Ousama Ranking [Tardor 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops


OUSAMA RANKING , RANQUING DE REIS


Imatge
Ve d'un manga: D'un Webcomic.
Episodis: 26
Estudi: Wit Studio
Gèneres: Aventura, Fantasia
Esta subtitulat en catala?: Si, per catsub.
Sinopsi:
La història va d'en Bojji, un feble i sord-mut príncep que no pot empunyar ni tan sols una espasa per a nens. Com a primogènit, manté el seu enorme desig de convertir-se en el més poderós rei de el món. No obstant això, les persones al seu voltant es refereixen despectivament a ell i no tenen cap intenció de acceptar-lo com rei. Bojji aconsegueix el seu primer amic, anomenat Kage (ombra), literalment una ombra a terra que d'alguna manera pot entendrel perfectament, unic supervivent del antic clan d'assesins d'ombra. La història seguirà la seva amistat, com també el cami del Bojji per aconseguir fer realitat el seu somni.
OPENING i ENDING PRECIOSOS:
Text amagat.


Imatge
Imatge
Imatge
Opinio personal:
El millor anime de la temporada de la MANOLINI. EL PRIMER JA EM VA ENCANTAR, PERO JA EM EL SEGON JA DONARIA LA MEVA VIDA PER AQUESTA HISTORIA. Es exactament el tipu de historia que m'apasiona , m'encanta i mai em puto cansaria de mirar. En Bojji es un putissim amor, I EL KAGE MOLT MES, COLLONS EL SEGON EPISODI NO VAIG PARAR DE PLORAR, ES UN PUTO ESSER DE AMOR, SOC TAN PUTO FELIÇ DE QUE S'HAGIN CONEGUT I PUGUIN ESTIMAR-SE L'UN A LALTRE FINS AL PUTO FINAL DELS SEUS DIES, Mai mes tornaran a sentirse desamparats ni sols. AAAAAAAAAAH!!!! WHOLESOME.
Es com estar veient una pelicula ghibli de les bones, LA ANIMACIO ES UN 999999999999999999999999999INFINIT/10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El disseny de personatjes, el kage EN SI, personatjes amb minusvalies!!! MOLT ANGST!!!! absolutament tot, esque dios em flipa tantissim tot. Sóc molt feliç de viure al mateix temps que es fa aquest anime.
Imatge
manolini plorant en el segon episodi com si no hi hagues dema, VULL UN PUTO KAGE EL PROTEGIRIA AMB LA MEVA VIDA I LA DELS QUE EM RODEJEN.
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 nov. 2021, 13:29, en total s’ha editat 1 vegada.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

UN ALTRE EPISODI PRECIÓS, COM SEMPRE. I EL TENIU JA EN CATALA DE LA MA DE CATSUB!!
Text amagat.
recordatori amistós de que el daida es gilipolles i es capaç de matar a la seva pròpia mare, ja que es una gran font d'incertesa.
PENSO Q EL DOMAS VA AL VIATJE PER INTENTAR ASSESINAR AL BOJJI I QUE SEMBLI UN ACCIDENT. ES NOTA PER LA MIRADA QUE FA QUAN VEU LA MOSTRA DAMOR DEL BOJJI A LA HILING!!! RATA MUGRIENTA BASURA!!!!
VULL Q ES TORNIN A RETROBAR, NECESSITO VEURELS JUNTS I FELIÇOS.
Espero el drama, visc per el bon agnst, i aquest anime ens en portarà un munt. Magrada no saber q esperar en el seguent!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja he vist els 3 primers episodis, i he de dir que tens tota la raó del món!
De moment m'està encantant, però molt, gràcies per traduir-lo :lloa:

I comentant una mica el capítol:
Text amagat.
Quina agradable sorpresa, veure que la madrastra és bona, llàstima com té pinta que acabarà això... :C
I pobret Kage, on estarà ara??
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

UIUIUI Potser el daida no es tan cabron com pensava. Sento que l'estan utilitzant... En el fons es un nen.

HA PASSAT EL QUE SABIEM QUE PASSARIA XDDDDD fuking domasu

L'episodi sembla rush pero no ho esta pas, es mes, diria que ho estan dirigint prou be i nomes es salten escenes comiques que tampoc tenen gaire importancia per la trama, pero li donen mes vida als personatjes. No mimportaria que el anime fos mes llarg i no es saltessin cap mini escena del webcomic pero be, ja sabem que les peles son les peles i han d'escurçar d'on sigui. No em quexo, de moment.
Al episodi anterior si es van saltar unes frases del Kage i les van superposar amb una escena posterior per despres tornar a seguir amb la part del kage i va quedar una cosa liosa, suposo que ho va fer el becari XDDDD

TINC GANES DEL SEGUEEEEEEEEEEEEENT :plorar:
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

És un GRAN ANIME! :uki:
L'estil de dibuix, meravellós; la banda sonora, molt bona (així com de tota la vida, amb instruments que s'adapten a les escenes i segons els ambients), es trobava a faltar una bona banda sonora; disseny de personatges i fons, senzill però molt bonic i variat (m'agraden molt els colors i cada personatge té una cara diferent, PER FI xD a quasi tots els animes les cares són idèntiques). I què dir de l'opening? It slaps! xD És molt guaiii
Molt molt recomanat!

Aquí les meves impressions de cada capítol de moment.

Capítol 1:
Text amagat.
S'ens presenta el protagonista més bufó de la història de l'anime, M'ENCANTA EN BOJJI. BOJJI FOR PRESIDENT ARA MATEIX!!! M'agrada el joc de paraules de "Bojji" ("Ojji", "príncep", i "Bo", que crec que és un derivat del nom del seu pare "Bosse"), i quan li diuen "Bojji ojji" fa gràcia xD
Quan en Kage l'atraca m'ha sabut molt de greu, perquè el pobre Bojji està més sol que la una i és el primer amb qui parla com a amic. La Reina Hiling de bones a primeres fa una pinta mooolt de madrastra dolenta, i en Daida és el típic germà repel·lent tio xD
La difunta mare d'en Bojji era l'única que tenia fe en ell i en el seu potencial.
Imatge

Imatge

En Doumas, mal rollete, és com el professor que no confia en tu. Mira Bojji, tu vés a la teva i fes-te fort com puguis però passa-li la mà per la cara a aquest xD
Per cert, gran PALLISSA la d'en Bojji a en Daida -ja li està bé, per cregut-
Capítol 2:
Text amagat.
POBRE KAGE NOOOOOOOOOO T-T!!! Història súper trista. La seva mare, tho, no es talla un pèl quan diu que són sicaris i maten a dones, nens i ancians també (que bèstia) xD
El que m'ha encantat, però, és la transició que es veu d'en Kage quan té els ulls normals i se li van baixant les parpelles fins que té la forma actual, és com que descriu molt bé que s'ha anat amargant per la corrupció del món.
També m'encanta que quan veu com es defensa en Bojji obre els ulls súper emocionats.
Per cert, DAIDA HUEVÓOOOOOOOOON, no toquis el nostre Bojji >:((( I el Doumas tio, és un capullo, en Bojji té el seu propi estil de lluita, i no se li diu això de "Un rei no lluitaria mai així", això és molt lleig i no es veritat. Ara qui s'ha emportat la pallissa és en Bojji :'( (però gràcies Apeas, per no deixar que me'l destrossin del tot, Apeas best defensor).
Imatge
M'han saltat les llàgrimes amb aquesta promesa d'amistat entre en Kage i en Bojji <3 <3 TuT
Capítol 3:
Text amagat.
Pobre Rei Bosse nuuuuuuu D: Ara en Bojji sí que s'ha quedat més sol que la una a palau :(
I què coi era aquell dimoni? Quin mal rotllo nano D:
Pactes amb el diable no, nois, amb el diable no es negocia.
Imatge

El mirall màgic també, molt mal rotllo >:(
La Reina Hiling (per per cert, m'he fixat que és un joc de paraules amb "healing", curar, ja que ella cura xD) s'estima en Bojji en el fons, yeaaah :hippie: ! Jo crec que amb el flashback que ens han donat, es veu clar que se l'estimava i eren propers, però quan va tenir en Daida, com a fill natural, potser li va sortir més favoritisme pel fet de ser fill seu, i per això es va anar distanciant, tot i que no odia en Bojji. Jo crec que com que és mut (sord ho estic començant a dubtar perquè en Bojji sent els sons i crec que fins i tot entén les paraules, però té un problema segur amb la parla), la Reina Hiling es pensa que ja és com "discapacitat" per la lluita, això i que té les mans tovetes, i per això no el veu capacitat per ser rei i fa aquelles trampes, TOT I QUE JOLÍN, ERA LA VOLUNTAT DEL REI, A VEURE SI RESPECTEM ELS DIFUNTS D'UNA VEGADA. Però un punt per la reina per haver intentat saltar de la finestra per salvar en Bojji tio, i la manera com se li estripen les mànigues xDD
ÈPICA batalla entre l'Apeas i en Bebin!!! M'encanta l'animació, a part de que no es diuen ni piu durant el combat ni abans ni després, i l'Apeas se'l carrega i se'n va com si res xD Però Bebin, tu t'ho has buscat. Això et passa per ficar-te amb en Kage. M'agrada perquè en certa manera l'anime mostra la corrupció de la reialesa, en tant que en Daida (quants anys deu tenir, 7?) dóna l'ordre d'assassinat de tots els partidaris d'en Bojji sense immutar-se, i com li fan cas els seus partidaris, encara que es tracti de matar companys... és durillo. I la història de la Hidra xD que kawaii
Tots som en Hokuro tio xD qui no acompanyaria en Bojji?
El millor moment de tots ha sigut aquest tho:

Imatge

M'he quedat així:

Imatge

I la Reina Hiling, ja nota que algo no va bé, el seu instint maternal...
Capítol 4:
Text amagat.
QUÈ COI ACABA DE PASSAR???? DOUMAS PERÒ DE QUÈ VAS??? QUE EN BOJJI ÉS EL REI LEGÍTIM NEN, QUE NO POTS LLENÇAR-LO DEL PRECIPICI DE L'INFERN!!!
Imatge
Confirmat, en Doumas no hi toca. La veritat és que no m'ho esperava, em pensava que no sé, seria com el caçador de la Blancaneus, que al final no s'hi veu en cor i no ho fa... però no tio, PUM; el tira i llestos.
A veure Hokuro, vigila més el nen que te'l segresten a la propera! (I Bojji, coi, porta't bé).
M'ha agradat la seqüència aquesta del somni d'en Daida, com que en el fons admira el seu germà i sap que la seva mare l'adverteix dels perills -però no fa ni cas-. Però Daida, no pots ordenar que matin el teu germà, nen, que si ara ets sicari quan siguis més gran et voldràs carregar el món! Aquest noi és un perill :(

Imatge
En fi, deixar-nos amb aquest Cliffhanger... ara tinc massa hype! xD SOBREVIU BOJJIIIII!!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Sincerament, a mi l'estètica em feia una mica de cosa, d'entrada. No és pas que sigui lletja, però és diferent del que estem acostumats a veure. Però la @manolini en va fer spam i vaig acabar mirant-ne els dos primers capítols, i evidentment em va agradar i em va semblar bé seguir-la i subtitular-la al dia.

Els dos primers capítols em van semblar molt cuquis, en Bojji i en Kage estan fets l'un per a l'altre. Però llavors...
Text amagat: Spoilers del capítol 3.
...no pot ser que ens els separin d'aquesta manera! Espero que es retrobin aviat...
Text amagat: Spoilers del capítol 4.
Totalment esperable la traïció d'en Domas, després del seu vot en contra d'en Bojji i a favor d'en Daida. Us heu fixat que el tros de carn estava enverinat, oi? I que no era pas pels ganivets que li han llançat, oi? D'altra banda, m'ha semblat una mica sobtat que de sobte apareguin les portes de l'infern i tot això... Però bé, veurem com evoluciona. I el paio random boig que es dedica a ballar i viure de sacrificis... Què hi pinta? Suposo que tornarà a sortir més endavant, perquè si no, no sé a què ve xD
En fi... jo la recomano, em sembla força interessant! Ah, i l'estil de dibuix ha passat a agradar-me força!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

M'han demanat que parli de què va, així que endavant. L'anime tracta d'una família reial i el protagonista de l'anime és en Bojji, un dels prínceps. Però en Bojji té un hàndicap, que és sord-mut. A tot això, en aquest món hi ha un rànquing de reis i hi ha una trama per saber qui serà el pròxim rei i qui tindrà més poder, havent-hi una gran rivalitat entre en Bojji i el seu germà que sembla perfecte. L'estètica pot enganyar, perquè en Bojji és força infantil, però generalment la trama es més profunda i és molt interessant.

Ara comentaré el darrer capítol (4):
Text amagat.
Domas vés a l'infern més absolut. Igual que la Hiling, veiem al passat que també se l'estimava molt i va aprendre llengua de signes, etc., però no m'ha entendrit tant com em va passar amb ella. al final no té cor i es decideix a assassinar el príncep fredament. els seus plors no valen res 😠 També penso que és un mal instructor, perquè ensenya l'estil d'espasa que li va millor a ell, i no al seu alumne. Ai, l'escena d'en bojji petit donant una flor al guardià rosset i després ell a la tomba de sa mare :(

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs a mi l'estil de dibuix també em sembla molt xulo la veritat, i tot i que de primeres l'anime pot semblar una mica infantil no crec pas que ho sigui, ja que té moments força durs :x. Mireu-lo que segur que ús agrada. ;)

Comentant una mica el capítol 4:
Text amagat.
Aquell senyor estrany m'ha desconcertat una mica la veritat, al final no sé si és bo o dolent hehe, simplement està boig?? Portava corona, serà un dels reis aquells que s'havien tornat bojos?

I sí, que lleig això de tirar al pobre Boji al forat, però veient la seva reacció sembla que al final es tornarà bo, a veure què acaba fent, però jo no li perdono.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

El dibuix em va cridar l'atenció, i que la fes CatSub em va convèncer. Me'n vaig directament a l'últim capítol. He tingut vibes de Mononoke Hime amb el bitxo aquell del bosc. El senyor caçador m'ha caigut molt bé, llàstima que crec que no el tornarem a veure. L'escena final d'alguna manera exemplifica l'únic defecte, si se'n pot dir així, de l'anime: no hi ha res en joc. En Bojji podria caure en un forat negre i no patiria ni un moment. En sortirà il·lès i somrient. Però molt bé, ja entren, els somriures.
L'únic personatge que em fa patir una mica és el nassut. Aquell potser acaba malament, pobret.

Amb ganes de veure el següent!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

cosarara ha escrit: 09 nov. 2021, 09:43 El dibuix em va cridar l'atenció, i que la fes CatSub em va convèncer. Me'n vaig directament a l'últim capítol. He tingut vibes de Mononoke Hime amb el bitxo aquell del bosc. El senyor caçador m'ha caigut molt bé, llàstima que crec que no el tornarem a veure. L'escena final d'alguna manera exemplifica l'únic defecte, si se'n pot dir així, de l'anime: no hi ha res en joc. En Bojji podria caure en un forat negre i no patiria ni un moment. En sortirà il·lès i somrient. Però molt bé, ja entren, els somriures.
L'únic personatge que em fa patir una mica és el nassut. Aquell potser acaba malament, pobret.

Amb ganes de veure el següent!
Gens, creume que d'un lloc com aquest, la seva destresa no li serviría per res. Ja veurem que passa...

M'hagues agradat veure mes del monstre pero al webcomic tambe unicament era una escena de comedia sense continuació. JO TAMBE ESPERO TORNAR A VEURE AL REI CAÇADOR EM FA RIURE MOLT LA SEVA ANIMACIÓ.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon