Ousama Ranking [Tardor 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Vist el 5è...

Text amagat: Spoilers del capítol 5.
Per fi reapareix en Kage i plorem, bon començament de capítol xD

Molt bonic el suc de rei amb extra d'ocell gegant, fa venir gana, a aquesta hora. Llàstima que en Daida és molt llepafils i el llança per terra.

I coneixem en Wario. Semblances raonables:
Text amagat.
Imatge Imatge

No sé ben bé què pretén aquest rei... Però sembla que coneix en Bosse i en Bojji? Però he de dir que em sembla una mica "overkill" muntar-se tot el forat amb gas i tal per matar la gent, i que resulti que amb els maleïts no funciona xD Per cert, que diuen que en Kage està maleït i "desfigurat"... Això vol dir que originalment el clan d'ombra era humà? O és massa paranoia?

I d'altra banda... en Domas ja pot tallar-se la mà, que no li perdonarem els seus actes :imp:

En definitiva, amb ganes de veure'n el 6!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH PORTAVA TOTA LA PUTA SETMANA ESPERANT AQUEST MOMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu:
ULTRA SPOIILERS:
Text amagat.
EL RETROVAMENT JODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER HOSTIAAAAAAAAAAAAAAAA!!! PODEN SER MES ADORABLES I ESTIMARSE MES?!???!'!'!?!?! ESUQE NO QESQUE NO!!!! AAAAAAAAAH!!!
Imatge
En el fons el Bebin es bon paio.
AMB @Ereza VEM ARRIBAR A LA CONCLUSIÓ QUE EL QUE EL QUE AFEGEIX EL MIRALL AL MEJUNJE PUTREFACTE EREN UN PARELL DE GAPOS SEUS XDDDDDDDDDDDDDDDD Com es que tota aquella merda esta SOTA EL CASTELL DEL BOJJI!?!?!??!?! QUE COLLONS FEIA EN LES SEVES ESTONES LLIURES EL REI BOSSE!? PER CERT, SMOOTHIE DE BOSSE AMB TOPPING DE PAJARO CALSINAO XD
eSTIC ENAMORADA DELS SEIYUS, COM HO FAN TAN BE? MENCIO ESPECIAL AL SEIYU DEL DAIDA QUE ES LA HOSTIA.
A la sala de fer els smoothies, o les mazamorras dels sacrificis o com se li digi a allo, US HEU FIXAT QUE HI SURTEN ELS ULLS DEL KAGE? OSEA POTSER TE A VEURE, POTSER VA SER ALLA ON VAN MALEIRLOS???????????????
Imatge
I PODEM PUTO COMENTAR EL PEAZO BOMBAZO QUE ENS HAN TIRAT A LA CARA!!?!?!?!??!? QUE EL BOJJI I EL KAGE ESTAN MALEITS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OSIGUI MHE QUEDAT MORTISSIMA, MES O MENYS ERA ESPERABLE AMB EL BOJJI, PERO QUE EL CLAN DEL KAGE TAMBÉ HO ESTIGUES, I QUE POSSIBLEMENT, SIGUIN HUMANS MALEITS, DEU MEU!!! ESQUE A SOBRE ELLS NO HO SABEN, AIXO!!! QUAN HO SAPIGUEN SELS HI CAURA L'ANIMA ALS PEUS ;_; SORT QUE ES TENEN L'UN A LALTRE.

MANOLINI CADA COP QUE EL DOMAS OBRE LA BOCA:
Imatge
VESTE'N A PASTAR FANG AMB EL TEU MUÑON, ALIMANYA PONZONYOSA, JA POTS ANAR PERDENT MEMBRES QUE LA TEVA DIGNITAT NO TORNARA.
cOM A DETALL, vease que la ma que s'ha tallat per redimir-se falsament es la que li va oferir en Daida, i que la ma que s'ha deixat es la que li va agafar el Bojji.
Imatge
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 nov. 2021, 01:44, en total s’ha editat 1 vegada.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Aquest capítol per mi el millor fins ara, tantes revelacions i lore i tot! <3

Spoilers~
Text amagat.
primer de tot veiem com sobreviu i APAREIX EN KAGE. Jo m'havia cregut que se n'havia anat a fer-se més fort i quin plot twist. Ai, com es posa vermell en kage i es donen la maneta i ploren. El senyor del bigoti em cau bé pel seu pla. Espero que no em decebi en un futur. Ha sigut molt bonic veure com en Kage va salvar-lo de la primera caiguda i li va recuperar la bossa.

Després hem vist en Daida manipulant en Domas, dient que no hi pot confiar perquè el va votar tot i ser el mestre d'en bojji. Llavors veiem que havien conservat el rei congelat i volen que es prengui una potinga feta d'ell eeecs. Aquí el mirall fa com un riure quan en Daida se l'està a punt de prendre però ell no ho fa. aquest riure m'ha fet mala espina, això vol dir que hauria passat alguna cosa xunga. M'ha agradat molt veure que en Daida té principis i que no s'hagi begut la potinga, però el mirall segurament li acabarà rentant el cervell al pobre.

Després, el que m'ha impressionat més del capítol és descobrir que en Bojji i en Kage estan maleïts!!! en bojji més o menys se sabia, però no quin era el problema i a més sabem que és un gegant segons el rei Wario, com diu l'aresa xD. com han dit els altres comentaris, en Kage potser és humà en la seva forma original, seria molt fort que al final es transformés en humà 😱. me'ls imagino a tots dos abraçant-se uwu. he creat una teoria que potser en el passat, hi va haver un rei del clan de les ombres que va quedar en primera posició i que a la cambra aquella, acaben maleïts i potser ho va pagar tot el clan i per això estan desfigurats :(

també com diu la manolini, en domas mucho texto, encara no em fa gens ni mica de pena. em fa pena pel noi lleial a en bojji. espero que no li hagi passat res.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Un altre episodi genial :D

Text amagat.
En Boji i en Kage s'han retrobat, que macus :blush: :blush: :blush:
Que guai que estigués tota l’estona dins la seva motxilla hehe, ara que ja no es separin més.

I uff... Jo pensava que anaven a fer un granissat del pare d'en Boji quan l'he vist congelat i que el trituraven, però han fet una cosa molt més estranya... Normal que no s'ho vulgui prendre, és que encara que ell hagués estat convençut, això no entra :x
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Ereza En Wario :riu: :riu: Un Wario + Waluigi xungo, diria jo xDD
Opinió cap. 5:
Text amagat.
KAGE IS BACK!!! YESSSS
He plorat amb ells, quan s'han posat a plorar :'D I m'he petat de riure quan s'han intentat contenir xDD
M'encanta en Hokuro, com ha intentat venjar en Bojji, honor tio, honor.
I amb tot lo d'en Daida i lo del cannibalisme parental, he reaccionat com ell :vomitar: Quan han passat els flashbacks del rei en vida (amb l'Apeas anant cap al soterrani), la veritat és que m'he quedat una mica així:

Imatge

Qui era el/la que seia al tron al seu costat? No té pinta de ser la mare difunta d'en Bojji, és massa baixeta :scratch: La meva hipòtesi era que podria ser la persona del mirall, però després s'ha vist que no, perquè aquesta persona ha aparegut cristal·litzada (en aquella sala de monstres; per cert, m'ha recordat molt a la sèrie aquella de Star vs Les forces del mal, quan es veu la Reina Eclipsa cristal·litzada). O sigui que no en tinc ni idea... Potser era una reina anterior a la mare d'en Bojji? Perquè semblava ser reina. I m'ha semblat que el pare d'en Bojji no era tant bo en el passat... Com que semblava més cruel? Perquè s'entetenia veient com l'Apeas matava aquell drac, però amb una actitud una mica com de qui mira la tele.
Un capítol molt guai i emotiu :smiley:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Estel_volador ha escrit: 13 nov. 2021, 15:15 @Ereza En Wario :riu: :riu: Un Wario + Waluigi xungo, diria jo xDD
Opinió cap. 5:
Text amagat.
KAGE IS BACK!!! YESSSS
He plorat amb ells, quan s'han posat a plorar :'D I m'he petat de riure quan s'han intentat contenir xDD
M'encanta en Hokuro, com ha intentat venjar en Bojji, honor tio, honor.
I amb tot lo d'en Daida i lo del cannibalisme parental, he reaccionat com ell :vomitar: Quan han passat els flashbacks del rei en vida (amb l'Apeas anant cap al soterrani), la veritat és que m'he quedat una mica així:

Imatge

Qui era el/la que seia al tron al seu costat? No té pinta de ser la mare difunta d'en Bojji, és massa baixeta :scratch: La meva hipòtesi era que podria ser la persona del mirall, però després s'ha vist que no, perquè aquesta persona ha aparegut cristal·litzada (en aquella sala de monstres; per cert, m'ha recordat molt a la sèrie aquella de Star vs Les forces del mal, quan es veu la Reina Eclipsa cristal·litzada). O sigui que no en tinc ni idea... Potser era una reina anterior a la mare d'en Bojji? Perquè semblava ser reina. I m'ha semblat que el pare d'en Bojji no era tant bo en el passat... Com que semblava més cruel? Perquè s'entetenia veient com l'Apeas matava aquell drac, però amb una actitud una mica com de qui mira la tele.
Un capítol molt guai i emotiu :smiley:
Si oi? No te bona pinta el Bosse del passat. Es mes, diria que la maledicció del Bojji es per culpa seva. Ell pilla la força a canvi d'algu, en aquest cas el seu primer fill.
I JO TAMBE HO PENSO, OSIGUI LA NOIA AQUESTA QUE SURT TE PINTA DE SER EL MIRALL. I HAURA SHIP AMB EL APEAS? Pq sembla que el rei li fotia llargues pero la noia li va donar la segona oportunitat... AAAAH QUANTES INTRIGUES.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

manolini ha escrit: 13 nov. 2021, 16:33
Estel_volador ha escrit: 13 nov. 2021, 15:15 @Ereza En Wario :riu: :riu: Un Wario + Waluigi xungo, diria jo xDD
Opinió cap. 5:
Text amagat.
KAGE IS BACK!!! YESSSS
He plorat amb ells, quan s'han posat a plorar :'D I m'he petat de riure quan s'han intentat contenir xDD
M'encanta en Hokuro, com ha intentat venjar en Bojji, honor tio, honor.
I amb tot lo d'en Daida i lo del cannibalisme parental, he reaccionat com ell :vomitar: Quan han passat els flashbacks del rei en vida (amb l'Apeas anant cap al soterrani), la veritat és que m'he quedat una mica així:

Imatge

Qui era el/la que seia al tron al seu costat? No té pinta de ser la mare difunta d'en Bojji, és massa baixeta :scratch: La meva hipòtesi era que podria ser la persona del mirall, però després s'ha vist que no, perquè aquesta persona ha aparegut cristal·litzada (en aquella sala de monstres; per cert, m'ha recordat molt a la sèrie aquella de Star vs Les forces del mal, quan es veu la Reina Eclipsa cristal·litzada). O sigui que no en tinc ni idea... Potser era una reina anterior a la mare d'en Bojji? Perquè semblava ser reina. I m'ha semblat que el pare d'en Bojji no era tant bo en el passat... Com que semblava més cruel? Perquè s'entetenia veient com l'Apeas matava aquell drac, però amb una actitud una mica com de qui mira la tele.
Un capítol molt guai i emotiu :smiley:
Si oi? No te bona pinta el Bosse del passat. Es mes, diria que la maledicció del Bojji es per culpa seva. Ell pilla la força a canvi d'algu, en aquest cas el seu primer fill.
I JO TAMBE HO PENSO, OSIGUI LA NOIA AQUESTA QUE SURT TE PINTA DE SER EL MIRALL. I HAURA SHIP AMB EL APEAS? Pq sembla que el rei li fotia llargues pero la noia li va donar la segona oportunitat... AAAAH QUANTES INTRIGUES.
Aquí ve la meva teoria extravagant:
Text amagat.
I SI el mirall i la "reina" (li direm així), com tu dius, són la mateixa persona, però d'alguna manera ha aconseguit instal·lar-se al mirall? Perquè estava cristal·litzada a la sala dels monstres, si ella no fos un monstre, no la tindrien allà. I si és així, pot ser que sigui la responsable del pacte entre el rei i el dimoni? El mirall sembla saber mooltes coses sobre la sang del rei (quan el fan xixines, sap que en surt l'au fènix, i tot aquell ritual)... I sisi, com tu dius, SEGURÍSSIM que a en Bojji li ha tocat el rebre, perquè com deia el rei de l'inframón, "és un gegant a qui han tret la força", i també el dimoni aquell el va apuntar amb el dit quan es va morir el pare.

Potser és massa teoria amb la poca info que tenim xDDD
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Estel_volador ha escrit: 13 nov. 2021, 16:47
manolini ha escrit: 13 nov. 2021, 16:33
Estel_volador ha escrit: 13 nov. 2021, 15:15 @Ereza En Wario :riu: :riu: Un Wario + Waluigi xungo, diria jo xDD
Opinió cap. 5:
Text amagat.
KAGE IS BACK!!! YESSSS
He plorat amb ells, quan s'han posat a plorar :'D I m'he petat de riure quan s'han intentat contenir xDD
M'encanta en Hokuro, com ha intentat venjar en Bojji, honor tio, honor.
I amb tot lo d'en Daida i lo del cannibalisme parental, he reaccionat com ell :vomitar: Quan han passat els flashbacks del rei en vida (amb l'Apeas anant cap al soterrani), la veritat és que m'he quedat una mica així:

Imatge

Qui era el/la que seia al tron al seu costat? No té pinta de ser la mare difunta d'en Bojji, és massa baixeta :scratch: La meva hipòtesi era que podria ser la persona del mirall, però després s'ha vist que no, perquè aquesta persona ha aparegut cristal·litzada (en aquella sala de monstres; per cert, m'ha recordat molt a la sèrie aquella de Star vs Les forces del mal, quan es veu la Reina Eclipsa cristal·litzada). O sigui que no en tinc ni idea... Potser era una reina anterior a la mare d'en Bojji? Perquè semblava ser reina. I m'ha semblat que el pare d'en Bojji no era tant bo en el passat... Com que semblava més cruel? Perquè s'entetenia veient com l'Apeas matava aquell drac, però amb una actitud una mica com de qui mira la tele.
Un capítol molt guai i emotiu :smiley:
Si oi? No te bona pinta el Bosse del passat. Es mes, diria que la maledicció del Bojji es per culpa seva. Ell pilla la força a canvi d'algu, en aquest cas el seu primer fill.
I JO TAMBE HO PENSO, OSIGUI LA NOIA AQUESTA QUE SURT TE PINTA DE SER EL MIRALL. I HAURA SHIP AMB EL APEAS? Pq sembla que el rei li fotia llargues pero la noia li va donar la segona oportunitat... AAAAH QUANTES INTRIGUES.
Aquí ve la meva teoria extravagant:
Text amagat.
I SI el mirall i la "reina" (li direm així), com tu dius, són la mateixa persona, però d'alguna manera ha aconseguit instal·lar-se al mirall? Perquè estava cristal·litzada a la sala dels monstres, si ella no fos un monstre, no la tindrien allà. I si és així, pot ser que sigui la responsable del pacte entre el rei i el dimoni? El mirall sembla saber mooltes coses sobre la sang del rei (quan el fan xixines, sap que en surt l'au fènix, i tot aquell ritual)... I sisi, com tu dius, SEGURÍSSIM que a en Bojji li ha tocat el rebre, perquè com deia el rei de l'inframón, "és un gegant a qui han tret la força", i també el dimoni aquell el va apuntar amb el dit quan es va morir el pare.

Potser és massa teoria amb la poca info que tenim xDDD
Text amagat.
DONCS PENSO QUE NO ANEM PAS TAN DESENCAMINADES, LI VEIG COM TOTA LA RAO A LA TEVA TEORIA EH????????' TE TOT EL SENTIT DEL MON, TAL COM HO HAN PINTAT. OSTIA I SI, NO SE , I SI LA MERDA QUE LI HA TIRAT A LELIXIR ES SEVA? OSIGUI, I SI EN COMPTES DE PILLAR LA FORÇA DEL PARE, PILLA LA SEVA CONCIENCIA, osigui, QUE VOL UN COS? bueno no, no te sentit perque si volgues un cos ja lhauria pillat de un daquells guardies randoms... Pero que aquesta pava te a veure amb tot el meollo, SEGURISSIM, SIGUI EL MIRALL O NO.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Also, remirant el capítol:
Text amagat.
En Bebin és bo??? Va manar que en Kage protegís en Bojji, o sigui que era bo?? R.I.P. Bebin, doncs :( Però no acabo d'entendre si realment és dels bons... Per què va anar contra l'Apeas si era bo? Algú que m'expliqui xDD
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

EPISODI 6 !! JA EL TENIU SUBTITULAT PER CATSUB!
Text amagat.
Em dona la vida, em fa vindre ganes de viure veure al Kage protegir al Bojji amb tota la seva anima i el Bojji mort d'amor pq es l'unic en el món que confia en ell cegament. KAGE SUPPORTIVE BOYFRIEND A SACOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Els crits del Kage augmenten la meva esperança de vida un mil percent XDDDDD
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina necessitat hi ha d'enamorar-se si aquest anime ja t'ho fa estar?
EM FA MOLT MAL VEURE COM NO POT AIXECAR NI UNA PEDRETA DE MERDA PER CULPA DE LA MALEDICCIÓ, I QUE ES PENSI QUE ES PQ ELL ES MERDA, NO BOJJI, NO HO ETS!!!
Imatge

A AQUEST TIO LI TIRAVES UNA MICA DEL FIL I TEXPLICAVA EL SALSEO DEL DESHA, EL SEU I EL DE LA SEVA FAMILIA.
Imatge

Qui coi es la miranjo i perque uasi be sembla que tingui mes poder que el propi Bosse? A vegades sembla que el Bosse estigui als seus peus... Sera filla seva? Sera rollete? QUE COI ES I PERQUE ESTA DINS DEL MIRALL LA MIRANJO?
Magrada com son dues histories paraleles que expliquen el mateix recorregut pero EN UNA SALE BIEN I EN LA OTRA MAL XDDDDDDDDDDDDDDDD pobre Daida...
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon