en Bojji (part més ràpid de la història, per cert xDD), va abandonar l'ambició i simplement va començar a gaudir de les senzilleses de la vida.
AJAJAAHAJAJAHAJAHAHJAJAHHAJAJ ESQUE TOTAL, EL BOJJI ERA UNA MONJETA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JAJAJAJAAJAJAJ
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4
Text amagat.
He trobat que això que ens mostraven del passat d'en Domas no estava gaire ben relacionat amb el darrer que havia fet, però he esperat que aprofités que ara en Bojji ja no serà rei (aparentment) per tornar als seus orígens i tal.

Però, amb la conversa mentre mengen, que li demana a l'altre si obeiria qualsevol ordre... he començat a tenir mals pensaments...

Que han acabat en un Esparta en tota regla! LOL

Imatge

Això sí que no m'ho esperava!

Per altra banda, tenim el rollo del rànquing, amb el nou rei que farà alguna cosa xunga perquè aquest mirall és xungo over 9000 fijo 100%.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Episodi d'avui vist!
Text amagat.
Ens volien enganyar amb la forma de l'espasa d'en Bojji! xDD. M'agrada que sigui una espasa com d'esgrima. Lleugera però perillosa! A la vida real un cop de puny fluix a un punt feble seria tan efectiu?? Vull creure en en Bojji, però no sé si faria tant d'efecte xDD. Algun expert a la sala? Ha ha. Per un moment també m'he pensat que els havia subornat perquè es deixessin vèncer, però sembla més aviat que en Despa els havia pagat perquè es fessin passar per dolents. Aixx els flashbacks amb la Híling :ulls: I bé, curiós que per fi sabem per què és tan ràpid en Bojji, per la serp-sama. Ara tinc curiositat per si en Bebin faria costat en Bojji per ser rei perquè a en Kage li diu clarament que està al costat d'en Daida i que aviat sabria per què. M'agradaria saber-lo! Al final veiem algú menjant carn de rata ecs! Aviam quina història ens porta!

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 10! Per fi ens diuen quina arma té en Bojji! Vaig comentant mentre veig les escenes.
Text amagat.
Un floret! Li queda molt refinat, oi? Quan he vist aquella catxo funda m'he quedat flipant, i quan s'ha vist que era un floret he dit: "ara ho entenc" xD. És lleuger i quadra molt amb el caràcter del mestre Despa.

OH QUINA TORTILLA LI HA FOTUT EL DESPA ALS OGRES AQUELLS XDDDD Ha tombat la taula i tot, m'encanta!
"Pots insultar el meu deixeble, però no deixaré que m'insultis a mi" Aquest tio és una llegenda :riu: És com en Josuke: et fiques amb els seus cabells, i ja l'has cagat.

BOJJI NOOOOOOOOOO!!! Quina nata ha rebut de l'ogre pobreeeeeee nooooooo! I a més, mentre sona música jazz de fons xD

Una commoció cerebral??? Tio, això és molt fort, contrólate wey...

Bojji friking badass fent anar el floret. Menys mal que no ha mort l'Schreck :(
Quan en Kage li diu al Despa "Què merdes fas?" tho, I'm on the floor :riu:
O sigui que fa com acupuntura xinesa amb el floret. No és mala idea, però i la roca? Com l'ha partit? La roca no té sistema nerviós ni vasos sanguínis.

Imatge
CHARA, IS THAT YOU??? O_o'

Quan recita les normes de l'espasa tho xD Que bufó (no entenc res, però mentre ell els tingui present...)

DAMN en Despa té autoritat! :pervertmoon:

AAAH val, en Bojji gràcies a les serps pot llegir els llavis. Potser per això entén tot (no és que hi senti). Wait, però llavors com entén en Kage...? Anime logic :scratch:

BOJJI NO ET MALTRACTIISSSSSS NUUUU D: Però Kage atura'l what are you doinggggggg-
A mi no em sembla tan bona idea que torni al regne... Hauria d'assabentar-se de què coi passa amb això de la conspiració i tot, no em fa bona espina...

I QUI ÉS AQUELL PAVO DEL FINAL?? OoO S'ha menjat en Remy de Ratatouille OU SHI-
Com que he anat comentant a mesura que veia sembla que no s'entengui res xDDD
Okaaay capítol intens (no tant com el 9), però la cosa va avançant!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs l'altre dia vaig mirar el cinquè i... vaig posar els altres un darrere l'altre.

Abans d'entrar en els detalls, vull dir que sí, que teniu raó i m'està agradant això PERÒ crec que l'estètica del dibuix pot tenir un significat anem a dir-ne tipus "Ghibli", més tipus anem a dir-ne de faula, amb l'afegit de la sordesa d'en Bojji, pareix que això ha de ser una història maca d'amistat, amor i superació.

Però no és així. Ho comences a veure quasi des del principi, és cert, però estàs esbiaixat amb tota aquesta primera impressió visual i de caracterització i fins al cap d'uns quants episodis, si és que aconsegueixes fer (moltes cometes) l'esforç de veure'ls, no te n'adones que la història és una altra i que la caracterització d'en Bojji té poc a veure amb el desenvolupament de la història.

En definitiva, crec que, en part, l'elecció d'estil del dibuix i de caracterització d'en Bojji no estan en consonància amb la història que s'explica, pels cànons contemporanis. Sincerament, pel que hem vist fins ara, no cal penjar-se la medalla de la "llagrimeta fàcil" fent en Bojji sord. Ja basta que sigui increïblement feble. En part, pareix que moltes històries incorporen algun aspecte d'aquests, anem a dir-ne polèmics, anem a dir-ne tradicionalment ignorats, com els personatges LGTBI en part per donar-ne visibilitat (que és totalment necessari, sincerament), però en part, pareix (probablement perquè són tradicionalment ignorats i no perquè es facin servir) que es volen penjar la medalleta.

No em malinterpreteu, eh? Estic rajant a gas perquè en Bojji és sord? Ehhh... en part. Però crec que el problema que li veig és que a) fer servir personatges tradicionalment ignorats és una medalla fàcil precisament per això, perquè són tradicionalment ignorats i b) perquè és sord i no té cap rellevància (de moment) a la trama.

És a dir, quan vaig anar a veure Koe no Katachi al cine vaig ser perfectament que em ficava a veure una història d'amor, amistat i superació d'una noia sorda a l'institut. I ho vaig fer perquè vaig voler. Pareix que Osama Ranking té aquesta mateixa premissa però no és el cas (del tot). És a dir, és clar que al final en Bojji s'enfrontarà a mil adversitats i les acabarà superant, però crec que hi ha molt més que no només això.

En definitiva, crec que donar-li tant de pes a en Bojji i la seva caracterització és un error quan hi ha tants de personatges amb interessos tan diversos i unes relacions tan complicades.

Tot i això, no voldria que m'entenguéssiu com un "a en Minatoni li molesta que en Bojji sigui sord" o "en Minatoni creu que l'estètica Ghibli és per contar històries infantils quan les mateixes pel·lícules Ghibli solen tractar temes bastant adults". No és així... del tot. Potser no he pogut deixar clar el que he pensat, però vaja, si algú m'ha llegit i vol respondre, potser podré aclarir-ho un poc més de manera interactiva, que vaja parrafada he amollat XD

</queixa>

Una vegada he acabat de queixar-me d'aquestes dues coses tan poc rellevants però que són molt visibles, he de dir que l'argument m'ha fet agafar les crispetes (imaginàries, per desgràcia) a quasi cada episodi. I és per això que he rajat TANT d'aquestes coses, perquè sé que molta gent està deixant de mirar la sèrie per això i trob que és una cagada.

En concret, de l'argument:

Episodi 5
Text amagat.
En Bojji sobreviu la caiguda. En Kage reapareix, a la fi, la veritat és que no me l'esperava.
El tema de l'elixir... wtf. En Daida pareix que al final es fa enrere.
En Hokuro i en Domas s'enfronten, en Daida comença a penedir-se del que ha fet, pareix.
Episodi 6
Text amagat.
Justament la carta de recomanació (de qui era?) era cap al rei de l'inframón o el seu germà? Coincidència? No ho sé.
Per altra banda, n'Apeas aquest que pareixia que era bo ara s'ha doblegat als desitjos del mirall (Miranjo?) i fan beure el mejunje misteriós a en Daida...
Episodi 7
Text amagat.
Doncs pareix que en Bosse s'ha reencarnat en el cos d'en Daida. No sé quines implicacions tendrà això però no em fa puta gràcia.
Llavors tenim en Bojji entrenant amb en Despa. Ens diuen que en Bojji és un descendent dels gegants (cosa que té cert sentit després de veure en Bosse, la veritat) però té zero força. Al final, el veiem xapant una roca.
Episodi 8
Text amagat.
Ok, ja sabem què passa amb en Bojji: son pare va vendre al diable la força del seu primer fill per tornar-se més fort. M'encanta el motiu i m'encanta com ens ho han contat. Tot i això no explica la sordesa (i ja n'he parlat prou).
Per altra banda, na Miranjo va fent de les seves, però en Bosse pareix que té els seus propis objectius, ja que la primera vol matar na Hiling però el segon pareix que vol protegir-la. Que complicat!
Episodi 9
Text amagat.
Aquí no ha passat gaire cosa més que continuar el que ja havia començat: na Miranjo fa de les seves i en Bosse també, per un altre vent.
També veiem unes interaccions maques entre na Híling i en Bojji en forma de flashback (que em sona que ja ens havien mostrat un poc en una altra ocasió).
Episodi 10
Text amagat.
Aquí tenim dues coses: primer, tenim el tema de l'arma d'en Bojji i el resultat de l'entrenament (he de dir que he trobat que ha estat molt ràpid!). M'agrada i és un poc evident l'elecció d'arma i de tècnica de lluita.
El que no entenc, però, és com algú d'un clan d'assassins i tal, per una banda, no podia saber-ne un poc d'això ja i per l'altra no aprofita per aprendre'n també. Crec, Kage, que has quedat rellevat al rol de personatge totalment secundari.
Llavors hi ha la conversa d'en Despa amb els de la taverna: fins a quin punt heu entès que els ha comprat només per lluitar o també per deixar-se guanyar? No m'ha acabat de quedar clar. Crec que ha estat el primer cas, però...

Llavors tenim els quatre personatges, en Bebin, n'Apeas, en Domas i... aquell de l'escut, que al final són tots quatre vius i pareix que tendran un rol rellevant, tant ajudant en Bojji com fent d'antagonistes, i m'agrada el ball de lleialtat que han fet un poc tots.
En definitiva, en tenc ganes de més. I no és pel que pot donar-nos a entendre l'estil de dibuix o el disseny d'en Bojji, és per tota la resta!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Minatoni
Jo lo del tema de la sordera d'en Bojji crec que ha sigut una introducció de per què el rebutja la societat al principi de la sèrie. L'ha aïllat socialment del poble i de la cort, i crec que ha fet que la Hiling i molts de palau no confiin en les seves capacitats (més que per la seva falta de força, perquè és sord), i també es veu en el capítol (9, crec?)
Text amagat.
quan en Daida està a la foscor i pensa com el seu germà s'ho ha passat malament també en aquest aïllament i falta de comunicació, estan simbòlicament a la mateixa situació
. De totes maneres, també comparteixo la queixa, perquè no suposa prou un repte per a les aventures de'n Bojji, perquè (cap 10
Text amagat.
la serp enorme li ensenya a llegir els llavis i a fer servir els altres sentits, de tal manera que percep tot tan bé que és quasi com la Toph d'Avatar, que ser cega només és un problema quan no toca de peus a terra
), i al final sembla gairebé que no sigui sord, perquè hi ha moltes incoherències (no s'han vist problemes de comunicació amb ningú, ni en Despa ha après el llenguatge de signes, el cavaller aquell de l'inframón, tampoc se li veuen els llavis i el va entendre, igual que amb en Kage). Estaria bé que haguéssin fet més realista el problema de la sordera i que veiéssim les dificultats per comunicar-se, però en fi :elmo:

En Minato ja s'ha posat al dia! :festa: :cheers:
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 des. 2021, 21:55, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

El paral·lelisme amb en Daida
Text amagat.
tancat dins el seu cos
és interessant i no l'havia tengut en compte.

Però crec que la cort el rebutja més que res per ser menut i feble, no perquè sigui sord, més que res en comparació amb son pare.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Minatoni ha escrit: 19 des. 2021, 21:55 Però crec que la cort el rebutja més que res per ser menut i feble, no perquè sigui sord, més que res en comparació amb son pare.


Jo això no ho tinc tan clar, perquè
Text amagat.
quan en Bojji volia sortir del palau per anar de viatge, una de les coses que la Hiling li diu és "ets sord i feble!" i al primer capítol parla d'ell mb menyspreu sense contenir-se perquè es pensa que no el sent. Vull dir, el menyspreen molt per això, els guardes del castell també
. Però potser en un futur se'ns revela el motiu de la sordera d'en Bojji... :visillo: Perquè
Text amagat.
el pare només necessitava robar-li la força física
... O potser és algo random xD
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Capítol 10
Text amagat.
Doncs al final l'arma era un floret, m'agrada per ell, ara falta saber com va partir la pedra per la meitat amb aquesta arma :x
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 11!
Text amagat.
Bé doncs, tot lo que havia dit sobre la sordera d'en Bojji m'ho han tombat a terra xD Es veu que en Despa no ha entès mai ni fava del que deia en Bojji, i el capità de l'inframón ha fet servir en Kage com a interlocutor, so...

A part d'això, coneixem una mica més el passat de la Miranjo. Sabem que de petita li van tallar les mans (Drosselmeyer? -només ho entendran els fans de Tutú, per tant, mireu Tutú) i li van arrancar la pell de la cara (ai!). Però en Daida apareix per salvar-la com un cavaller, cosa que em fa pensar: I si va passar el mateix amb el rei Bosse? Que la Miranjo el coneixia de petita (potser ell era també un gegant menor d'edat xD) i que el rei Bosse per algun motiu estava al seu regne i la va protegir del bullying. Que per cert, ara sabem perquè la Miranjo s'autodescribia com a lletja (per lo de la cara i les mans) i dolenta (perquè la van fer sentir així, i sembla que d'adulta ja ho és xD). M'agradaria saber com ha acabat congelat el seu cos, tho, i la seva ànima en un mirall... I sembla que "es convertirà/ vol convertir en una princesa"? Ho és, no ho és, és un dir, és de la noblesa, senyoreta Miranjo...? Molt misteri!
També veiem com en Daida va reflexionant sobre el seu comportament (good!) amb el seu germà i amb la gent feble (Daida, molt malament), i com en Bebin el corregeix i li dóna una lliçó! Bebin best professor (no com en Doumas *ehem ehem*).
També veiem com els de l'inframón, per venjança a l'atac (que suposo que ha provocat la Miranjo) que han rebut, volen envaïr el regne d'en Bosse (tot i que crec que ell ho sap. No fotem, és l'home més fort del món, no el poden capturar tal qual). La Hiling (no sé d'on venia?) se'n va a palau (la Miranjo l'espera, és una trampa per matar-la??? O_o) i en Bojji i en Kage també van (enganyats, sense saber què faran? Repartiran... turrons? Demà és Nadal, no? xD).
En fi, Despa best sensei. HI HA MOLTS MISTERIS, PERÒ NO ME'N REFIO DE LA MIRANJOOOO! (per més flashbacks emocionals que em pinteu amb l'Apeas)
Bon Nadal! :hug: :festa: :hurra:
Respon