Ousama Ranking [Tardor 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Ja tinc vist el capítol!
Text amagat.
El principi del capítol em fa molta pena com el rei se'n riu d'en bojji i ell és incapaç de fer moltes coses :(
Ara finalment sabem que la dona del mirall té nom: Miranjo. I no és ningú que coneguéssim abans.
Em fa pena perquè sembla que hem perdut l'Apeas (no sé si del tot perquè al final fa cara de pena). I la Miranjo ha dit que no es un elixir de força i jo CREC que deu ser de control mental o una cosa així doncs(?)

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Bufaaaa, quin episodi!
He de dir que la traducció de Catsub m'ha fet petar de riure en moltes ocasions :riu:
Aquí la meva reaction:

Text amagat.
Primer això: tros de sutge. I can't-
Imatge

Em fa molta gràcia el riure del rei Dasha, porta un catxondeo a sobre brutal xDDD I em recorda molt a en Wario/Waluigi, reconfirmo @Ereza
Després, en Bojji demostrant els seus skills amb el capità:
Imatge

El fandom sencer d'Ousama:
Imatge

El "meu" Bojji, I can't-

Després, amb el capità, és que m'he petat de riure amb això xDDDD

Imatge

Però ell s'hi ha tornat eh?
Capità:Us ajudo perquè em feieu llàstima
Kage: De què vas, cabró?!"
hahaha
Però bé! El capità té fe en ell (i nosaltres també :3 ), va Bojji, ja veuràs com tu pots, gambatteee

Després, és que m'he quedat flipant amb aquesta escena:

Imatge

QUE L'ANAVA A MATAR NOIS, QUE SE L'ANAVA A CARREGAR!!!! Jo ja no confio en més adults tio, wtf
Pobre Daida :plorar: El que entenc amb els flashbacks és que, curiosament, en Daida sí que reconeix les capacitats d'en Bojji, i li fa ràbia veure com l'havia superat malgrat que ell s'hi esforcés tant (la vegada que l'esquivava), i com sa mare el consolava. No entenc perquè fan una pressió tan gran amb nens de 10 anys o així, és que no arriben a més pobres, deixeu-los créixer :consol:

Per cert @manolini, teoria confirmada: La noia del mirall és la mateixa que està congelada, i és un perill públic! Miranjo, em fas cangueli... Per cert, si mireu sota la caputxa, em sembla que era una dona amb cabells arrissats, COSA que em recorda moltíssim als cabells arrissats d'en Bojji. TEORIA BOJA: I si la Miranjo és la mare autèntica d'en Bojji??? Espero que no, tho. M'agrada molt més la mare que surt al principi, és més dolça <3
I tal com diu en @Lluis_Cat, crec que el beuratge que li han donat a en Daida serà una mena de control mental, o algo perquè la Miranjo accedeixi al tron o algo. Daida, nuuuuuuu :'(((

By the way. Beautiful, aquest paio:

Imatge
Diuen que és molt savi. Si li diu a en Bojji que no té talent... anem malament xD

P.D.: Confirmat també. RIP Bebin, era bon paio :worried:

Imatge

P.D.2: La Miranjo, fent allò amb la mà, semblava el yokai del vàter, de Zelda xDDD


Imatge


Imatge
Aquesta sèrie em té molt enganxada!


Imatge
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 nov. 2021, 23:41, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep. N'he vist el primer episodi ara.

A veure. He de dir que l'animació, tot i que d'estètica infantil, està molt currada. Ara, no puc dir que el tema no sigui infantil, com a mínim després de veure'n només un episodi.

El tema d'en Kage amb el senyor de les serps m'ha parescut interessant; fins aquell moment... no havia acabat de saber si volia veure-ho o no, però ara en vull saber més coses.

I llavors, pareix que en Bojji no és tan inútil com ens pensàvem.

Sincerament, m'esperava que el seu potencial com a hipotètic (millor) rei aniria més cap a la diplomàcia que cap a l'habilitat en combat. Però bé.

A veure com va el segon. De moment no m'heu convençut del tot, però tampoc estic convençut del contrari.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Minatoni Just you wait, que la sèrie quan ha d'ensenyar gore... no es talla un pèl... :crispetes:
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Iep, jo ahir tot sopant també vaig animar-me a començar-la i vaig mirar el primer capítol.

Visualment és maquíssima i la història comença molt bé per mi, referències a part, transmet totalment la sensació dels contes clàssics tendres i honestos, amb un missatge molt clar i completament violents i macabres si convé. Això últim no s'ha vist pas, de moment, però en fa tota la pinta.

No us he llegit ben re per no aixafar-me la guitarra, aniré seguint, quan estigui al dia us llegeixo!

I l'ending és massa bonic.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Se m'acaba d'acudir una teoria sobre la Miranjo (capítol 6).
Text amagat.
I si, del Rànquing de reis, ella està en un nivell mooolt superior al del rei Bosse? Això explicaria la por que li tenen i el fet que semblava que ella era algú amb molta autoritat (entre ella i en Bosse).
No crec que estigui a la posició número 1, perquè l'han congelat i tancat al mirall, cosa que si fós la més forta potser hagués pogut evitar, però per sobre del número #7 (del rei Bosse) sí. :scratch:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja he pogut veure el capítol 6 per fi :ilu:

Text amagat.

Pobret Daida,quan començo a sentir simpatia per ell, li fan veure allòs, que com heu comentat, segur que és per control mental o algo així.

I jo encara penso que en Bebin estarà viu. Després de morir, li va passar una cosa molt rara, segur que tard o d'hora apareixerà. A més ara ja sabem segur que és bo, pobret.

Sí, @Minatoni dona-li l'oportunitat un o dos capítols més, que segur que t'agrada, i si no doncs ja sabras segur que aquest anime no és per tu.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

La part del capítol d'ahir d'en Bojji se'm va fer una mica curta, va avançar molt poc la cosa. La part d'en Daida però, molt xula. Llàstima que ens deixin tant a les fosques amb els xiuxiuejos. En Daida va fer molt bé de desconfiar inicialment... i hauria d'haver continuat desconfiant. Hauria estat lleig de matar el tio de la llança per l'esquena, però segurament hauria estat el més intel·ligent. S'atura perquè li diu el mirall, en qui ja sap que no pot confiar!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ara n'he vist el segon.

No m'esperava saber la història d'en Kage tan aviat. Ja està bé.

Al final, fora del flashback, no ha passat quasi res, però veiem que hi ha uns quants personatges que tendran cadascun els seus interessos.

Finalment, puc comprar que en Kage vulgui ajudar en Bojji. No és un "serem amics perquè sí", sinó que es pot entendre, i això m'agrada.

Esper que en Bojji deixi de ser un ploramiques en qualque moment, però no hi tenc gaires esperances...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Capítol d'avui!
Text amagat.
Ai, quan en Bojji s'ensorra i pensa que no pot fer res quina pena que m'ha fet.
Quan he vist que en Bojji quan cuinava posava un ou amb closca he temut per la seva vida i la dels altres i després m'he pensat que tampoc tenia olfacte ni gust però resulta que és perquè és un gegant :0
Després, en Bojji tria una arma que no ens ensenyen, jo m'he imaginat que era un ganivet o un punyal així lleuger. No ho sé, però wow que sembla que destrueix una roca.
I finalment el boom del capítol! En Daida sembla que es mor i el pare torna a la vida al seu cos??? El pare fa moltes generacions que viu en els cossos dels seus fills??? És un altre rei que no és el pare? Em sorprèn que el "pare" (si és ell) digui: "he tornat a sacrificar un fill?" o sigui, ho ha dit en una pregunta. vol dir que la Miranjo ho ha fet sense el seu permís? Quin misteri.

Highlight del capítol: En Kage mestressa de casa husbando.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Respon